Master programi u Komunikacije

Uporedite 111 Master programa u Komunikacije

Komunikacije

Да ли сте у потрази за каријеру која је повезана са изградњом мрежа и има много контаката? Можда сан у раду са медијима? Онда магистрирала у областима као што комуникације, медија и / или односи са јавношћу може бити савршен степен за Вас.

Каријеру у комуникацијама вам омогућава да истражујете динамику између купца и корпорације, као и добићете детаљно познавање теорије и праксе стратегије, маркетинга и истраживања. Магистрирао Комуникације / медији укључује програме који су повезани са различитим академским областима, укључујући и хуманистичких наука, друштвених наука и медија, када се комбинују заједно у примењене науке. Са овим степеном добићете широко разумевање историје комуникације и медије и како да се односи на вас као стручњак за комуникације. Степен у Односи с јавношћу (ПР) ће вам дати разумевање како да управљају комуникација између организације и њених јавности, одржава имиџ у јавности за непрофитне организације или високог профила људи, као што су политичари и познате личности.


На овој страници неколико програма у области комуникације / Медији / односи са јавношћу (ПР) су наведени. Су изблиза и не устручавајте се да кликнете на програму описе који вас занимају највише!

Pročitajte više

мајстор у комуникационим технологијама (МТЦ)

CESTE Business School
Студије на универзитету / кампус Fleksibilno vreme 2 семестра October 2017 Шпанија Сарагоси Боливија Цоцхабамба Ла Паз Санта Круз Oruro +5 više

Мастер има за циљ да припреми професионалаца са великим познавањем вештина у вези са експертима информационих технологија у најсавременијих технологија на тржишту, али у исто време у стању да лако прилагодити на друге врсте технологије и добављача. Ови стручњаци би требало да буду у стању да преузму одговорност за планирање задатака и пројеката, дизајна и решавање проблема. [+]

Master programi u Komunikacije. Мастер има за циљ да припреми професионалаца са великим познавањем вештина у вези са експертима информационих технологија у најсавременијих технологија на тржишту, али у исто време у стању да лако прилагодити на друге врсте технологије и добављача. Ови стручњаци би требало да буду у стању да преузму одговорност за планирање задатака и пројеката, дизајна и решавање проблема. Опис програма Мастер-комуникационих технологија (МТК) Ко је оријентисана Мастер има за циљ дипломаца на универзитетима и пословним школама, посебно у дисциплинама које се односе на компјутерске науке (математика, физика, статистика, инжењеринг, хемије ...). За људе који немају факултет и за оне који желе да набавим професионалне квалификације сертификације, могуће је приступити ако потврди професионално искуство на средњем нивоу у оквиру ваше компаније, минимум 2 до 3 године у области информационих технологија. Циљеви Мастер има за циљ да припреми професионалаца са великим познавањем вештина у вези са експертима информационих технологија у најсавременијих технологија на тржишту, али у исто време у стању да лако прилагодити на друге врсте технологије и добављача. Ови стручњаци би требало да буду у стању да преузму одговорност за планирање задатака и пројеката, дизајна и решавање проблема. Са овим карактеристикама студенти ће бити припремљени за техничаре и одговорним позицијама на којима се развијају неке од следећих улога: Анализа потреба и сугестије за побољшање који комуникационе технологије може донети предузећима. Дизајнерска решења да задовољи пословне потребе. Имплементација комуникационих решења у предузећу срединама. подржавају критичне комуникације и / или сложених окружења. Садржај Мастер програм комуникационе технологије је подељен у... [-]

мајстор у комуникацији и менаџмента у култури

Zeppelin University
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 - 2 године August 2018 Немачка Friedrichshafen

У друштвима данашњице, познавање различитих култура и ацтионабилити унутар тих култура су више тражени после него икада. Исто тако захтеви за комуникационим праксама су се драматично повећао. Из тог разлога комуникативност и културно знање су кључне квалификације за 21. век. [+]

У друштвима данашњице, познавање различитих култура и ацтионабилити унутар тих култура су више тражени после него икада. Исто тако захтеви за комуникационим праксама су се драматично повећао. Из тог разлога комуникативност и културно знање су кључне квалификације за 21. век. Наш мастер у области "Комуникација и културни менаџмент"Испуњава ове изазове. Ево, студенти могу да бирају између две различите стазе, што значи да могу да се фокусирају на било "Комуникација и медији" или "Култура Продуцтион". С једне стране, дипломци овог курса уче о томе и анализирати културне основе садашњих друштава, док с друге стране, они су омогућени, преко комуникативне праксе, да играју улогу у решавању актуелних друштвених проблема. Заједно, комуникација и култура су невероватне основни концепти савременог друштва. Они наглашавају оно што узимамо здраво за готово и, у процесу, позовите га у питање. То мења ситуацију. Мастер диплома у области "Комуникација и културног менаџмента" нуди својим студентима критичку анализу са комуникацијама и културни науке теорија и успоставља напредне разумевање функционисања и проблеме савременог друштва. Студенти студирају методе истраживања у вези са хуманистичким и друштвеним наукама, као и функционисање друштвеног и културног анализе. Дијалог-оријентисана и самостално организовали степен Наравно промовише когнитивни, креативни и изражајне способности. Поред тога, истраживачко искуство се стиче, а организационе способности и способност за рад у тиму су развијени у стварним животним ИСТРАЖИВАЊЕ, цонсултанци- и изложбених пројеката. Нова генерација руководилаца у култури и комуникацији неед све више и стратешко управљање стручност да их припреми за доношење сложених одлука у динамичном окружењу медија, културних институција, економије и друштва - како... [-]

магистрирао у комуникацији и политичког маркетинга

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година September 2018 Шпанија Мадрид

Овај програм има за циљ обе су недавно дипломирали или дипломаца у области политичких наука, маркетинг, новинарство, закона или међународне односе; и професионалци са високом стручном спремом и искуством у свету политике који желе да побољшају своје личне способности. [+]

Master programi u Komunikacije. ЦИЉЕВИ: Студенти који успјешно заврше овај програм: Они побољшати свој професионални профил у области политике. Они ће стећи стратегије и технике комуникације да их применимо на политичке кандидате. Ради као саветници изборне кампање или владе комуникације Постаните стручњаке у промоцији изборне маркетинг консалтинг као рад у служби политичке класе. У ЦИЉУ: Овај програм има за циљ обе су недавно дипломирали или дипломаца у области политичких наука, маркетинг, новинарство, закона или међународне односе; и професионалци са високом стручном спремом и искуством у свету политике који желе да побољшају своје личне способности. МЕТОДОЛОДИА ЦЕСЦОМПОЛ је заједнички центар Универзитета у Алкала де Хенарес (УАХ), једне од најстаријих у Европи. Академски Садржај овог мајстора је организован за више општих питања (као што су политичке комуникације) до специфичних модула (као што су апликације за Владу, политичке партије и кандидата). Методологија се базира на оба теоријских и практичних делова, да консолидује сва стечена знања и сви садржаји су прилагођени како Шпанију и Латинску Америку. Факултет се састоји од активних професионалаца и стручњака у својим модулима, са искуством у јавном политиком, владиним плановима, стратегија комуникације и кампања. ПРОЦЕНА Добијање коначну наслов је предмет за превазилажење свих Мастер модула и развој магистарског рада. КВАЛИФИКАЦИЈЕ да добију МБА на Универзитету у Алцала де Хенарес и мастер од ЦЕСЦОМПОЛ ДНЕВНИ РЕД Политика, Држављанство и политичко понашање Политичке сценарија и изборни системи Основни принципи политике комуникације Политички Цоммуницатион Манагемент: Институционални односи и односи са јавношћу Комуникација оффлине и онлине мреже: Социјални менаџмент медија Политички маркетинг и менаџмент... [-]

Мастер у корпоративне комуникације: односи са јавношћу, протокол и догађаји у Барселони

ESERP Business School
Студије на универзитету / кампус Fleksibilno vreme 1 година October 2017 Шпанија Барселона

Формирана вас да се бави медијима и сазнајте како да пројектује добру корпоративни имиџ и како спољни агенти утиче на све одлуке. [+]

проучавати Мастер корпоративне комуникације: Односи са јавношћу, протокол и догађаји у Барселони ће вам омогућити да развије своју комуникацију за рад у пословним вештинама. Ако сте активни особа, са људима способности и да су заинтересирани за комуникацију, обратите пажњу! Можете седети на комуникациони подручју било које компаније, јер сте обучени да се баве медиј и ви ћете овладати публиц релатионс у принципу, допуштајући чак превазићи унутрашње и спољне кризе. Такође ћете научити разне протоколе, као што су службене, пословне и друштвене, како да организују неке догађаје да помогне другима у називу предузећа. И не само то, већ и добију неопходне мере за припрему буџета који омогућавају да успешно спроведе ове догађаје појмове. Чак, да савладате невербалне, од суштинског значаја за умрежавање када комуникација и тумаче поруке. Знате, ако желите да радите у било којој области корпоративних комуникација и односа са јавношћу, студија Мастер корпоративне комуникације: Односи са јавношћу, протокол и догађаји у Барселони То је најбоља опција за скок на најбољи могући обучене радне снаге. Да ли је признавање УВИЦ-УКЦ, дајете да заврши свој вишом стручном спремом, а под покровитељством Фондације АБЕРТИС. Шта очекујете да информише? Циљеви Високи организационе способности, лидерство и менаџмент. Прилагодљивост мењају и технолошке иновације. Способност да обезбеди стратешко и оперативно вишег менаџмента у плановима компаније. Критичка анализа и способност за апстракцију. Брзина у идентификацији, анализу проблема и њихово решавање. Отворите на социо-економског и културног окружења менталитета. Као виши, и лични и професионални развој својих дневних активности, на крају трансформише обуку трошкова продуктивност предузећа и организација културно... [-]

Мастер комуникације (професионални)

Bond University
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 92 недеља January 2018 Аустралија Robina

Мастер оф Цоммуницатион (Профессионал) омогућава студентима да унапреде своје каријере у комуникацији кроз опремање их са одговарајућим мешавином теорије и праксе које одговара индустрији, што је кулминирало са професионалним сегмент који се састоји од стручног портфолија, поље пројекта и област Пројецт Репорт а. [+]

Master programi u Komunikacije. Професионални програм прати исту структуру као и Мастер програма комуникације са додатних 20 недеља професионални портфолио компоненти. Стручни Портфолио је 45 кредит тачка предмет на располагању (Профессионал) студенте мастер на факултету друштва и дизајн. Ова тема је јако искуствено оријентисан и подстиче ученике да развију своје професионалне вештине у стварном свету окружењу. Предмет ће осигурати да ученици комбиновати само-анализе и рефлексије учења вештина са професионалним методологије, како би се проширила аналитичке и стратешке могућности размишљања. То ће обезбедити практично искуство за студенте да развијају своје вештине у струци од значаја за специјализацију својих господара. Сви студенти ће завршити студији документ од 2.000 речи, а ни предузме пласман рада у Аустралији за 210 сати (који обухвата извештај послодавца у) и рефлектујуће часопис (до 5.000 речи) ИЛИ завршио је заједнички истраживачки пројекат у укупном износу до 15.000 речи. Сви студенти ће поднети коначну професионалну колекцију портфолио докумената, наглашавајући њихову практичну и теоријску стручност у струци избора. Стручни портфолио предмет не може се покренути док је студент успешно завршио све 12 субјекте компоненте мастер степена. [-]

Господари медија и управљање комуникација

Macromedia University of Applied Sciences
Студије на универзитету / кампус Redovne studije Fleksibilno vreme 3 - 4 семестра March 2018 Немачка Минхен Келн Хамбург Штутгарт Берлин регион +5 više

Студенти стичу потребна знања и вештине које ће им омогућити да ефикасно и професионално раде са медијским производима и медијских кућа. [+]

Мастер програм "Менаџмент медија и комуникација менаџмент"

Универзитет примењених наука У ОБЛАСТИ за медије и комуникације МАЦРОМЕДИА (МХМК)

 

"Менаџмент медија и комуникација менаџмент - то је све рекао у наслову. Студенти стичу потребна знања и вештине које ће им омогућити да ефикасно и професионално раде са медијским производима и медијских кућа. Треба стално развија медијска индустрија диктира наставни план и програм -. Знања интердисциплинарни медија приступи, предузетничке вештине, одговорност "... [-]


мајстор комуникација и медијских студија

Monash University Malaysia
Студије на универзитету / кампус Redovne studije Fleksibilno vreme 18 - 24 месеци February 2018 Малезија Селангор +1 više

Мајстор комуникације и медијске студије одговара без промене комуникација и медијских садржаја, облика, технологије и политике. [+]

Master programi u Komunikacije. Тхе Мастер комуникација и медијске студије одговара без промене комуникација и медијских садржаја, облика, технологије и политике. Овај програм се одликује широких импликације за пословне, политике, јавне управе и свакодневног живота. Она узима посебно у обзир све веће изазове које поставља дигиталних медија, глобализације и крос-културне размјене. У разматрању прошлости, садашњости и будућим трендовима, овај програм има за циљ да унапреди разумевање комуникационих и медијских система како на локалном тако и на глобалном нивоу. Савремени политичке расправе које обликују тржиште ће одредити и баве одговоре на адресу променљиве процесе посредовања и потрошње. ОБЛАСТИ СТУДИЈА Предузимањем овог програма, научићете савремене вештине неопходне за учешће у управљању и софистицираних комуникацијских процеса у региону, градским, државним и међународним контекстима. Ово укључује критичко размишљање, културну осетљивост, напредно читање и комуникационе вештине (писање и вербалне), и аналитичке способности на високом нивоу. Шире, степен има за циљ да развију вештине у области комуникација и медија истраживања. Овај методолошки тренинг ће вам омогућити да учествују у релевантном истраживању истраживачког и опремити вас са ивицом за данашњем конкурентном радном месту. КУРС СТРУКТУРА Курс се састоји од 72 кредитних бодова (шест јединица) студија. Они су подељени у наставку: (А) Два основна јединица (24 бодова) истраживања комуникација методе теорије и праксе Цоммуницатион (Б) Један од следећих ЦАПСТОНЕ / оптионс истраживања (24 поена): Завршни камен јединица истраживачког пројекта комуникације (12 поена) плус један ниво-5 изборни јединице (12 поена) Истраживачки рад (24 поена) * (Ц) Две изборни јединице (24 поена). * Студенти могу предузети тезу истраживања ако су... [-]

комуникација и маркетинг - комуникације факултет

Universidad Privada De Ciencias Aplicadas
Студије на универзитету / кампус Redovne studije March 2018 Перу Фајл

Велики брендови су резултат стручњака са стратешке визије у маркетиншке комуникације и пажљиво тумачење потребе потрошача за стварање вредности. На УПЦ смо иновативни професионалци са чврстим темељима у стратешки маркетинг, комуникацију 360, дигиталног маркетинга и друштвених мрежа, понашање потрошача, истраживање тржишта, управљање предузећима и друштвене одговорности. Све ово, за доношење стратешких одлука које додају вредност у организацији. [+]

Велики брендови су резултат стручњака са стратешке визије у маркетиншке комуникације и пажљиво тумачење потребе потрошача за стварање вредности. На УПЦ смо иновативни професионалци са чврстим темељима у стратешки маркетинг, комуникацију 360, дигиталног маркетинга и друштвених мрежа, понашање потрошача, истраживање тржишта, управљање предузећима и друштвене одговорности. Све ово, за доношење стратешких одлука које додају вредност у организацији. Позивамо вас да прегледате различите каријере које нуде Факултета за бизнис на следећем линку: хттп://преградо.упц.еду.пе/фацултад-де-цомуницационес/ [-]

Мастерс у стратешки правац дигиталне трансформације

Seeway - Barcelona
Студије на универзитету / кампус Fleksibilno vreme 9 месеци October 2017 Шпанија Барселона

Мастер у Стратешки дигиталне трансформације има за циљ да хонорарци и / или директора одељења у дигиталном простору, нуди стратешку визију дигиталног окружења из перспективе тима лидерства. [+]

Master programi u Komunikacije. El Мастер Стратешки дигиталне трансформације Она је усмерена на независним стручњацима и / или директора одељења у дигиталном простору, нуди стратешку визију дигиталног окружења из перспективе тима лидерства. Током Мастер ћете научити како развити и управљати различите стратегије дигиталне трансформације и координира све професионалце који су укључени у извршењу свог плана дигиталне трансформације. Налази се у центру Барселоне, Сееваи карактерише пионирски обуку у учионици у области дигиталног маркетинга. Све академски програми нуде у школи имају заједничко да је наставно особље је специјалиста у својим стручним областима и тренутно служи као у важним професионалне агенције индустрије или предузећа у граду. резиме Квалификације: Степен Мастер оф Сееваи Кредити: 40 ЕСПБ Радно време: понедељак и среда од 18:30 до 21: 30х Моде: Барселона Семестар: октобар до јуна. запажања: учионица обуке. Мале групе. Циљеви На крају програма ћете бити у могућности да дизајнира и управљање дигиталним стратегију трансформације за било који посао. Дефинисати циљеве и КПИ и анализирати резултате и развију способност за доношење одлука. Изван постојећих стратегија трансформације моћи да развије капацитет за сталним иновацијама које ће омогућити да увек буде последња у дигиталне трансформације. Упућеном Предузетници који желе да воде своју иновативну идеју и менаџери или шефови одељења да води дигиталне маркетиншке стратегије за Ваш пословни дигитални трансформацији пословања. БИОГРАФИЈА Мастер у Стратешки дигиталне трансформације има следећу структуру: Увођење и развој дигиталне трансформације менаџмент и лидерство Креирање и управљање одељења Руководство емоционална интелигенција интерни маркетинг Управљање и контролу буџета Иновација иновација концепт Значај стварања Вредност идеја Одлучујући корак.... [-]

μастер уметности у области дигиталних медија, комуникација и новинарства

Aristotle University Thessaloniki
Distance learning Redovne studije 12 месеци Otvoren upis Грчка Тхессалоники

Мр нуди три путеве, од којих је сваки дизајниран да одговори на виталне области савремене бриге и захтев за истраживача и стручњака из области комуникација и новинарства. [+]

Μастер уметности у области дигиталних медија, комуникације и новинарство Порука од директора програма Од свог оснивања, 1991. године, школа за новинарство и масовне комуникације Универзитета Аристотел у Солуну нуди пуно радно време, четири године дуг диплому програме како у новинарству иу масовних комуникација. Стварање неком од језика Мастер Енглисх Програм у области новинарства и комуникација, први такве врсте међу грчким јавним универзитетима, заснива се на Школе 25 година дугој успеха у промовисању учења кроз теорију изградњи, врхунске техничке вештине и професионално обука, и одражава његову непоколебљиву посвећеност иновацијама, изузетности, интердисциплинарни образовања и међународну оутлоок.Вхат чини наш мастер програма релевантан је у складу интеграција ученика студија, вештина и пројеката у стварном свету. Иновације и промишљања су увек били једини пут за студенте, али ја не могу да замислим више критично време него сада, у нашим веома комплексних, ризика возили, глобализованим и умрежених друштава, за све мислећи да постане методички, рефлексивна и иновативан . Тражимо за студенте који су жељни да преузме више изазова, да науче више о себи и о свету, да достигну свој пуни потенцијал. Наш факултет, сви активни научници и истраживачи, су посвећени помагању ученика успјети у својим настојањима. Заједно радимо да би искуство сваког студента на Универзитету Аристотел богат и испуњење једног да шири своје или њен интелектуални и професионалне хоризонте. Радујемо се што ћемо Вам добродошлицу на Школи новинарства и масовних комуникација. Са најбољим жељама, Грегори Пасцхалидис, ванредни професор студија културе директора Мастер оф Артс у области дигиталних медија, комуникације и новинарство Мр нуди три путеве, од... [-]

мајстор у комуникације, мултимедије и електронике

Czech Technical University in Prague
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 2 године October 2017 Чешка Република Прага

Комуникациони системи [+]

Master programi u Komunikacije. Поље проучавања - комуникациони системи пријемни испити да Пријемни Рекуеирементс - Потпуно завршен Пријавни формулар - релевантно Бацхелор Дегрее - интервју Ниво енглеског обезбеди вештине комуникације током поступка пријема Стипендија не за студената прве године [-]

Мастер комуникације

Taylor’s University
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 - 5 године Otvoren upis Малезија Субанг Јаиа

Овај програм истражује природу и функције комуникације са фокусом на знања и вјештина потребних за изузетне резултате у области комуникација и медија у данашњем друштву. То укључује [+]

Мастер оф Цоммуницатион

Овај програм истражује природу и функције комуникације са фокусом на знања и вјештина потребних за изузетне резултате у области комуникација и медија у данашњем друштву. Она садржи практични допринос од индустрије професионалаца и детаљну анализу студија случаја и кључним питањима у стално променљивом медијском простору. Студенти ће открити, дискутовати и испита како комуникација и медијско окружење утиче на наш привредни раст, политичку сцену, права и политике трендове и културне и друштвене системе.... [-]


мајстор напредне студије у интеркултуралном комуникације (МИЦ)

USI Università della Svizzera italiana
Студије на универзитету / кампус Fleksibilno vreme 14 - 18 месеци September 2018 Швајцарска Лугано

Скраћеним радним временом постдипломски програм за професионалце који се баве управљању оперативних или стратешких ситуације у мултикултурном контексту и у управљању људским ресурсима мултикултуралности. Основана 2004. године, МИЦ је једини академски програм у интеркултуралног комуникација те врсте у Европи која вам омогућава да наставе своју професионалну активност током студија. [+]

Обогатите свој професионални профил у јавном или приватном сектору са интеркултуралним компетенцијама на високом нивоу!

 

Ново издање почиње 2. октобра, 2017

Мастер оф Адванцед Студиес у Интерцултурал Цоммуницатион (МИЦ) је програм постдипломских скраћеним радним временом за професионалце који се баве управљању оперативних или стратешких ситуације у мултикултурном контексту и у управљању људским ресурсима мултикултуралности.... [-]


Мастер програм из економије и комуникација за управљање и иновације

Sapienza University of Rome
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 2 године October 2017 Италија Рим

Мајстори у економију и комуникације за менаџмент и иновације је мултидисциплинарни програм који је базиран на потребама предузећа и Цонфиндустриа-, главна италијанска Удружења предузетника. [+]

Тхе Мастерс у економију и комуникације за менаџмент и иновације је мултидисциплинарни програм који је базиран на потребама предузећа и Цонфиндустриа-, главна италијанска Удружења предузетника. Програм је базиран на предузећа науци, дигиталних комуникација и примењене информатике. Циљ је да обучи стручњаке који ће моћи да задовољи мултидисциплинарне захтеве савременог предузећа, проширење традиционалне планове за једног факултета програма и ливење економије, информатике и друштвених наука. Програм ће обезбедити студентима вештине у Ентерприсе Цоммуницатионс, вештина управљања иновација процес, и стратегије предузећа и алата за иновативне и међународном контексту. Мајстори у економију и комуникације за менаџмент и иновације је ограничена-приступ степен и студенти ће морати да прође процес селекције да стекну пријем у програм. Током друге године, студенти ће учествовати у стажирање у брусити своје вештине у реалном радном окружењу. Исходи учења Менаџерске вештине у лице предузећа владу и управљање; Знање правилно тумаче и еволуција управљање предузеће од стратешког, организационе, тржиште и финансијске тачке гледишта, као и међународна и интеркултурална перспективу; Одлично знање енглеског језика; Предузеће власти и менаџерске вештине за иновативне и међународном контексту, укључујући стратегије предузећа, комуникација и предузећа, финансија и менаџмента иновација; Разумевање општих економије предузећа, правни оквир, и квантитативних, математичким и статистичким методама за подршку одлуке и тумачења макроокружења; Способност да координира, организује и руководи односа и комуникације међу учесницима предузећа; Методологије и алата за прикупљање и тумаче податке о потребама, мишљења и понашања у вези организације корисницима (купцима, корисницима, итд). [-]

мајстор у пословној комуникацији

INSA Business, Marketing & Communication School
Студије на универзитету / кампус Fleksibilno vreme 10 месеци October 2017 Шпанија Барселона

Овај степен комбинујући маркетинг, оглашавање и односе са јавношћу представља наше студенте у стварности стручног света кроз узбудљив програм за проналажење посла, истовремено, јер им пружа са звуком и широким темеља неопходне за успешно обављање као будуће професионалце у пословној комуникацији . [+]

Master programi u Komunikacije. Презентација Овај степен комбинујући маркетинг, оглашавање и односе са јавношћу представља наше студенте у стварности стручног света кроз узбудљив програм за проналажење посла, истовремено, јер им пружа са звуком и широким темеља неопходне за успешно обављање као будуће професионалце у пословној комуникацији . Циљеви Нуде снажан темељ у следећим областима: маркетинг, оглашавање, односе са јавношћу, пословне и нове комуникационе технологије. Да развије аналитичко доношење одлука и тимски рад вештине како би се обезбедио простор за комуникацију са високо квалификованих стручњака са иницијативом, који су способни да успешно преузму управљачку одговорност. Мета а), дипломци и професионалци који желе да прошире своје хоризонте за запошљавање. б) искусних професионалаца који желе да преузму нове задатке и одговорности. в) Компаније траже обуку особља. г) Матуранти у стручно образовање и високо образовање у пословању траже практичне припреме за улазак у радну снагу. Професионалне могућности Главни професионални излаза, између осталог, су: Стратешки директор komunikacija директор Административни менаџер Шеф одељења ИНСА нуди могућност ради стажирање у предузећима у току. Наставни план Програм курса се састоји од следећих блокова реклама за управљање tehnike преговарања Комуникација план Стратешко планирање и управљање рачуна Маркетинг 2.0 и Релатионсхип маркетинг Арт Дирецтион и креативност (реклама производња) Односи с јавношћу и организације догађаја Систем Процена Систем евалуације је заснован на непрекидној процени сваког блока студија, кроз присуство и / или испита класе. Ученик мора да је прошло сваки предмет независно. Поред тога, студент мора стекли минималну оцену наведену у пословном плану. Имајући успешно прошао оцене и са минималним присуство... [-]