Master programi u Marketing

Uporedite 215 Master programa u Marketing

Marketing
Kontaktirajte škole direktno - Uporedite 215 Master programa u Marketing 2017/2018
Pročitajte više

мајстор међународног маркетинга (МИМ)

Hult International Business School
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година August 2018 Сједињене Америчке Државе San Francisco Boston Уједињено Краљевство London Уједињени Арапски Емирати Дубаи Народна република Кина Шангај New York Cambridge +9 više

Као компаније траже да се диференцирају своје понуде у глобалном тржишту, Хулт је једногодишњи мастер међународног маркетинга степена те опремио са стратешким и извршно маркетиншких вештина које су потребне да се издваја. [+]

Master programi u Marketing. Први опремљен маркетиншке вештине потребне за истичу у глобалном тржишту. Као компаније траже да се диференцирају своје понуде у глобалном тржишту, Хулт је једногодишњи мастер међународног маркетинга Степен те опремио са стратешким и извршно маркетиншких вештина које су потребне да се издваја. Локације Почните Мастер оф Интернатионал Маркетинг у Бостону или Лондону, а затим изабрати да истражи било које друге две кампуса у склопу Хулт јединствене Глобал Цампус Ротатион. Иоур Мастер међународног маркетинга на први поглед Ко је овај програм за? Кандидати који су недавно завршили универзитет или колеџ, као и појединци са до три године радног искуства који желе да покрену своју каријеру у маркетингу. Шта ћете научити Савладавање маркетинг микс је важнија него икада као потрошачи су стално изложени све већи број онлине и оффлине садржаја. Мастер међународног маркетинга Студенти ће научити како да искористи дигитални маркетинг, друштвене медије, маркетинг аналитике, као и ангажовање купац стратегије да се пробије кроз буку и да мерљив утицај на пословне циљеве кроз маркетинг. Зашто Хулт? Маркетинг брзо мења и бизнис школа треба да буде једнако окретан да држи корак. Хулт је био један од првих пословних школа у понуди Господара на дигиталном маркетингу, и иако су кључне компоненте тог степена Од тада су укључени у Мастер програма међународног маркетинга, остаје чињеница да Хулт креће брзо и намерно како би осигурала да студенти добијају најбољи маркетиншки образовање доступно. Зато су и наши професори стручњаци у оба маркетинг теорије и маркетинг примену, а неки управљање своје маркетиншке фирме, а... [-]

Мастер Висуал Бранд Десигн

Domus Academy
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 12 месеци January 2018 Италија Милано

У Мастер у Висуал Бранд дизајн, добићете вештине да идентификују кључне имовину компаније. Да гаје дубоко разумевање производа и најбољи начин да комуницира своје вредности, како у физичком и медијских света друштвених. Да би све то споји у конзистентан бренд визије, гласом и животну средину. [+]

Zamisliti. Симбол. Синтхесизе. Концепт брендирања је еволуирала далеко изван компаније логотипа и боја. Данас, брендирање укључује неколико дисциплина, од визуелног дизајна до Соунд Десигн; од Сторителлинг до потрошача психологије у маркетингу. Брендирање је стварање богатог и атрактивног амбијента који зграби пажњу потрошача и доноси њега или њу у свету бренда да деле своје вредности и постане неформални спонзор бренда. То је глас, тон, интегрисани визија формиран синергији истраживање, пројектовање, нарације, графика, музика, и још много тога. у Мастер Висуал Бранд Десигн, Добићете вештине да идентификују кључне имовину компаније. Да гаје дубоко разумевање производа и најбољи начин да комуницира своје вредности, како у физичком и медијских света друштвених. Да би све то споји у конзистентан бренд визије, гласом и животну средину. Публика Програм је намењен кандидатима са дипломом првог нивоа у визуелном и графичког дизајна, дизајна, комуникација, маркетинг, или сродних дисциплина. Исход Током овог студијског програма, студенти ће: Покаже способност да креира иновативне визуелни брендинг концепте, сценарија и решења за различите различитих компанија, индустрије и организацијама. Ефективно комуницира концепте, методе и предлоге дизајна кроз различите технике, укључујући визуелне, вербалне и прототипова. Програм Мастер у Висуал Бранд Десигн има за циљ да се формира визуелне бренд дизајнера и динамичке бренд менаџерима који су иновативни, визионар, свестран, директна и ефикасна. Програм је радионица на бази, уз подршку семинара, предавања, вежбе и рад на терену. Индустрија стручњаци, лидер Наравно, и вође пројекта водити ученике преко индивидуалног коучинга и менторства пројекта. Програм се састоји од четири главна модула, од којих свака укључује две недеље курс... [-]

мајстор у маркетингу, маркетинг у туризму и управљање приходима

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Студије на универзитету / кампус Fleksibilno vreme October 2017 Шпанија Барселона Мадрид

Мастер у области маркетинга, туризма маркетинга и менаџмента прихода је једини господар у Шпанији који испуњава следеће две тачке. Тренутно не постоји друга школа која тренира студенте са руководиоцима сектора и да се то уради са истим алатима које користе већини предузећа. Сви курсеви имају потпуно практично развој и професионализацију фокусиран на студента [+]

Master programi u Marketing. Мастер у области маркетинга, туризма маркетинга и менаџмента прихода Сектор туризма уопште и хотел посебно доживљавају брзу трансформацију у области маркетинга, дистрибуције и продаје. Мајсторство нових онлине алата су кључни за управљање хотелима. Висока конкурентност ове средине захтева лик директора еЦоммерце и директора Управе прихода, као кључним позицијама у оквиру тренутног угоститељству. Мастер у области маркетинга, туризма маркетинга и менаџмента прихода је једини господар у Шпанији који испуњава следеће две тачке. Тренутно не постоји друга школа која тренира студенте са руководиоцима сектора и да се то уради са истим алатима које користе већини предузећа. Сви курсеви имају потпуно практично развој и професионализацију фокусиран на студента Зашто студирати у Мастер: Сви наставници су руководиоци индустрије знам из прве руке реалност сектора и његове класе су у потпуности професионализације. Гамифицатион: Предмет менаџмента прихода се учи кроз симулацију система пословне игре. Да би студент да вежбају вођење послова хотела и рад са вршњацима у идентичним ситуацијама које се дешавају у реалном окружењу. Опциони Гоогле Цертифицатион: Студенти који желе да добију сертификат за ГооглеАдс бесплатан програм и додатни начин. у потпуности у складу са тренутним потребама програма хотелске индустрије. потпуно професионализације и практично визија: Програм има за циљ стицање вештина које се примјењују изузетно кроз продубљивање алата и ситуације које представљају наставнице из сектора уз подршку стварним случајевима. Много семинара и презентација радних алата из водећих компанија. Коучинг циклус: Тхе Мастерс студенти могу да учествују у циклусу Остелеа тренирање, комбинујући групама у разним областима, као што су емоционалне цоацхинг коучинг... [-]

Мастерс у истраживању маркетинга

OBS Business School
Студије на универзитету / кампус Redovne studije Fleksibilno vreme 12 месеци May 2018 Шпанија Барселона Мадрид +2 više

Са Мастерса у маркетинг истраживањима и анализама ОБС Купци ће научити да развије и управљање информацијама; истраживања да схвате и науче да испуни. Науче технике прикупљања и анализирања маркетиншке информације да идентификују сегменте тржишта. Током Мастер ин Маркетинг Ресеарцх је такође спровео различите онлајн састанке са ... [+]

Мастерс у истраживању маркетинга У информационом друштву у коме живимо, развој и правилна употреба квалитетних информација може представљати кључну конкурентску предност у односу на конкуренцију. Морамо да разумемо како они утичу на друштвене, културне и психолошке карактеристике наших потрошача у доношењу одлука и куповне понашања. Крајњи циљ управљања и коришћења информација треба да буде усклађена са максима маркетинг меса и задовољавају потребе и жеље корисника и потрошача. Ово подразумева да темељно знање о њиховом понашању, њихове мотиве, каква утицаја су предмет, склоности и схватања. Са Мастерс у маркетинг истраживање и анализу купаца ОБС ће научити како развити и управљање информацијама; истраживања да схвате и науче да испуни. Науче технике прикупљања и анализирања маркетиншке информације да идентификују сегменте тржишта. Током Мастер ин Маркетинг Ресеарцх је такође спровео различите онлајн сусрете са високим руководиоцима, који ће представити искуства у пројектовању и управљању истраживачких пројеката у маркетингу и вебинаре са алата продаваца у индустрији. Цареер Оппортунитиес Неке од опција каријере можете изабрати да, између осталог, су: Директор истраживања Директор потрошачких увида менаџер пројекта, Аццоунт Екецутиве Тржишни аналитичар у истраживачким фирмама планирање рачун у рекламним агенцијама стратешко планирање у великим фирмама бренд менаџмент у великим корпорацијама Управљање маркетингом у медијским кућама и рекламирање Увид у аналитичар analiza стратегије istraživanje консултант Циљеви Мастер ин Маркетинг истраживање и анализу купаца Шта циљеви ће добити? Разумевање процеса истраживања тржишта дефинисати могућности и проблеме у маркетинг производа и услуга; помогне у решавању проблема управљања и на тај начин пружити подршку у доношењу маркетинг одлука. Научите да планирају и... [-]

Мастер у области менаџмент марке

Macromedia University of Applied Sciences
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 3 - 4 семестра March 2018 Немачка Минхен Берлин регион +1 više

Бренд менаџмент учи студенте како да комбинујете управљање са креативном планирању и припрема их за лидерске улоге и задатака у развоју бренда, маркетиншке комуникације и функције дизајна. [+]

Master programi u Marketing. Да ли желите да разумете праву пословну вредност брендова? Структурне промене у данашњој популацији и дигитализација нашег друштва захтевају нове вештине управљања бренд. Дигитални брендирање формира нову основну надлежност за агенције и компаније. Брендови играју важну улогу у послу и друштву. Студенти су специјализоване за управљање марком уче о актуелним питањима управљања бренд и стекну сазнања о повезаности брендова у оквиру комплекса бренд архитектуре. Управљање брендова без размишљања о дигиталној платформи је незамисливо данас. Не само да робна марка руководство и менаџмент треба да се процени, али посебну пажњу треба посветити улози платформи друштвених медија и ко-креације. Креативне и стратешке вештине планирања, као и употреба цроссмедиа свих медијских канала, морају да развијају и ефикасно управљање брендова. Ова област специјализације учи студенте како да комбинујете управљање са креативном планирању и припрема их за лидерске улоге и задатака у развоју бренда, маркетиншке комуникације и функције дизајна. Предности избора Мацромедиа Университи Топ позиција у ЦХЕ Рангирање 2014/15 Мале класе са интензивном, индивидуални надзор Глобално признат, државне одобрена степени, акредитована од стране ФИБАА Кампуса у Берлину и Минхену: два Топ 5 "најповољнијих градова за студенте 2015" широм света Аутхентиц, пракса оријентисана пројекти са преко 500 познатих компанија Високо квалификовани професори и индустрије инсајдери као предавачи Страни студенти са свих континената Цареер перспективе у Немачкој: 18 месеци виза након успешног завршетка студија Магистрирао током три дана у недељи (нпр од четвртка до суботе) Ауто семестар курса доступни на интернету Бади мрежа за стране студенте Неколико Програми у потпуности на енглеском језику... [-]

Мастер из маркетинга и бренд менаџмента

NHH Norwegian School of Economics
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 2 године August 2018 Норвешка Берген

Степен: Магистар економије и пословне администрације [+]

Степен: Магистар економије и пословне администрације ЕСПБ бодова: 120 Трајање: две године Изградња и управљање јаке брендове је кључ за стицање конкурентске предности и дугорочну профитабилност производа, услуга, компанија и организација. Маркетинга и бренд менаџмент програм обезбеђује студентима са седиштем истраживања у дубини и знања о маркетингу, понашање потрошача, иновације и бренд менаџмента. Разумевање потрошача и такмичар понашање је од суштинског значаја за сваки бизнис и организације. Потрошачке и такмичар увид дају основу за развој солидних стратегија, као и оптимално позиционирање на тржишту и ефикасне маркетиншке тактике. Програм интегрише теорију и практичне примене из стратегије и маркетинга да помогну студентима у развоју јаке брендове и доношење будућих одлука на тржишту. Централна питања која су: Како да се прилагоди производе, комуникације и дистрибуције система потребама клијената - и понашање? Како да ефикасно позиционирање бренда на конкурентном тржишту? ... [-]

мајстор луксуз менаџмента, иновација и брендинга у Риму, Италија

Swiss School of Management, Rome Italy
Студије на универзитету / кампус Fleksibilno vreme 1 - 2 године October 2017 Италија Рим

Овај јединствени мастер програм је један од своје врсте. То се разликује од других програма Луксуз за управљање, који има јаку компоненту парцтицал питања, који обухвата не само управљање страну, већ и иновативни начин да се развије нови концепт брендирања и стварања вредности. посете компанија такође су разматрани у програму. [+]

Мајстор Луксузни менаџмент, иновације и брендирања

Упркос глобалној економској кризи, продаја луксузне робе су све већи широм света. Више од симбол, луксузне робе показују успех, предност, привилегија, укус и снове. Луксуз тржишту се ослања на менаџерима да разумеју, управитеља, а овај јединствени сектор расте.

Наш Мастер Лукури менаџмента, иновација и брендирање је дизајниран посебно за студенте који теже да каријере у сектору луксузних управљања данашњем динамичном, глобалном тржишту.... [-]


магистрирао у комуникацији и политичког маркетинга

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година September 2018 Шпанија Мадрид

Овај програм има за циљ обе су недавно дипломирали или дипломаца у области политичких наука, маркетинг, новинарство, закона или међународне односе; и професионалци са високом стручном спремом и искуством у свету политике који желе да побољшају своје личне способности. [+]

ЦИЉЕВИ: Студенти који успјешно заврше овај програм: Они побољшати свој професионални профил у области политике. Они ће стећи стратегије и технике комуникације да их применимо на политичке кандидате. Ради као саветници изборне кампање или владе комуникације Постаните стручњаке у промоцији изборне маркетинг консалтинг као рад у служби политичке класе. У ЦИЉУ: Овај програм има за циљ обе су недавно дипломирали или дипломаца у области политичких наука, маркетинг, новинарство, закона или међународне односе; и професионалци са високом стручном спремом и искуством у свету политике који желе да побољшају своје личне способности. МЕТОДОЛОДИА ЦЕСЦОМПОЛ је заједнички центар Универзитета у Алкала де Хенарес (УАХ), једне од најстаријих у Европи. Академски Садржај овог мајстора је организован за више општих питања (као што су политичке комуникације) до специфичних модула (као што су апликације за Владу, политичке партије и кандидата). Методологија се базира на оба теоријских и практичних делова, да консолидује сва стечена знања и сви садржаји су прилагођени како Шпанију и Латинску Америку. Факултет се састоји од активних професионалаца и стручњака у својим модулима, са искуством у јавном политиком, владиним плановима, стратегија комуникације и кампања. ПРОЦЕНА Добијање коначну наслов је предмет за превазилажење свих Мастер модула и развој магистарског рада. КВАЛИФИКАЦИЈЕ да добију МБА на Универзитету у Алцала де Хенарес и мастер од ЦЕСЦОМПОЛ ДНЕВНИ РЕД Политика, Држављанство и политичко понашање Политичке сценарија и изборни системи Основни принципи политике комуникације Политички Цоммуницатион Манагемент: Институционални односи и односи са јавношћу Комуникација оффлине и онлине мреже: Социјални менаџмент медија Политички маркетинг и менаџмент Слика Лична руководство и... [-]

Мастер дигиталног маркетинга и СЕО / СЕМ

inesdi - Digital Business School
Кампус или Online студије Redovne studije Fleksibilno vreme 240 - 1500 време February 2018 Шпанија Мадрид Барселона Шпанија продаји +3 više

Уводимо Господара у дигиталном и СЕО / СЕМ маркетинг. Осим што је званичан назив Инесди Дигитал Бусинесс Сцхоол, добићете стручну спрему од стране Универзитета Небрија. [+]

Master programi u Marketing. Уводимо Господара у дигиталном и СЕО / СЕМ маркетинг. Осим што је званичан назив Инесди Дигитал Бусинесс Сцхоол, добићете стручну спрему од стране Универзитета Небрија. Интернет, дигиталне платформе и информационе технологије трансформишу нашу околину. Компаније треба професионалних профила у складу са новим трендовима на тржишту, и зашто смо се промовише овај универзитет са мастер студије на Универзитету у Небрија. Са циљем траин професионалци да може да пружи решења за дигитални трансформација у којој смо уроњени обе компаније, и друштво у целини. Ово Магистар маркетинг дипломирао Дигитални и СЕО / СЕМ постаје о специјализовану обуку у дигиталној економији примењује на различите области привредних друштава. Студенти ће развити знања и најприкладније технике за дизајн, имплементација, управљање, анализа и умереност оф а 360 Дигитални маркетинг планУкључујући и Сеарцх Енгине Маркетинг план. Учионица, онлине и меша учење персонализоване подучавање у спровођењу Финал Мастер Пројецт Каријера вођења кроз "план каријере" индивидуализовани Развој "маркетинг плана 360" и "Сеарцх Енгине Маркетинг план" Са укупно 37 класе вебинару (у онлине моду) мастер програма Уводна Модул: Принципи и основе дигиталне економије Модул 1: дигитални маркетинг план ја Модул 2: Социал Медиа Маркетинг Модул 3: дигитални маркетинг план ИИИ Модул 4: Стратегије за снимање и конверзија: Унутрашњи маркетинг Модул 5: Стратегије за снимање и конверзија ИИ Дигитални Реклама Модул 6: дигитални маркетинг план ИИ Модул 7: Мобилни маркетинг Модул 8: Повезивање стратегије и лојалност у дигиталним окружењима Модул 9: Веб Аналитицс и КПИ - Како да измери и оптимизацију веб Модул 10: Предузетништво у дигиталној економији... [-]

мајстор маркетинга (ммктг)

University of Auckland Business School
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 18 месеци March 2018 Нови Зеланд Окланд

Мајстор за маркетинг је 18 месеци на курсу мајстори степен програм за циљ да помогне да развију вештине и знања потребне да настави каријеру у маркетингу. Дипломци ће стећи поштовање [+]

Мајстор за маркетинг је 18 месеци на курсу мајстори степен програм за циљ да помогне да развију вештине и знања потребне да настави каријеру у маркетингу. Дипломци ће стећи поштовање савременог маркетинга у глобалном контексту и способност да се идентификују тржишне могућности и развијају одговарајуће маркетиншке стратегије. Каријера изгледи Са магистар маркетинга, матуранти ће бити опремљен са вештинама и знањима потребним за каријеру у маркетингу и комуникација индустрије. Студенти могу да наставе каријеру у корпоративном, консалтинг или анализе тржишта, између осталих опција. Степен структура Мајстор за маркетинг је 18 месеци, 240-тачка програма студирао преко шест квартала. Ви ћете студирати основне пословне курсеве пре него што наставите на скупу специјализованих курсева маркетинг да се фокусирају на савремени маркетинг праксе, анализа тржишта, брендирања и стратегије, као и управљање односима. Такође ћете завршити четири развојне модула професионалне као важну компоненту свог степена. То ће вас опремити са професионалним вештинама које ћете морати да побољша своју запошљивост и успех у пословном свету. Академски захтеви За улазак мораћете да су завршили је универзитетску диплому из признатих универзитета или учење институцију са еквивалентом најмање Нови Зеланд Б просека у већини напредних курсева. То може бити или степен у пословном * или не-пословни степен у релевантном дисциплине као што су уметност, техника, технологија, или науке. У процени Вашу пријаву ћемо узети у обзир рангирање институције у којој сте завршили универзитетску диплому, као и оцене постигнуте у релевантним субјектима. * Кандидати који су завршили напредни курс (е) у диплому која се сматрају суштински сличне курсеве у овом програму... [-]

магистрирао у области маркетинга и пословног управљања

OBS Business School - Latinoamérica
Студије на универзитету / кампус Fleksibilno vreme 12 месеци May 2018 Еквадор Кито Колумбија Богота +2 više

Тренутно, пословно окружење брзо мења. Утицај технолошких достигнућа, глобализације тржишта, промене у равнотежи моћи у корист потрошача, конкурентском окружењу и опадања лојалност бренду, између осталог трендови мењају маркетиншке стратегије и како су распоређени и на тржишту производа и услуга. Потрошачи су све захтевнији и имају више информација, тако да они имају врло јасно оно што желе и где да га добију. [+]

Master programi u Marketing. Мастер показује кључеве за привлачење, прода, задовољити и задржати Презентација програма у маркетинг и менаџмент продаје Тренутно, пословно окружење брзо мења. Утицај технолошких достигнућа, глобализације тржишта, промене у равнотежи моћи у корист потрошача, конкурентском окружењу и опадања лојалност бренду, између осталог трендови мењају маркетиншке стратегије и како су распоређени и на тржишту производа и услуга. Потрошачи су све захтевнији и имају више информација, тако да они имају врло јасно оно што желе и где да га добију. Суфицитарности и тешкоће да се направи разлика повући конкурентну крајолик и повећати потребу да се фокусира на клијенту. У таквом окружењу, организације треба трговцима и комерцијални простор који је у стању да успешно води праву комбинацију три елемента: снажну позадину и знање маркетинга и комерцијалних вештина потребних да науче да одговори на животну средину и тренутном тржишту, и mogućnost повезивања са клијентима и ефикасно структурирање продајну мрежу. La Господар маркетинг и менаџмент продаје Она има за циљ да развије знања техничке, стратешки и личне вештине да формирају иновативне менаџерима и могућности да одговоре на изазове које представља актуелним адресе и комерцијалног маркетинга широк поглед компаније. Све ово од две тачке гледишта: Маркетинга менаџмент у стању да ефикасно комуницирају у мултикултуралним срединама, да води тимове, да успостави разговоре са својим купцима и разумеју утицај технологије на начин на који послују. Пословни адресу која предвиђа потребе корисника и осигурати најпогодније пословних стратегија за постизање циљева, мотивише продајни тим и довести до постизања циљева. Сертификација професионалних вештина на иновативност и предузетништво у... [-]

Мастер у маркетинг менаџмент

ISTUD Business School
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 9 месеци October 2017 Италија Стреса ВБ

Мастер у маркетинг менаџмента ИСТУД нуди амбициозан и узбудљив пут да уђе као протагониста у свету маркетинга, комуникација и дигитални. [+]

Il Мастер у маркетинг менаџмент ИСТУД нуди амбициозан и узбудљив пут да уђе као протагониста у свету маркетинга, комуникација и дигитални. Мастер у маркетинг менаџмент је специјалиста мастер акредитована АСФОР мислио на оне који долазе из различитих факултета, жели да обогати своје знање, развијају своје оперативне способности експериментисање конкретне пословним ситуацијама и стичу средства и технике које ће га припремити да се придружи компанији и постављају темеље за успешну каријеру и остваре своје професионалне аспирације. Пласман после фаза од 94% током протекле три године. Мастер се састоји од 6 месеци са пуним радним временом тренинга на Цампус ИСТУД на језеру Маггиоре са лекцијама и сведочења руководилаца, рад пројекат је наручио предузећа, лабораторије (енглески, Екцел и дигитални) и најмање 3 месеца плаћеног стажирања у италијанским и мултинационалних компанија. Доступно попуст од 50% на трошковима у двокреветној соби у Цампус ИСТУД. Изаберите 20. јула у Бавено (ВБ), Италија. [-]

Мастер у дигиталном маркетингу и купца искуства у Мадриду

ESERP Business School
Студије на универзитету / кампус Fleksibilno vreme 1 година October 2017 Шпанија Мадрид

Образовни садржај мајстора је прилагођена захтевима европског високог образовања, нуди 60 ЕСПБ бодова, при чему константан напор да побољшају вештине управљања и оптималан развој ставова као што су иницијатива, тимски рад обез или критична способност. Ви ћете стећи ажурирана омогућити да примењују технике и најиновативније алате кроз динамичну и активне наставе вештина. [+]

Master programi u Marketing. Образовни садржај мајстора је прилагођена захтевима европског простора високог образовања, нудећи 60 ЕСПБ бодова, при чему константно улаже напоре у гарантовано побољшање менаџерских вештина и Оптимални развој ставова попут иницијатива, тимски рад нити критичке способности. Мајстори ЕСЕРП ставити посебан нагласак на развој вештина, увек заснована на Датум знањеКоји омогућавају студентима да вежбају примену технике и најсавременије алате стратешки. Да би се ово ми се ослањамо на једињења Факултету за постизање стручни специјалисти увођења стварне проблеме у текућој пословној организацији у учионици. За интеграцију ученика у пословном свету, као и у процесу доношења одлука, она примењује динамички настава систем и активни, Користи се као наставно средство, између осталог, начин случаја и симулације. Циљеви Високи организационе способности, лидерство и менаџмент. Прилагодљивост мењају и технолошке иновације. Способност да обезбеди стратешко и оперативно вишег менаџмента у плановима компаније. Критичка анализа и способност за апстракцију. Брзина у идентификацији, анализу проблема и њихово решавање. Отворите на социо-економског и културног окружења менталитета. Као виши, и лични и професионални развој својих дневних активности, на крају трансформише обуку трошкова продуктивност предузећа и организација културно обогаћивање. Методологија асе-Студи: функционалне области фирме разматрају кроз студије случаја. Од којих је већина развије стварне проблеме који се могу јавити у било којој компанији. КП: Алати за управљање и подршку да се трансформише пројекат у стварност, са глобалном визијом и динамичном окружењу, са својим предностима и слабостима. Инспирео Радионица / Лего методологија: унапређењу пословног запошљавање, ослобађајући потенцијал људи у окружењу креативног и партиципативног рада. Примењује Кроз радионице под називом ИНСПИРЕО... [-]

Програм мастер у области маркетинга

Umeå University, Umeå School of Business and Economics
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 2 године September 2018 Шведска Умеа

Овај програм има за циљ да пружи студентима у дубину разумевања понашања потрошача, познавање алата и техника које могу да користе за прикупљање и анализу информација о потрошачима и конкурентима и искуства у доношењу одлука извршна нивоу. [+]

Мастер програм у области маркетинга, 120 ЕЦТС

Овај програм је дао Умеа пословној школи и економије. Циљ овог програма је да пружи студентима у дубину разумевања понашања потрошача, познавање алата и техника могу користити за прикупљање и анализу информација о потрошачима и конкурентима и искуством у доношењу одлука извршна нивоу у области маркетинга менаџмент. Програм наглашава примењена употреба [аналитичких] технике и практично искуство у пројектовању и имплементацији маркетинг стратегије у конкурентским окружењима кроз уравнотежено коришћење предмета, онлине симулацију, статистичке софтверске пакете, а стварни рад на терену искуства. Ово је атрактиван за послодавце који имају потребу кандидата са [аналитичких и менаџерске] капацитета у данашњим конкурентним тржиштима. Програм је такође погодан основ за рад у функција на вишем нивоу у организацијама, фирмама и владиним као и невладиних институција.... [-]


мастере де Специјализација ср маркетинга

ESA Business School - Ecole Supérieure des Affaires
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 18 месеци October 2017 Либан Бејрут Уједињено Краљевство London +2 više

Воз маркетиншке и комуникационе професионалце да савлада и продубе своја знања потребних теорија и алата за еволуцију својих функција. [+]

Master programi u Marketing. МСМ: Мастере де Специјализација ср маркетинг Специјализовани програм у маркетинг Циљна: Носилац магистрирао Минимални искуство: 2 године Језик: Француски објективан Воз маркетиншке и комуникационе професионалце да савлада и продубе своја знања потребних теорија и алата за еволуцију својих функција. Два међународна диплома Специјализовани мастер у области маркетинга и комуникација са ЕСА Специјализовани мастер у области маркетинга и комуникација из ЕСЦП Европе struktura курса Трајање: 18 месеци Курсеви се одржавају једном недељно од сваке три, од уторка до петка од 4:00 ам до 8.30 часова и суботом од 9:00 до 1.30 пм Накнаде Школарина: 18600 долара [-]