Master programi u Komunikacije

Uporedite 108 Master programa u Komunikacije

Komunikacije

Да ли сте у потрази за каријеру која је повезана са изградњом мрежа и има много контаката? Можда сан у раду са медијима? Онда магистрирала у областима као што комуникације, медија и / или односи са јавношћу може бити савршен степен за Вас.

Каријеру у комуникацијама вам омогућава да истражујете динамику између купца и корпорације, као и добићете детаљно познавање теорије и праксе стратегије, маркетинга и истраживања. Магистрирао Комуникације / медији укључује програме који су повезани са различитим академским областима, укључујући и хуманистичких наука, друштвених наука и медија, када се комбинују заједно у примењене науке. Са овим степеном добићете широко разумевање историје комуникације и медије и како да се односи на вас као стручњак за комуникације. Степен у Односи с јавношћу (ПР) ће вам дати разумевање како да управљају комуникација између организације и њених јавности, одржава имиџ у јавности за непрофитне организације или високог профила људи, као што су политичари и познате личности.


На овој страници неколико програма у области комуникације / Медији / односи са јавношћу (ПР) су наведени. Су изблиза и не устручавајте се да кликнете на програму описе који вас занимају највише!

Pročitajte više

Магистар маркетинга и комуникација

ESEI International Business School Barcelona
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година October 2018 Шпанија Barcelona

ЕСЕИ-ов Мастер у маркетингу и комуникацији је свестрана и добро поштована квалификација која вас припрема за каријеру у бројним професијама, укључујући односе са јавношћу, дигитални маркетинг, управљање догађајима и друга сродна поља. [+]

Master programi u Komunikacije.

Направите свој пут у стратегији маркетинга и комуникација са магистарским степеном који вас раздваја

ЕСЕИ-ов Мастер у маркетингу и комуникацији је свестрана и добро поштована квалификација која вас припрема за каријеру у бројним професијама, укључујући односе са јавношћу, дигитални маркетинг, управљање догађајима и друга сродна поља.

Придружите се програму и направите следећи корак у вашем професионалном животу. Постаните стручњак за трендове глобалног маркетинга и научите како да развијете ефикасне маркетиншке стратегије и планове комуникације.... [-]


Мастер програм у маркетингу, услугама и комуникацијском менаџменту

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 18 месеци September 2019 Швајцарска St. Gallen

Мастер програм у маркетингу, услугама и комуникацијском менаџменту (МСЦ) састоји се од јединствене комбинације основних менаџерских дисциплина и тржишта и пословних модела релевантних индустрија. Са овим концептом, МСЦ превазилази класичне појмове маркетинга. Захваљујући комбинацији темељних теоријских знања и пројеката са партнерима из праксе и истраживања, студенти се подучавају интегрираним разумевањем корпоративног управљања са становишта купца и стварањем вриједности купаца. [+]

Циљеви:Вриједност купца - циљ одрживог корпоративног управљањаУ глобализованом свету, одржива корпоративна вриједност се може створити само убедљивим производима и услугама за купце који су у фокусу пажње. Маркетинг по овим линијама концентрише се на постизање највишег могућег фокуса купаца са производима и услугама. Овај интегративни став, који превазилази класични маркетинг, јесте оно што је Магистарски програм за маркетинг, услуге и комуникациони менаџмент (МСЦ) посвећен: програм комбинује све менаџмент дисциплине које узимају своје претпоставке од купаца и повезују их са тржиштима и пословним моделима актуелне индустрије.КурикулумМаркетинг, управљање услугама и комуникација и њихове области примене:МСЦ се предаје на немачком и енглеском језику. Са једне стране, заснива се на функцијама маркетинга, истраживања тржишта, управљања услугама и комуникације, а с друге стране, студентима пружа увид у велики број најсавременијих апликативних подручја као што су Интерактивни маркетинг , Аутомотиве Маркетинг или Лукури Бранд Манагемент. Избор ових подручја примјене стално се ажурира и има за циљ да студентима обезбеди основан приступ специфичним тржиштима. Други централни елемент је партнерство и пројектни рад са компанијама. У примењеном истраживачком пројекту, на примјер, студенти се баве стварним проблемом са истим партнерима у пракси за три семестра. Поред тога, основне студије се састоје од независних изборних и магистарских теза и допуњене су контекстуалним студијама (нарочито у социологији, психологији, комуникацији и језицима).ПартнериМСЦ подстиче размену студената, института и праксе. У апликационим пројектима, студенти раде у малим групама на стварним задацима које поставља компанија или институт. Партнер пројекта остаје исти током читавог трогодишњег пројекта. Овај рани и дуготрајан контакт са партнерима у пракси предаје... [-]

Мастер у дигиталној иновацији

Bentley University - McCallum Graduate School of Business
Студије на универзитету / кампус Redovne studije Fleksibilno vreme September 2018 Сједињене Америчке Државе Waltham

Мастер оф Сциенце ин Дигитал Инноватион (МСДИ) је пословни степен дизајниран да развије стручност и развија кључне вештине у областима као што су дигитална стратегија, вештачка интелигенција, развој апликација и архитектура података, пружајући непосредну вредност вашој организацији и трансформацију ваше каријере. [+]

У данашњем технолошком свијету, пословни лидери требају допунити своје вештине управљања техницким акуменом како би поставили своју компанију на праву дигиталну иновацију. Почетком јесени 2019, Мастер оф Сциенце ин Дигитал Инноватион (МСДИ) је пословни степен дизајниран да развије стручност и развија кључне вештине у областима као што су дигитална стратегија, вештачка интелигенција, развој апликација и архитектура података, пружајући непосредну вредност организацију и трансформацију каријере.... [-]


Мастер у дигиталном бизнису

EU Business School
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година October 2018 Шпанија Barcelona

Овај програм истражује теоријске и практичне основе, имплементацију и пословне моделе који чине дигитални бизнис и испоручују све кључне компетенције потребне у корпоративном свету данас. [+]

Дигитална трансформација више није будућа парадигма, већ кључна стварност. Пословни свет постаје дигитализован са запањујућим темпом, а компаније активно траже дигиталне визионаре, квалификоване да искористе своју експертизу и увид у било коју корпорацију која настоји да остане конкурентна.

Овај програм истражује теоријске и практичне основе, имплементацију и пословне моделе који чине дигитални бизнис и испоручују све кључне компетенције потребне у корпоративном свету данас.... [-]


Онлине мастер из маркетинга и комуникација

Rome Business School
Online студије Fleksibilno vreme 1 година Otvoren upis Италија Rome Italy Online +1 više

Придружите се већини међународних пословних школа у Европи! Магистар маркетинга и маркетинга на Rome Business School у Rome Business School је идеалан избор за професионалце који траже дипломски програм за овакве предмете светске класе, да започну или консолидују успешну каријеру у међународном окружењу. [+]

Датум почетка: сваке године, у марту и октобру.

Магистар маркетинга и маркетинга на Rome Business School у Rome Business School је идеалан избор за професионалце који траже дипломски програм за овакве предмете светске класе, да започну или консолидују успешну каријеру у међународном окружењу. Квалитет наставе , интернационалне праксе у САД, Дубаију или Европи и услуге каријере и умрежавања у понуди доприносе томе да овај програм буде савршено погодан за оне који желе да се истичу на тржишту рада и глобалном бизнису.... [-]


Мастер у управљању робом и комуникацијом (у партнерству са ЦБА Десигн - Царми е Убертис)

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година November 2018 Италија Milan

16. издање - Мастер ин Бранд Манагемент и комуникација обучава професионалце који су у могућности управљати активностима брендирања и дефинисати стратегију бренда који комбинује опипљиве вредности квалитета и перформанси и нематеријалних вредности, као што су диференцијација, релевантност и слике. Радити у компанијама или агенцијама, они могу да користе креативни језик и да се баве техничким и стратешким процесима. Многе компаније, као што су Сваровски, Лиерац, Дебора, Цомете Гиоиелли, ТуцаноУрбано, Ред Булл, Миланоспорт, Децатхлон, Цродино, Царрефоур и Нинтендо, само су споменуте неколико, одлучили да деле своје вриједности и стручност са ИЕД студентима, свежу и мултидисциплинарну тачку гледишта, како би заједно развили стратешки пројекат за свој бренд. Мастер је организован у сарадњи са ЦБА и Царми е Убертис. [+]

ОВОГ КУРСА НА ИТАЛИЈАНСКОМ ЈЕЗИКУ. Мастер ин Бранд Манагемент и Цоммуницатион обучава професионалце који су у могућности да управљају брандинг активности и дефинишу стратегију бренда који комбинује опипљиве вредности квалитета и перформанси и нематеријалних вредности, као што су диференцијација, релевантност и слике. Радити у компанијама или агенцијама, они могу да користе креативни језик и да се баве техничким и стратешким процесима.... [-]


Маркетинг Дигитална трансформација

Il Sole 24 ORE Business School
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 10 месеци October 2018 Италија Milan

Наш међународни мастер у маркетингу, дигитална трансформација [+]

Наш међународни мастер у маркетингу, дигитална трансформација

Омогућава ученицима прилике да уче од признатих и искусних менаџера и професионалаца, као и стажу у важним компанијама и развијају трајну мрежу на терену.

Претходна италијанска издања овог Мастер-а коју наша Пословна школа гарантује консолидовано искуство и односе са глобалним брендовима.

На крају курса главне области пласмана су мултинационалне компаније, агенције за веб комуникацију, медијски центри, консултантске фирме.... [-]


Магистар менаџмента медија и комуникације

Macromedia University of Applied Sciences
Студије на универзитету / кампус Redovne studije Fleksibilno vreme 3 - 4 семестра March 2019 Немачка Munich Berlin +2 više

У области медија, успјешно управљање медијским пословањем и развој медијских производа захтијевају професионалне могућности управљања пословањем, а истовремено имају прилично широко разумијевање трендова друштвеног развоја. [+]

Магистар менаџмента медија и комуникације

МцЦормиа Цоммуницатион Университи

" Управљање медијима и управљање комуникацијом , овај назив пројекта објашњава све: ученици ће научити ефикасне и професионалне медијске производе и управљање медијским предузећима. За потребе будућег медијског сектора, садржај наставног програма је постављен на: медијске вјештине, предузетничко руководство И корпоративна друштвена одговорност. "... [-]


Мастер у дигиталном маркетингу

CREA Geneva | INSEEC GROUP
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 17 месеци February 2019 Швајцарска Geneva

Мастер у дигиталном маркетингу [+]

Љубав креира идеје и извршава их

Мастер у дигиталном маркетингу

Програм курса

Маркетинг стратегија

Главни циљеви овог модула су развити критичку анализу, пословне циљеве бренда у вези са својим циљним корисницима и развити свеобухватно разумевање дигиталне стратегије која је интегрисана и директно оперативна.

Дигитални маркетинг канали

Разумијевати нови медијски пејзаж и како користити главне платформе. Научите како да их максимално искористите тестирањем у стварним студијама случаја. Предвидите еволуцију друштвених мрежа и научите како искористити своју снагу у служби бренда.... [-]


Мастер комуникације

University of Canberra
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 4 семестра January 2019 Аустралија Canberra

Мастер за комуникацију специјализира се за истраживање савремених комуникационих теорија, стратешког планирања и друштвених медија и тражи од вас да их примените у контексту великог истраживачког пројекта. [+]

University of Canberra има низ стипендија за међународне студенте.Управите својим вештинама маркетинг комуникације

Мастер за комуникацију специјализира се за истраживање савремених комуникационих теорија, стратешког планирања и друштвених медија и тражи од вас да их примените у контексту великог истраживачког пројекта.

Можете одабрати да преузмете пут Стратешке комуникације, где се концентришете на савремену комуникацију, друштвену теорију и како се критична питања развијају или на пут Маркетинг Маркетинг, где ћете истражити како се оглашавање, односи с јавношћу, промоције и директни маркетинг комбинују како би се створио ефикасан маркетиншке комуникационе стратегије. Овај курс је посебно прилагођен вишим менаџерима комуникација који желе да развију своје вештине и да ће вас припремити за могућности у комерцијалним, јавним и непрофитним секторима.... [-]


мајстор у међународном управљању комуникационом (мицм) - скраћено радно време

The Hague University of Applied Sciences
Студије на универзитету / кампус Fleksibilno vreme 24 месеци August 2019 Холандија The Hague

Ми тражимо професионалне мушкарце и жене који верујемо имамо оно што је потребно да успешно заврши МИЦМ и који ће допринети богатству учионице [+]

МИЦМ привлачи студенте из целог света који поседују широк спектар професионалних интереса и искустава. Многи од наших студената већ раде у областима као што су корпоративне комуникације и односе са јавношћу, док други долазе до нас из сродних области као што су маркетинг, бренд менаџмент, новинарства, телевизије, радија, и друштвених медија. У исто време смо и поздрављамо стручњака из различитих области који траже промену каријере.... [-]


Master in Digital Fashion Communication

USI Università della Svizzera italiana
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 4 семестра September 2018 Швајцарска Lugano

[+]

[-]

Мастер у области маркетинга и комуникације управљање

Zagreb School of Business
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 2 године October 2018 Хрватска Zagreb

Загреб Сцхоол оф Бусинесс спроводи специјализовани стручни студију Дипломирани маркетинг и комуникације још од 2015. године. Специјализована професионална постдипломски студиј маркетинга и комуникација је дуг програм 4 семестар (2 године), где студенти могу да зараде и до 120 ЕЦТС бодова. [+]

Загребачка Сцхоол оф Бусинесс нуди додипломски професионално истраживање које трају три године и након њиховог завршетка, ученици стичу академски назив баццалауреус / баццалауреа у маркетинг и комуникације (бацц.оец.) и специјалистичке постдипломске курсеве који последње две године и доносе 120 ЕСПБ бодова. Ученици добијају специјалиста наслов (Спец.) У области маркетинга и комуникација. Курсеви се може узети редовним и екстерних студената. ... [-]


International Communication

Hanze University of Applied Sciences - Groningen, the Netherlands
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 3 семестра September 2018 Холандија Groningen Уједињено Краљевство Leeds Литванија Vilnius +4 više

[+]

Конзорцијум нуди програм јединствен заједничког мастер у међународној комуникацији (МИЦ).

[-]

Master in Global Politics and Communication

University of Helsinki
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 2 године August 2019 Финска Helsinki

[+]

Како глобална трансформација утиче на демократске политике? Која је улога медија у трансформацији савременим демократијама?

Циљ програма

Специфични циљеви програма су:

Поред ученика степена, примамо много посете и размене студената и научника из Европе и шире. Имаћете прилику да раде добровољно стаж у иностранству, уз подршку Ерасмус.

Умрежавање

Академска слобода је јак део студирања искуства на Универзитету у Хелсинкију. То вам даје могућност да уче различите изборне студије у оквиру Универзитета и другим универзитетима у градској зони Хелсинкија кроз флексибилне Студија право (Јоо) споразума. Такође можете спровести истраживање твој господар у компанији у којој радите.... [-]