Filter
Master Diplome
Tip studija: Svi Tempo pohađanja: Svi

Uporedite 195 Master programa u Marketing

Kontaktirajte škole direktno - Uporedite 195 Master programa u Marketing 2019
Pročitajte više Pročitajte manje

195 Results in Marketing

CESMA Business School

Са Мастер оф Цоммерциал Манагемент и Маркетинг из CESMA Business School , ви ћете знати стратешке варијабле маркетинга, како разумети понашање потрошача, важност комуника ... [+]

У високо конкурентном пословном окружењу, кључно је знати како се прилагодити свакој ситуацији, знати како предвидјети и разликовати се од осталих. Ако је оно што тражите да постанете велики професионалац у маркетингу и продаји, кључно је имати најбољу обуку и подијелити искуства с најбољим професионалцима у том подручју.

Са Мастер оф Цоммерциал Манагемент и Маркетинг из CESMA Business School , ви ћете знати стратешке варијабле маркетинга, како разумети понашање потрошача, важност комуникације у маркетингу, примењени ЦРМ, технике планирања и куповину медија, а ви ћете ажуриран у најновијим маркетиншким и е-Бусинесс концептима и техникама, свјестан значаја који се наплаћује у нашим данима. Поред тога, научит ћете организирати и водити продајни тим, најнапредније технике преговарања на највишем нивоу, програме лојалности купаца, као и различите опције продајних канала и стратегије за постизање циљева.... [-]

Шпанија Madrid
April 2019
Redovne studije
1 година
Студије на универзитету / кампус
Pročitajte više na srpskom
University of St. Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs

Мастер програм менаџмента маркетингом (МиММ) обучава студенте који су заинтересовани за купце и дизајн да постану рефлектујуће, компетентне и предузетничке личности. Прог ... [+]

Циљеви:објективан

Дипломци МиММ ...

... идентификују изазове и потребу за акцијом са становишта купаца и тржишта и могу усвојити друге предузетничке перспективе. ... су упознати са методама и инструментима истраживања тржишта и понашања потрошача, јер су их примијенили на практичне примјере и практиковали их. ... спроводе темељне процене ефикасности и ефикасности стратегија и кампања у контексту тржишно оријентисаног корпоративног управљања (маркетинг менаџмента). ... су компетентни у концептуализацији тржишно оријентисане употребе инструмената и способни су да иновирају стратегије у динамичном окружењу. ... добро су упознати са (дигиталним) медијима. ... комбинују квалитативне и квантитативне аналитичке и концепцијске методе како би решили садашње и будуће проблеме. ... утврдити утицај предузетничких стратегија и планова на тржиште, друштво и животну средину на реалан начин. ... научили су да се баве новим стварима у духу личне одговорности. ... формулисати јасне посљедице.... [-]

Швајцарска St. Gallen
September 2019
Redovne studije
18 месеци
Студије на универзитету / кампус
Pročitajte više na srpskom
Hult International Business School

Као компаније траже да се диференцирају своје понуде у глобалном тржишту, Хулт је једногодишњи мастер међународног маркетинга степена те опремио са стратешким и извршно м ... [+]

Први опремљен маркетиншке вештине потребне за истичу у глобалном тржишту.

Као компаније траже да се диференцирају своје понуде у глобалном тржишту, Хулт је једногодишњи мастер међународног маркетинга Степен те опремио са стратешким и извршно маркетиншких вештина које су потребне да се издваја.

Локације

Почните Мастер оф Интернатионал Маркетинг у Бостону или Лондону, а затим изабрати да истражи било које друге две кампуса у склопу Хулт јединствене Глобал Цампус Ротатион.... [-]

Сједињене Америчке Државе San Francisco Boston Уједињено Краљевство London Уједињени Арапски Емирати Dubai Народна република Кина Shanghai New York Cambridge  + 7 Više
August 2019
Redovne studije
1 година
Студије на универзитету / кампус
Pročitajte više na srpskom
EU Business School

Тржишта се увек мењају, са све софистицираним потрошачима. Сада више него икад, компаније захтевају иновативне, квалификоване маркетиншке стручњаке за имплементацију креа ... [+]

Тржишта се увек мењају, са све софистицираним потрошачима. Сада више него икад, компаније захтевају иновативне, квалификоване маркетиншке стручњаке за имплементацију креативних промјена. Од ефикасног коришћења канала друштвених медија до разумевања ваше циљне публике, овај програм истражује савремене маркетиншке методе и теорије из различитих перспектива, пружајући вам увид у то како се маркетиншке одлуке односе на аналитичке, стратешке и оперативне области пословања.... [-]

Шпанија Barcelona Швајцарска Geneva Montreux Switzerland Online  + 2 Više
October 2019
Redovne studije
1 година
Студије на универзитету / кампус
Online студије
Pročitajte više na srpskom
EAE Business School International

Са мастером маркетинга ... [+]

Овај програм ће бити спроведен на енглеском језику.

Тренутно пословно окружење се брзо развија. Глобализација, нове информационе технологије и иновативни канали дистрибуције мењају перспективу маркетинга. Компаније све више захтијевају више професионалаца који могу водити ове промјене и претварајући ове могућности у конкурентске предности. Стручњаци са солидним тренингом, који имају добро познавање нових модерних маркетиншких трендова и увид у организационе аспекте који стварају корпоративну вриједност.... [-]

Шпанија Barcelona Madrid
April 2019
Redovne studije
12 месеци
Студије на универзитету / кампус
Pročitajte više na srpskom
ISG Business & Economics School

Основни циљ мастер је у маркетинг је, с једне стране, да обезбеди образовање које је и напредна и до-то-дате у научним областима маркетинга и, с друге стране, да мотивише ... [+]

Основни циљ мастер је у маркетинг је, с једне стране, да обезбеди образовање које је и напредна и до-то-дате у научним областима маркетинга и, с друге стране, да мотивише ученике да спроведу истраживање.

Мастер је у маркетингу ће научити и обучити студенте да стави у употребу знање дисциплине, користећи концепте, моделе и традиционалне теорије маркетинга. Поред тога, она ће створити свест о новим дешавањима у областима које су специфичне за односе предузећа са својим клијентима и јавности и подстакне примену нових технологија информационих и комуникационих да допринесу побољшане перформансе предузећа, у међународном контексту, кроз интегративног улога у различитим областима управљања.... [-]

Португалија Lisbon
October 2019
Redovne studije
2 године
Студије на универзитету / кампус
Pročitajte više na srpskom
University of Auckland Business School

Мајстор за маркетинг је 18 месеци на курсу мајстори степен програм за циљ да помогне да развију вештине и знања потребне да настави каријеру у маркетингу. Дипломци ће сте ... [+]

Мајстор за маркетинг је 18 месеци на курсу мајстори степен програм за циљ да помогне да развију вештине и знања потребне да настави каријеру у маркетингу. Дипломци ће стећи поштовање савременог маркетинга у глобалном контексту и способност да се идентификују тржишне могућности и развијају одговарајуће маркетиншке стратегије.

Каријера изгледи

Са магистар маркетинга, матуранти ће бити опремљен са вештинама и знањима потребним за каријеру у маркетингу и комуникација индустрије. Студенти могу да наставе каријеру у корпоративном, консалтинг или анализе тржишта, између осталих опција.... [-]

Нови Зеланд Auckland
March 2019
Redovne studije
18 месеци
Студије на универзитету / кампус
Pročitajte više na srpskom
Ghent University - Faculty of Economics and Business Administration

Мастер оф Маркетинг Анализа је годину дана пуним радним временом студија А (или две године са скраћеним радним временом студија) око аналитички Цустомер Релатионсхип Мана ... [+]

Мастер оф Аналисис Маркетинг

Мастер оф Маркетинг Анализа је годину дана пуним радним временом студија А (или две године са скраћеним радним временом студија) око аналитички Цустомер Релатионсхип Манагемент (ЦРМ) / Бусинесс Интеллигенце теме у енглеском покривају података рударске технике. Тачније, студија се углавном фокусира на: Аналитичка управљање односима са клијентима / потрошач интелигенција (тј, користећи технике подаци деминирања да открије знања у базама података (КДД)), као и истраживање тржишта / маркетинг.... [-]

Белгија Ghent
September 2019
Redovne studije
Fleksibilno vreme
1 година
Студије на универзитету / кампус
Pročitajte više na srpskom
GEMA Business School

Професионална особа обучена од стране Програма ће знати како анализирати тржиште, припремити и пратити планове за маркетинг и комуникацију и за комерцијални развој у инос ... [+]

Примаоци

GEMA Business School је дизајнирао и промовисао Мастер програм за менаџмент интернационалног бизниса и модуларни постдипломски програм дизајниран за обуку нове генерације Менаџера извоза и менаџера међународног маркетинга и пословања, способних да подстакне компаније и компаније да прошире свој тржишни удео у међународним тржишта:

повећање броја земаља у којима се производи / услуге продају, посебно на брзорастућим тржиштима;повећање броја производа / услуга које се продају на међународним тржиштима у складу са структуром локалне тражње;усвајање нових стратегија дистрибуције како би се "ближи купцу" на међународним тржиштима (нпр. комерцијалне филијале, заједничко улагање, локална производња).... [-]
Италија Rome
Otvoren upis
Redovne studije
4 - 10 месеци
Студије на универзитету / кампус
Pročitajte više na srpskom
Rome Business School

Мастер Rome Business School у маркетингу и комуникацијама у Rome Business School нуди вам тренинг изврсности, међународне праксе, каријерне услуге, глобалне мреже и многе ... [+]

Датум почетка: сваке године у марту и октобру.

Мастер Rome Business School у маркетингу и комуникацијама у Rome Business School нуди вам тренинг изврсности, међународне праксе, каријерне услуге, глобалне мреже и многе друге погодности за ваш професионални и лични развој. Доступне су различите формуле за учење које одговарају сваком захтеву; студената из више од 140 земаља света .

Преглед

Магистар маркетинга и комуникација на Rome Business School у Rome Business School је идеалан избор за професионалце који траже програм дипломирања свјетске класе у овим предметима, за почетак или консолидацију успјешне каријере у међународном окружењу. Квалитет наставе, интернационална пракса и услуге каријере и умрежавања нуде допринос да овај програм буде савршен за оне који желе да се истакну на тржишту рада иу глобалном пословању.... [-]

Италија Rome Italy Online
March 2019
Redovne studije
Fleksibilno vreme
1 година
Студије на универзитету / кампус
Pročitajte više na srpskom
Munich Business School

Мастер студија међународног маркетинга и управљања брендом пружа напредна знања о пословању, маркетингу и управљању брендом, те вас оспособљава за одговарајуће вјештине и ... [+]

Студијски програм Мастер Интернатионал Маркетинг и Бранд Манагемент пружа напредна знања о пословању, маркетингу и управљању брендом, те вас оспособљава за одговарајуће вјештине и алате за успјешну примјену ваших иновативних идеја у пракси.

Поред тога, јединствени формат и холистички, интердисциплинарни приступ студијског програма омогућавају вам да истражите нове хоризонте и високо актуелне теме које чине Мастер Интернатионал Маркетинг и Бранд Манагемент истински јединственим искуством.... [-]

Немачка Munich
September 2019
Redovne studije
18 - 24 месеци
Студије на универзитету / кампус
Pročitajte više na srpskom
Macromedia University of Applied Sciences

Управљање брандом подучава ученике како комбинирати менаџмент са креативно планирањем и припрема их за лидерске улоге и задатке у развоју бранда, маркетиншке комуникације ... [+]

Да ли желите да схватите стварну пословну вредност брендова? Структурне промјене у данашњој популацији и дигитализација нашег друштва захтијевају нове вештине управљања брандовима. Дигитално брендирање представља нову основну компетенцију за агенције и компаније. Брендови играју важну улогу у пословању и друштву. Студенти који се баве менаџментом бренда упознају се са тренутним проблемима управљања брандовима и добију свијест о међусобном повезивању брендова унутар сложених бренд архитектура.... [-]

Немачка Munich
March 2019
Redovne studije
3 - 4 семестра
Студије на универзитету / кампус
Pročitajte više na srpskom
Hochschule Bonn-Rhein-Sieg

Циљ програма мастер је да студентима дубље разумевање маркетиншких питања на основу чврстих обуке маркетинг у вези. ... [+]

Циљ програма мастер је да студентима дубље разумевање маркетиншких питања на основу чврстих обуке маркетинг у вези. Посебно, разни технолошки развој и будући трендови се узимају у обзир у развоју тржишта. Ово осигурава да су студенти спремни за будуће потребе тржишта и веома су атрактивни за потенцијалног послодавца. Настава ће се одвијати и на Цампус Рхеинбацх и он Цампус Санкт Аугустин.... [-]

Немачка Sankt Augustin
October 2019
Redovne studije
3 семестра
Студије на универзитету / кампус
Pročitajte više na srpskom
University of Deusto: Deusto Business School

Ово је Учитељ учио на шпанском језику има за циљ да оспособи менаџере који ће преузети одговорност у области маркетинга напредних знања и вјештина у прецизном све глобалн ... [+]

Опис програма

Овај мастер има за циљ да оспособи менаџере који ће преузети одговорност у области маркетинга напредних знања и вештина у прецизном све глобалним и повезаних тржиштима.

Она има за циљ да обучи стручњаке способне за постављање стратегије односа са купцима и потрошачима, дистрибуције политике и комуникације, бренд менаџмент у светлу нових изазова и могућности које нуди напретком информационе и комуникационе технологије и узимајући у обзир специфичности различитих тржишта и Земље; менаџери који су у стању да идентификују и предложе најпогодније пословне моделе у свакој животној средини, дизајну и примени одрживе и одговорне стратегије. ... [-]

Шпанија Bilbao
September 2019
Redovne studije
12 месеци
Студије на универзитету / кампус
Pročitajte više na srpskom
ESEM

Програм за професионалце на међународном нивоу. Усмерен на људе који имају или су позване да заузимају позиције и функције комерцијални маркетинг менаџера или продаје ... ... [+]

Програм за професионалце на међународном нивоу. Усмерен на људе који имају или су позване да заузимају позиције и функције Привредног директор маркетинга или продаје

ЕСЕМ, са 47 година активности и развоја, је пословна школа специјализована у областима пословања комерцијалних и маркетиншких, са признањем у националним и међународним компанијама.

По нашим учионицама и програма је прошло више од 20.000 студената на пет континената.... [-]

Шпанија Madrid
September 2019
Redovne studije
Студије на универзитету / кампус
Pročitajte više na srpskom