Master programi u Žurnalistika i Masovne komunikacije

Uporedite 239 Master programa u Žurnalistika i Masovne komunikacije

Žurnalistika i Masovne komunikacije

Једна од највећих сила која воли да се задржава у сенци је моћ која информације. А новинарство је професија да поседује ту моћ. Не само да новинарство дају моћ знања, већ и тестови етике један и независност. Новинарство није само о писању праве вести, које не могу увек да штрајк као нешто узбудљиво и креативно. Ове професије омогућава да користите много талената и дарова један поседује.

На пример, ако сте авантуриста по природи и ризик узбуђења ви колико причу, онда постоји истраживачко новинарство и рат. За фотографе постоји Пхотојоурналисм: они, који воле да Останите у за најновијим научним вестима, могу да прихвате могућности за иновације и науку новинарство. Постоје и друге гране, неки највећи ангажовање оних од којих је На вези је новинарство, падобран новинарство, Видео игре новинарство, Целебрити и социјалне новинарство.

Пратите линкове на страници да траже више могућности и да откријете да ли неки од ових постдипломских програма у новинарство меч своје идеје о узбудљив и изазован посао.

Pročitajte više

мајстор у маркетингу, комуникације и нових медија

Bologna Business School
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 12 месеци December 2017 Италија Болоња

Мастер у области маркетинга, комуникација и нове медије је са пуним радним временом програма учио у потпуности на енглеском језику, чији је циљ да припреми дипломаца из било које дисциплине за управљање метода и техника и традиционалних и дигиталних медија у индустрији тренутно пролази кроз континуирану револуцију. Алумни овог Мастер имају стопу пласмана од 96% у року од 6 месеци. [+]

Тхе мајстор у маркетингу, комуникацији и новим медијима је са пуним радним временом програма учио у потпуности на енглеском језику, који има за циљ да припреми дипломаца из било које дисциплине за управљање метода и техника и традиционалних и дигиталних медија у индустрији тренутно пролази кроз континуирану револуцију. Алумни овог Мастер имају стопу пласмана од 96% у року од 6 месеци.... [-]


мајстор у маркетингу и комуникацији

Rome Business School
Кампус или Online студије Redovne studije Fleksibilno vreme 1 година March 2018 Италија Рим +1 više

Придружите се највише међународне пословне школе у ​​Европи! Обука изузетности, стажирање, студенти из 140 земаља, служба за каријеру, међународно умрежавање и многе друге користи за ваш професионални и лични развој. Настава формуле за сваки захтев. [+]

РАНИЈА: 10% ПОПУСТА АКО СЕ УЧЕСТЕТЕ ПРЕД ДЕЦЕМБАРОМ 11.!

Магистар маркетинга и маркетинга на Пословној школи у Риму је идеалан избор за професионалце који траже дипломски програм за овакве предмете светске класе, да започну или консолидују успешну каријеру у међународном окружењу. Квалитет наставе , плаћене интернационалне праксе, 2 студијска путовања у Паризу и Барселони, као и услуге каријере и умрежавања које су у понуди, доприносе томе да овај програм буде савршено погодан за оне који желе да се истичу на тржишту рада и глобалном бизнису. Датум почетка: сваке године, у марту и октобру.... [-]


Магистар друштвених медија и сео и сем

inesdi - Digital Business School
Кампус или Online студије Redovne studije Fleksibilno vreme 240 - 750  April 2018 Шпанија Мадрид Барселона Шпанија продаји +3 više

Ми представљамо 1. издање Мастер ин Социал Медиа & СЕО и СЕМ са којима ћете научити да достави стварни процеси дигиталну трансформацију решења предузећа. Због КСКСИ века организација треба професионалних профила у складу са новим тржишним трендовима. Током овог курса ћете стећи одговарајуће знање и вештине за дизајнирање, имплементација, управљање, анализа и мерења на Медиа план социјалне 360о, укључујући и план за Сеарцх Енгине Маркетинг. Исто тако, сазнаћете о СЕО и оптимизација. [+]

Ми представљамо 1. издање Мастер ин Социал Медиа & СЕО и СЕМ са којима ћете научити да достави стварни процеси дигиталну трансформацију решења предузећа. Због КСКСИ века организација треба професионалних профила у складу са новим тржишним трендовима. Током овог курса ћете стећи одговарајуће знање и вештине за дизајнирање, имплементација, управљање, анализа и мерења на Медиа план социјалне 360о, укључујући и план за Сеарцх Енгине Маркетинг. Исто тако, сазнаћете о СЕО и оптимизација.... [-]


мајстор напредне студије у интеркултуралном комуникације (МИЦ)

USI Università della Svizzera italiana
Студије на универзитету / кампус Fleksibilno vreme 14 - 18 месеци September 2018 Швајцарска Лугано

Скраћеним радним временом постдипломски програм за професионалце који се баве управљању оперативних или стратешких ситуације у мултикултурном контексту и у управљању људским ресурсима мултикултуралности. Основана 2004. године, МИЦ је једини академски програм у интеркултуралног комуникација те врсте у Европи која вам омогућава да наставе своју професионалну активност током студија. [+]

Обогатите свој професионални профил у јавном или приватном сектору са интеркултуралним компетенцијама на високом нивоу!

Ново издање почиње 2. октобра, 2017

Мастер оф Адванцед Студиес у Интерцултурал Цоммуницатион (МИЦ) је програм постдипломских скраћеним радним временом за професионалце који се баве управљању оперативних или стратешких ситуације у мултикултурном контексту и у управљању људским ресурсима мултикултуралности.... [-]


мастер програм у области маркетинга, услуга и комуникацијски менаџмент

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 18 месеци September 2018 Швајцарска Ст.Галлен

Програм је мајстор у маркетинг, услуге и Цоммуницатион Манагемент (МСЦ) се састоји од јединствене комбинације основних управљачких дисциплина и тржишта и пословних модела релевантних индустрије. Са овим концептом, МСЦ превазилази класичне представе маркетинга. [+]

Циљеви:

Вредности потрошача - циљ одрживог корпоративног управљања

У глобализованом свету, одржива корпоративна вредност може се створити само кроз убедљивих производа и услуга за купце, који су у фокусу пажње. Маркетинг у овом правцу концентрише на постизање највишег могућег фокуса купаца са производима и услугама. Овај интегративни став, који превазилази класичну маркетинг, је оно што је програм Мастер у области маркетинга, услуга и Цоммуницатион Манагемент (МСЦ) је посвећена: програм комбинује све дисциплине управљања који узимају своје лежајеве од купаца и спаја их са тржишта и пословних модела топикалне индустриес. ... [-]


магистрирао у комуникацији и политичког маркетинга

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година September 2018 Шпанија Мадрид

Овај програм има за циљ обе су недавно дипломирали или дипломаца у области политичких наука, маркетинг, новинарство, закона или међународне односе; и професионалци са високом стручном спремом и искуством у свету политике који желе да побољшају своје личне способности. [+]

ЦИЉЕВИ:

Студенти који успјешно заврше овај програм:

Они побољшати свој професионални профил у области политике. Они ће стећи стратегије и технике комуникације да их применимо на политичке кандидате. Ради као саветници изборне кампање или владе комуникације Постаните стручњаке у промоцији изборне маркетинг консалтинг као рад у служби политичке класе. У ЦИЉУ:

Овај програм има за циљ обе су недавно дипломирали или дипломаца у области политичких наука, маркетинг, новинарство, закона или међународне односе; и професионалци са високом стручном спремом и искуством у свету политике који желе да побољшају своје личне способности.... [-]


Мастер у комуникацији

CESMA Business School
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година November 2018 Шпанија Мадрид

Главни циљ овог Мастер је да обезбеди посебну обуку за комуникације професионалци да одговоре на изазове са којима се суочавају, као резултат редефинисање своју функцију, промене у сектору. [+]

"То се није променило комуникација је променио начин на који комуницирамо."

Ово размишљање ДИРЦОМ важан Шпанска компанија, нас ставља и на почетној тачки путовање у којима ће радити заједно са једним крајњим циљем: науче да се крећу поруке и идеје из компаније на свету који се мења од технолошка достигнућа која су се радикалан заокрет у медијском простору и како да примају и конзумирају информацију.... [-]


мајстор у дигиталном маркетингу и комуникације (Женева, Швајцарска)

CREA Geneva | INSEEC GROUP
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 17 месеци February 2018 Швајцарска Женева

Мастер је у дигитални маркетинг и комуникације програма је заснован на стварним случајевима које ће вам дати алате да разумеју и искористити прилике у области која се константно мења. Циљ овог Мастер је да омогући сваком учеснику да науче да управљају бренд на Интернету. [+]

Лове генерисање идеја и да их извршава

Мастер је у дигитални маркетинг и комуникације програма је заснован на стварним случајевима које ће вам дати алате да разумеју и искористити прилике у области која се константно мења. Циљ овог Мастер је да омогући сваком учеснику да науче да управљају бренд на Интернету.

Наравно програма

Маркетинг стратегија и планирање

Главни циљеви овог модула су да развију критичку анализу, пословних циљева бренда у вези са својим циљним купцима и да се развије свеобухватну разумевање дигиталне стратегије који је интегрисан и директно у функцији.... [-]


мајстор у креативном звука и медија технологија

Bath Spa University
Кампус или Online студије Redovne studije Fleksibilno vreme 1 - 2 године September 2018 Уједињено Краљевство Bath +1 više

Овај курс је намењен особама са искуством музичке технологије и сродних дисциплина. Ти ћеш истражити поље дубље, и прошире своја искуства у интердисциплинарни и мултимедијални рад. [+]

Развијају своје вештине у музичкој технологији у експерименталној и креативне средине. *

Флексибилан и иновативан наставне методе, укључујући и опције за учење на даљину.

Дизајниран за музичара, уметника и креативних технолога из разних средина.

Но жанровске границе - покривамо ЕлецтроАкустична, ацоусматиц и компјутерске музике, електронике и данце музику, уметност звука, аудиовизуелни перформансе и више. ... [-]


мајстор у стратешком и креативном правцу за комуникацију и оглашавање

IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 6 месеци January 2018 Шпанија Барселона

Мастер Интеграл Реклама схвате да начин оглашавања је направљена се драматично мења, и да ће променити још више у будућности. Оглашавање на тв и традиционалних медија губи своју ефикасност и, данас, најкреативније кампање (како у реализацији и стратешким нивоима) се развио у малим стручних тимова који раде самостално, превазилази успостављену одвајање рачуна и стварања. [+]

Овај програм је учио у СПАНИСХ

Тхе Мастер Интеграл Адвертисинг схвате да начин оглашавања је направљена се драматично мења, и да ће променити још више у будућности. Оглашавање на тв и традиционалних медија губи своју ефикасност и, данас, најкреативније кампање (како у реализацији и стратешким нивоима) се развио у малим стручних тимова који раде самостално, превазилази успостављену одвајање рачуна и стварања. Ови тимови се састоје од стручњака који савршено добро познају терен у којима раде и у контакту са стручњаком из било ког другог сектора. Потрошачи су превише променила и данас су у стању да споји изворима информација, интеракције и забаве. Потрошач утиче на начин социјални и уметнички трендови су створили, и одлучује како да се забављају, стварају, у интеракцији, добијају комерцијалне информације или рекламирање.... [-]


Магистар Корпоративне комуникације

EAE Business School
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 12 месеци October 2018 Шпанија Мадрид Барселона +1 više

Пуно радно време Мастер програма корпоративне комуникације ЕАЕ пословна школа је дизајниран тако да воз менаџера на нове алатке за комуникацију .... [+]

Мастерс у Корпоративне комуникације

&nbsp

Комуникација је динамичан процес: медијско друштво је довело до затворите начин организације комуницирају са свим заинтересованим странама, како интерне и екстерне. Интернет 2. 0, заузврат, постала је нова друштвена технологија (виртуелне заједнице, блогове, подцаст, итд) о питањима односа између потрошача и предузећа.

Пуно радно време Мастер програма корпоративне комуникације ЕАЕ пословна школа је дизајниран за обуку менаџера у новим медијима алатке за управљање и комуникација, тако да их примене у остваривању својих циљева. ... [-]


мајстор у управљању марке и комуникације (у сарадњи са ЦБА дизајн - песама и Убертис)

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година November 2018 Италија Милано

Мастер у Бранд Манагемент анд Цоммуницатион има за циљ да обучи професионалне фигуру ко, у друштву или агенција је у стању да управља брендирање и дефинисање стратегије бренд који комбинује опипљиве вредности квалитета и перформанси као нематеријална улагања углавном односи на диференцијацију, важност поштовања, и угледа. [+]

Il Мастер Бранд Манагемент анд Цоммуницатион Она има за циљ да обучи професионалне фигуру ко, у друштву или агенција је у стању да управља брендирање и дефинисање стратегије бренд који комбинује опипљиве вредности квалитета и перформанси тих непокретности углавном односе на диференцијацију, релевантност , поштовање и озлоглашеност. Комплетан професионално, погодна за коришћење са командом како креативног језику стратешког пројекта је тренер процеса брендирања.... [-]


мајстор у комуникацији и менаџмента у култури

Zeppelin University
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 - 2 године August 2018 Немачка Friedrichshafen

У друштвима данашњице, познавање различитих култура и ацтионабилити унутар тих култура су више тражени после него икада. Исто тако захтеви за комуникационим праксама су се драматично повећао. Из тог разлога комуникативност и културно знање су кључне квалификације за 21. век. [+]

У друштвима данашњице, познавање различитих култура и ацтионабилити унутар тих култура су више тражени после него икада. Исто тако захтеви за комуникационим праксама су се драматично повећао. Из тог разлога комуникативност и културно знање су кључне квалификације за 21. век.

Наш мастер у области "Комуникација и културни менаџмент"Испуњава ове изазове. Ево, студенти могу да бирају између две различите стазе, што значи да могу да се фокусирају на било "Комуникација и медији" или "Култура Продуцтион". С једне стране, дипломци овог курса уче о томе и анализирати културне основе садашњих друштава, док с друге стране, они су омогућени, преко комуникативне праксе, да играју улогу у решавању актуелних друштвених проблема.... [-]


ма у технологијама и кодексима комуникације

Link Campus University
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 2 године November 2018 Италија Рим

Формативни програми карактерише јаким експерименталном смислу, резултат различитих радионица активности које имају за циљ [+]

Добар техничко знање је основа за успешно баве планирањем и креативности. Дигиталних медија и брзина еволуције ИКТ (информационо-комуникационих технологија) у ствари изазов непрекидно нових стручњака. Три године факултетском дипломом и студијских програма последипломских студија су конципирани да пруже Ессенциал алате потребне да се баве овим изазовима.

Слободан курс италијанског језика биће понуђен свим студентима који претходно нанети по првој недељи јуна.... [-]


мајстор у менаџменту комуникација луксузних производа

Accademia del Lusso
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 9 месеци February 2018 Италија Милано

Мастер'с Цоурсе ин Лукури Гоодс Цоммуницатион Манагемент обучава студенте да постану лидери у оквиру моде [+]

Циљеви курса

Мастер'с Цоурсе ин Лукури Гоодс Цоммуницатион Манагемент обучава студенте да постану лидери у професионалној сфери модне комуникације.

Октобар 2018 [-]