Master programi u Marketing

Uporedite 206 Master programa u Marketing

Marketing

Мастер 'с степен је постдипломске академски степен. Један већ мора да има диплому да се пријаве за Мастер 'с програма. Већина Мастер 'с степен програм ће захтевати да студенти заврше Мастер ' с тезе или истраживачки рад.

Маркетинг је промоција производа и услуга, а то је од суштинског значаја за сваки бизнис који жели да доживи успех. Маркетиншки програм може научити ученике о кретањима на тржишту, анализа, стратегија и истраживања.

Kontaktirajte škole direktno - Uporedite 206 Master programa u Marketing 2018

Pročitajte više

Мастер у области маркетинга и продаје

EAE Business School International
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година October 2018 Шпанија Barcelona Madrid +1 više

Са ЕАЕ је Мастер у области маркетинга и продаје у Шпанији, нудимо кључ за корпоративне изврсности професионалцима у директном контакту са купцима, опремање их вештинама потребним на тржишту. [+]

Магистар маркетинга и продаје

Овај програм ће се одвијати на енглеском језику.

Са ЕАЕ'с Мастер ин Маркетинг & Салес у Шпанији, нудимо кључ за корпоративну изврсност професионалцима у директном контакту с купцима, опремајући их вештинама потребним на тржишту. Током програма, стручњаци су се обезбеде услови за промену. Учесници у програму ће проћи кроз искуство и процес промене.... [-]


МС у маркетингу

Baruch College, Zicklin School of Business
Студије на универзитету / кампус Redovne studije Fleksibilno vreme 3 - 4 семестра September 2018 Сједињене Америчке Државе New York +1 više

Мастер'с ин Маркетинг вам пружа свеобухватан поглед на доношење одлука потрошача и стратешке процесе који вас припремају за успешну каријеру у маркетингу. Наше специјализоване концентрације у дигиталном маркетингу, међународном бизнису, маркетиншкој аналитици и маркетиншког менаџмента омогућавају вам да прилагодите своје студије професионалним циљевима. [+]

Мастер'с ин Маркетинг вам пружа свеобухватан поглед на доношење одлука потрошача и стратешке процесе који вас припремају за успешну каријеру у маркетингу. Наше специјализоване концентрације у дигиталном маркетингу, међународном бизнису, маркетиншкој аналитици и маркетиншког менаџмента омогућавају вам да прилагодите своје студије професионалним циљевима.

Најважнији програми30 кредитаПросечан завршетак 3 - 4 семестраСпецијализована концентрација у дигиталном маркетингу, међународном бизнису, маркетиншкој анализи и маркетингуКонцентрација маркетинг менаџмента... [-]

Мастер програм у маркетингу, услугама и комуникацијском менаџменту

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 18 месеци September 2019 Швајцарска St. Gallen

Мастер програм у маркетингу, услугама и комуникацијском менаџменту (МСЦ) састоји се од јединствене комбинације основних менаџерских дисциплина и тржишта и пословних модела релевантних индустрија. Са овим концептом, МСЦ превазилази класичне појмове маркетинга. Захваљујући комбинацији темељних теоријских знања и пројеката са партнерима из праксе и истраживања, студенти се подучавају интегрираним разумевањем корпоративног управљања са становишта купца и стварањем вриједности купаца. [+]

Master programi u Marketing. Циљеви:Вриједност купца - циљ одрживог корпоративног управљањаУ глобализованом свету, одржива корпоративна вриједност се може створити само убедљивим производима и услугама за купце који су у фокусу пажње. Маркетинг по овим линијама концентрише се на постизање највишег могућег фокуса купаца са производима и услугама. Овај интегративни став, који превазилази класични маркетинг, јесте оно што је Магистарски програм за маркетинг, услуге и комуникациони менаџмент (МСЦ) посвећен: програм комбинује све менаџмент дисциплине које узимају своје претпоставке од купаца и повезују их са тржиштима и пословним моделима актуелне индустрије.КурикулумМаркетинг, управљање услугама и комуникација и њихове области примене:МСЦ се предаје на немачком и енглеском језику. Са једне стране, заснива се на функцијама маркетинга, истраживања тржишта, управљања услугама и комуникације, а с друге стране, студентима пружа увид у велики број најсавременијих апликативних подручја као што су Интерактивни маркетинг , Аутомотиве Маркетинг или Лукури Бранд Манагемент. Избор ових подручја примјене стално се ажурира и има за циљ да студентима обезбеди основан приступ специфичним тржиштима. Други централни елемент је партнерство и пројектни рад са компанијама. У примењеном истраживачком пројекту, на примјер, студенти се баве стварним проблемом са истим партнерима у пракси за три семестра. Поред тога, основне студије се састоје од независних изборних и магистарских теза и допуњене су контекстуалним студијама (нарочито у социологији, психологији, комуникацији и језицима).ПартнериМСЦ подстиче размену студената, института и праксе. У апликационим пројектима, студенти раде у малим групама на стварним задацима које поставља компанија или институт. Партнер пројекта остаје исти током читавог трогодишњег пројекта. Овај рани и дуготрајан контакт са... [-]

мајстор међународног маркетинга (МИМ)

Hult International Business School
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година August 2018 Сједињене Америчке Државе San Francisco Boston Уједињено Краљевство London Уједињени Арапски Емирати Dubai Народна република Кина Shanghai New York Cambridge +9 više

Као компаније траже да се диференцирају своје понуде у глобалном тржишту, Хулт је једногодишњи мастер међународног маркетинга степена те опремио са стратешким и извршно маркетиншких вештина које су потребне да се издваја. [+]

Први опремљен маркетиншке вештине потребне за истичу у глобалном тржишту.

Као компаније траже да се диференцирају своје понуде у глобалном тржишту, Хулт је једногодишњи мастер међународног маркетинга Степен те опремио са стратешким и извршно маркетиншких вештина које су потребне да се издваја.

Локације

Почните Мастер оф Интернатионал Маркетинг у Бостону или Лондону, а затим изабрати да истражи било које друге две кампуса у склопу Хулт јединствене Глобал Цампус Ротатион.... [-]


Мастер у дигиталном маркетингу

HTL - International School Of Hospitality Tourism & Languages
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година Otvoren upis Шпанија Barcelona Valencia +1 više

Овај програм интензивног стручног усавршавања ове школске године дизајниран је за производњу професионалаца из области дигиталног маркетинга. Овај програм је вероватно посебна погодност за студенте који проучавају курсеве о гостопримству, туризму, оглашавању, послу, масовним медијима, маркетингу, комуникацији, односима с јавношћу и сродним темама у којима је захваљујући е-трговини, е-маркетингу, социјални медији су обавезни. Дигитални маркетинг је професионално поље праксе које захтева јаке вербалне и писмене комуникацијске вештине, прецизност и пажњу детаља, одличне вештине тимског рада и истовремено способне самостално да раде, способност да истовремено носе више пројеката, креативне вештине за пружање иновативних идеја, способност рада под притиском и поштовање рокова, добро познавање умрежавања и аналитичких вјештина. [+]

Мастер у дигиталном маркетингуИнтернационална пракса

Овај програм интензивног стручног усавршавања ове школске године дизајниран је за производњу професионалаца из области дигиталног маркетинга. Овај програм је вероватно посебна погодност за студенте који проучавају курсеве о гостопримству, туризму, оглашавању, послу, масовним медијима, маркетингу, комуникацији, односима с јавношћу и сродним темама у којима је захваљујући е-трговини, е-маркетингу, социјални медији су обавезни. Дигитални маркетинг је професионално поље праксе које захтева јаке вербалне и писмене комуникацијске вештине, прецизност и пажњу детаља, одличне вештине тимског рада и истовремено способне самостално да раде, способност да истовремено носе више пројеката, креативне вештине за пружање иновативних идеја, способност рада под притиском и поштовање рокова, добро познавање умрежавања и аналитичких вјештина.... [-]


Мастер у малопродајном маркетингу

ISTUD Business School
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година September 2018 Италија Stresa

Мастер је рођен од потребе да се створи темељито и добро познавање канала дистрибуције и њихових оперативних полуга у вези са маркетиншким и продајним политикама. Циљ је успостављање јаке везе између младих људи и компанија које припадају различитим производним сегментима, од моде до великих малопродајних ланаца, како би подржали јаку експанзију у Италији иу свијету специјализованих ланаца, електронске трговине и брендова који морају управљати новом динамиком дистрибуције. [+]

Мастер у малопродајном маркетингу

Мастер је рођен од потребе да се створи темељито и добро познавање канала дистрибуције и њихових оперативних полуга у вези са маркетиншким и продајним политикама. Циљ је успостављање јаке везе између младих људи и компанија које припадају различитим производним сегментима, од моде до великих малопродајних ланаца, како би подржали јаку експанзију у Италији иу свијету специјализованих ланаца, електронске трговине и брендова који морају управљати новом динамиком дистрибуције.... [-]


Магистар маркетинга

EU Business School
Online студије Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година October 2018 Шпанија Barcelona Швајцарска Switzerland Online +3 više

Од ефикасног коришћења маркетинга у друштвеним медијима до разумевања циљне публике, овај програм истражује савремене маркетиншке методе и теорије из различитих перспектива, пружајући вам увид у то како се маркетиншке одлуке односе на аналитичке, стратешке и оперативне области пословања. [+]

Тржишта се увек мењају, са све софистицираним потрошачима. Сада више него икад, компаније захтевају иновативне, квалификоване маркетиншке стручњаке за имплементацију креативних промјена.

Од ефикасног коришћења маркетинга у друштвеним медијима до разумевања циљне публике, овај програм истражује савремене маркетиншке методе и теорије из различитих перспектива, пружајући вам увид у то како се маркетиншке одлуке односе на аналитичке, стратешке и оперативне области пословања.... [-]


Мастер у модном маркетингу - од стратегије до брендинга

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година January 2019 Италија Milan

18. издање - Мастер у модном маркетингу - од стратегије до брендирања обучава професионалце који су у стању да се суоче са новим изазовима света у брзој и константној еволуцији. Конкретно, курс покрива проучавање најважнијих аспеката менаџмента модног маркетинга, техника комуникације - фокусирање на аспекте стратегија позиционирања и управљање брендом - идентитет и потребе потрошача без занемаривања анализе дигиталних медија. Курс је заснован на креативном приступу развоју иновативног размишљања и експериментисању нових стратегија у тој области. Могућности за каријеру - Дипломанти могу приступити различитим модним сегментима: менаџмент бренда, корпоративни маркетинг, развој пословања, дистрибуција и малопродаја, као и саветодавне и комуникацијске агенције. [+]

Мастер из модног маркетинга - од стратегије до брендирања обучава професионалце који се могу суочити са новим изазовима у свету у брзој и константној еволуцији. Конкретно, курс покрива проучавање најважнијих аспеката менаџмента модног маркетинга, техника комуникације - фокусирање на аспекте стратегија позиционирања и управљање брендом - идентитет и потребе потрошача без занемаривања анализе дигиталних медија.... [-]


<span Translate="no">WSB Torun</span> - магистар за менаџмент и право: међународни маркетинг и менаџмент

WSB Torun
Студије на универзитету / кампус Redovne studije Fleksibilno vreme 2 године October 2018 Пољска Torun +1 više

Наши програми из другог циклуса омогућавају вам да даље развијете своје вјештине и компетенције. Многи од наших студената настављају програме другог циклуса у пољу који није директно повезан са њиховим претходним образовањем. На тај начин могу значајно проширити своју област професионалне експертизе. [+]

Master programi u Marketing. ВСБ УНИВЕРЗИТЕТ У ТОРУН

Сајт: хттп://ввв.всб.пл/енглисх/програм-офферингс/торун/мастерс-програмс/мајорс-анд-специализатионс/манагемент-анд-лав

Предавања на енглескомПуно времеСкраћено времеПрограми другог циклуса (Мастер)

Наши програми из другог циклуса омогућавају вам да даље развијете своје вјештине и компетенције. Многи од наших студената настављају програме другог циклуса у пољу који није директно повезан са њиховим претходним образовањем. На тај начин могу значајно проширити своју област професионалне експертизе.... [-]


Мастер у управљању приходима и дигиталном маркетингу

Euroaula Barcelona
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 12 месеци October 2018 Шпанија Barcelona

Туристички професионалци морају да се специјализују у новим моделима управљања. Све више, хотели и друге туристичке компаније, као што су авиокомпаније и туристичке агенције, захтијевају профиле прихода и маркетинг менаџера који ће им помоћи да максимизирају своје приходе. Овај Мастер се фокусира на пружање студената дигиталним маркетиншким и приходним алатима потребним за развој ефикаснијих стратегија у овој области и испуњавање све веће потражње за професионалцима у тој области. [+]

Овај мастер 100% предаје на шпанском фокусу на пружање студената дигиталним маркетингом и приходима алатима који су потребни за развој ефикаснијих стратегија у овој области и испуњавају све већу потражњу за професионалцима у тој области.

Програмски циљевиПрибавити визију дигиталног маркетинга и управљања приходима из перспективе управљања пословањем.Биће способни промовисати културу маркетинга и управљање приходима као незаобилазни елемент управљања туризмом.Разумјети процедуре, тактике и стратегије управљања приходима и применити их на стварност управљања туризмом.Управљајте и очекујте адекватно тражење.Управљајте на балансиран начин комерцијализацијом и дистрибуцијом различитих продајних канала: директних канала и посредничких канала.Прибавите знање како бисте се суочили са потребама туристичке компаније, а посебно хотелских компанија и туристичких агенција.Ви ћете бити ажурирани новим маркетиншким стратегијама у туристичким компанијама.Прибавити знање за израду специфичног маркетиншког плана за туристичку компанију како би побољшала своју конкурентност.Кључни алати... [-]

мајстор у маркетингу, маркетинг у туризму и управљање приходима

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Студије на универзитету / кампус Fleksibilno vreme October 2018 Шпанија Barcelona Madrid

Мастер у области маркетинга, туризма маркетинга и менаџмента прихода је једини господар у Шпанији који испуњава следеће две тачке. Тренутно не постоји друга школа која тренира студенте са руководиоцима сектора и да се то уради са истим алатима које користе већини предузећа. Сви курсеви имају потпуно практично развој и професионализацију фокусиран на студента [+]

Мастер у области маркетинга, туризма маркетинга и менаџмента прихода

Сектор туризма уопште и хотел посебно доживљавају брзу трансформацију у области маркетинга, дистрибуције и продаје. Мајсторство нових онлине алата су кључни за управљање хотелима. Висока конкурентност ове средине захтева лик директора еЦоммерце и директора Управе прихода, као кључним позицијама у оквиру тренутног угоститељству.... [-]


мајстор маркетинга (ммктг)

University of Auckland Business School
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 18 месеци September 2018 Нови Зеланд Auckland

Мајстор за маркетинг је 18 месеци на курсу мајстори степен програм за циљ да помогне да развију вештине и знања потребне да настави каријеру у маркетингу. Дипломци ће стећи поштовање [+]

Мајстор за маркетинг је 18 месеци на курсу мајстори степен програм за циљ да помогне да развију вештине и знања потребне да настави каријеру у маркетингу. Дипломци ће стећи поштовање савременог маркетинга у глобалном контексту и способност да се идентификују тржишне могућности и развијају одговарајуће маркетиншке стратегије.

Каријера изгледи

Са магистар маркетинга, матуранти ће бити опремљен са вештинама и знањима потребним за каријеру у маркетингу и комуникација индустрије. Студенти могу да наставе каријеру у корпоративном, консалтинг или анализе тржишта, између осталих опција.... [-]


мајстор луксуз менаџмента, иновација и брендинга у Риму, Италија

Swiss School of Management, Rome Italy
Студије на универзитету / кампус Fleksibilno vreme 1 - 2 године October 2018 Италија Rome

Овај јединствени мастер програм је један од своје врсте. То се разликује од других програма Луксуз за управљање, који има јаку компоненту парцтицал питања, који обухвата не само управљање страну, већ и иновативни начин да се развије нови концепт брендирања и стварања вредности. посете компанија такође су разматрани у програму. [+]

Мајстор Луксузни менаџмент, иновације и брендирања

Упркос глобалној економској кризи, продаја луксузне робе су све већи широм света. Више од симбол, луксузне робе показују успех, предност, привилегија, укус и снове. Луксуз тржишту се ослања на менаџерима да разумеју, управитеља, а овај јединствени сектор расте.

Наш Мастер Лукури менаџмента, иновација и брендирање је дизајниран посебно за студенте који теже да каријере у сектору луксузних управљања данашњем динамичном, глобалном тржишту.... [-]


магистрирао у дизајну марке и управљање: хране, вина и туризма

IED – Istituto Europeo di Design Florence
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 11 месеци February 2019 Италија Florence

Барселона и Флоренце су два од главних туристичких дестинација у Европи; како привући туристе и путнике захваљујући карактеристичном мешавину уметности и културе, као и изузетног квалитета живота и гостопримства. Развијати и јачати бренд у овим областима захтева меке вештине и пуну културну и комерцијалну визију окружења у којем послује. Територијална више није ограничење, али кључна вредност како би се признат на глобалном нивоу; Каталонија и Тоскана су две области које су градили вредност свог бренда на овом принципу, и то захваљујући овом приступу створио успех, видљивост и вредност. [+]

ОВАЈ ПРОГРАМ 'на енглеском језику

путујући годишњи мастер: Барселона и Флоренце Овај курс оспособљава стручњаке способне да задовољи растућу потражњу која долази из сектора хране / пића, угоститељство и угоститељства туризма, за које је нови приступ за управљање и планирање је конкурентна предност од огромног значаја . Структура курса, на основу смењивање обуке дизајна који се односи на унапређење бренда и управљања за њено правилно руковање, припрема будућих стручњака у свим секторима који се односе на гостопримству и хране и вина.... [-]


Мастер програм у маркетингу

Umeå University, Umeå School of Business, Economics and Statistics
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 2 године September 2018 Шведска Umeå

Овај програм има за циљ да студентима обезбеди дубинско разумевање потрошачког понашања, познавање алата и техника које могу користити за сакупљање и анализу информација о потрошачима и конкурентима и искуство у доношењу одлука на нивоу управе. [+]

Мастер програм у маркетингу, 120 ЕЦТС

Циљ овог програма је пружити студентима детаљно разумијевање понашања потрошача, познавање алата и техника које могу користити за сакупљање и анализу информација о потрошачима и конкурентима и искуство у доношењу одлука на нивоу извршне власти Маркетинг менаџмент.

Програм наглашава примену кориштења [аналитичких] техника и практичног искуства у дизајнирању и имплементацији маркетиншких стратегија у конкурентским окружењима путем уравнотежене употребе случајева, онлине симулације, статистичких софтверских пакета и стварног искуства на терену.... [-]