Master programi u Žurnalistika i Masovne komunikacije

Uporedite 223 Master programa u Žurnalistika i Masovne komunikacije

Žurnalistika i Masovne komunikacije

Једна од највећих сила која воли да се задржава у сенци је моћ која информације. А новинарство је професија да поседује ту моћ. Не само да новинарство дају моћ знања, већ и тестови етике један и независност. Новинарство није само о писању праве вести, које не могу увек да штрајк као нешто узбудљиво и креативно. Ове професије омогућава да користите много талената и дарова један поседује.

На пример, ако сте авантуриста по природи и ризик узбуђења ви колико причу, онда постоји истраживачко новинарство и рат. За фотографе постоји Пхотојоурналисм: они, који воле да Останите у за најновијим научним вестима, могу да прихвате могућности за иновације и науку новинарство. Постоје и друге гране, неки највећи ангажовање оних од којих је На вези је новинарство, падобран новинарство, Видео игре новинарство, Целебрити и социјалне новинарство.

Пратите линкове на страници да траже више могућности и да откријете да ли неки од ових постдипломских програма у новинарство меч своје идеје о узбудљив и изазован посао.

Pročitajte više

мајстор у маркетингу, комуникације и нових медија

Bologna Business School
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 12 месеци December 2017 Италија Болоња

Мастер у области маркетинга, комуникација и нове медије је са пуним радним временом програма учио у потпуности на енглеском језику, чији је циљ да припреми дипломаца из било које дисциплине за управљање метода и техника и традиционалних и дигиталних медија у индустрији тренутно пролази кроз континуирану револуцију. Алумни овог Мастер имају стопу пласмана од 96% у року од 6 месеци. [+]

Master programi u Žurnalistika i Masovne komunikacije. Тхе мајстор у маркетингу, комуникацији и новим медијима је са пуним радним временом програма учио у потпуности на енглеском језику, који има за циљ да припреми дипломаца из било које дисциплине за управљање метода и техника и традиционалних и дигиталних медија у индустрији тренутно пролази кроз континуирану револуцију. Алумни овог Мастер имају стопу пласмана од 96% у року од 6 месеци. Кроз ширење мобилних уређаја сваки дан, све више и више људи широм света повезати преко друштвених медија: Твиттер има 320 милиона активних корисника месечно, Инстаграм 400 милиона, Гоогле+ 540 милиона, ИоуТубе 1 милијарду и Фацебоок 1.6 милијарди. Шта смо сведоци је више од технолошке револуције, то је дубоко друштвено-културна трансформација. Компаније широм света преко стално повећава количину улажу у својим каналима оглашавања на мрежи да побољшају свој однос са потрошачима и пословне заједнице. Заједно са нашим партнерима ИАБ (Интерацтиве Адвертисинг Буреау), Иоок Нет-а-Портер група, Бостон Цонсултинг Гроуп, Гоогле ГроупМ, ИБМ и електране на вјетар, степен овог мајстора пружа студентима са квалификација и способности да се покрене управљачки или консултантски каријеру у поље дигиталних комуникација. Овај међународни програм, са студентима из целог света и Факултета састављен од професора, менаџера и предузетника, одвија се у јединственом амбијенту виле 16. века на околним брдима Бологна. Захваљујући пројекта радове, пројекте компаније и мастер предавања, студенти ступити у контакт са кључних концепата дигиталне ере: учешће, креирање и дељење садржаја. На крају курсева, мастер завршава стажирању. Газда је ИНВЕСТИЦИЈА. Част кредит је пут за финансирање ИТ. "Перте Престито... [-]

Магистар Корпоративне комуникације

EAE Business School
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година April 2018 Шпанија Мадрид

Пуно радно време Мастер програма корпоративне комуникације ЕАЕ пословна школа је дизајниран тако да воз менаџера на нове алатке за комуникацију .... [+]

Мастерс у Корпоративне комуникације

Комуникација је динамичан процес: медијско друштво је довело до затворите начин организације комуницирају са свим заинтересованим странама, како интерне и екстерне. Интернет 2. 0, заузврат, постала је нова друштвена технологија (виртуелне заједнице, блогове, подцаст, итд) о питањима односа између потрошача и предузећа.

Пуно радно време Мастер програма корпоративне комуникације ЕАЕ пословна школа је дизајниран за обуку менаџера у новим медијима алатке за управљање и комуникација, тако да их примене у остваривању својих циљева. ... [-]


мајстор у глобалној политици и комуникације

University of Helsinki
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 2 године August 2018 Финска Хелсинки

Глобално Политика и комуникација је степен програм интердисциплинарна и иновативне Мастер који се бави кључним изазовима глобализације из перспективе медија и комуникацијских студија, истраживања организације и глобалној политичкој економији. Програм наглашава развој ваше критичко размишљање, неопходну вештину у многим каријерама. [+]

Master programi u Žurnalistika i Masovne komunikacije. Глобална политика и комуникација је интердисциплинарни и иновативни мастер програм који се бави кључним изазовима глобализације из перспективе медијских и комуникационих студија, истраживања организације и глобалне политичке економије. Програм наглашава развој ваше критичко размишљање, неопходну вештину у многим каријерама. Специфични циљеви програма су: Пружајући вам са напредним знањем глобалне политичке економије, односа између медија и развој демократије, и веза између управљања, организације и комуникације Оснаживање вас да се процени како су политика и медији повезани са силама глобализације Опремање те са идејним разумевању и теоријских и методолошких знања потребних за обављање оригинални и релевантно истраживање о кључним друштвена питања Припрема вас да се укључе у јавне расправе и развој критичког резоновања и аргументације вештине које су једнако важни у академским круговима, јавне организације и приватни сектор Универзитет у Хелсинкију ће увести годишње школарине за програме на страном језику мастер почев од 1. августа 2017. године или касније. Накнада је 13 000 евра. Грађани нису чланице ЕУ / ЕЕА, који немају стални боравак статус у тој области, су одговорни за ове накнаде. Можете проверити питања на сајту Студиинфо да ли или не плаћају школарину. Информације о језицима наставе Радни језик програма светске политике и комуникација је енглески. Степен може укључивати до 30 кредита (ЕЦТС) студија на другим језицима, као што су фински или шведски, или предмета завршених током међународне размјене или размену на другом универзитету у Финској. Додатак дипломи дао по завршетку студија наводи да је степен завршен на енглеском језику. Програмски садржај Како... [-]

Master in Strategic Communication

Örebro University
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година August 2018 Шведска Оребро

The programme is designed to provide skills required by adaptable, critically aware, communications workers in the exciting modern communications environment, which requires fluency in use of strategic storytelling, content production and visual design. [+]

The programme is designed to provide skills required by adaptable, critically aware, communications workers in the exciting modern communications environment, which requires fluency in use of strategic storytelling, content production and visual design.

A one-year Master's program with 60 ECTS credits, Strategic Communication is a program designed for students with different subject backgrounds within the wide field of communication. Bringing together different skills, students develop a critical understanding of, and competence to implement, strategic communication. By strategic communication we mean professional communication aimed at satisfying long-term organizational and community goals.... [-]


Master in Digital Media Business

Macromedia University of Applied Sciences
Студије на универзитету / кампус Redovne studije Fleksibilno vreme 3 - 4 семестра March 2018 Немачка Минхен Берлин регион Berlin +3 više

[+]

Студенти критички анализирају различите врсте веб 2.0 услуга, посебно друштвених медија, апликација и других мобилних услуга (укључујући и појачаном карактеристика стварности) и су обучени да анализирају и развију пословне моделе у том контексту.

Менаџер пројекта у областима као што су е-трговина, е-набавке, е-маркетинг, е-уговарања, е-дистрибуције, е-плаћања Друштвени медији Пословни директор ... [-]

мајстор у комуникационим технологијама (МТЦ)

CESTE Business School
Студије на универзитету / кампус Fleksibilno vreme 2 семестра October 2017 Шпанија Сарагоси Боливија Цоцхабамба Ла Паз Санта Круз Oruro +5 više

Мастер има за циљ да припреми професионалаца са великим познавањем вештина у вези са експертима информационих технологија у најсавременијих технологија на тржишту, али у исто време у стању да лако прилагодити на друге врсте технологије и добављача. Ови стручњаци би требало да буду у стању да преузму одговорност за планирање задатака и пројеката, дизајна и решавање проблема. [+]

Мастер има за циљ да припреми професионалаца са великим познавањем вештина у вези са експертима информационих технологија у најсавременијих технологија на тржишту, али у исто време у стању да лако прилагодити на друге врсте технологије и добављача. Ови стручњаци би требало да буду у стању да преузму одговорност за планирање задатака и пројеката, дизајна и решавање проблема. Опис програма Мастер-комуникационих технологија (МТК) Ко је оријентисана Мастер има за циљ дипломаца на универзитетима и пословним школама, посебно у дисциплинама које се односе на компјутерске науке (математика, физика, статистика, инжењеринг, хемије ...). За људе који немају факултет и за оне који желе да набавим професионалне квалификације сертификације, могуће је приступити ако потврди професионално искуство на средњем нивоу у оквиру ваше компаније, минимум 2 до 3 године у области информационих технологија. Циљеви Мастер има за циљ да припреми професионалаца са великим познавањем вештина у вези са експертима информационих технологија у најсавременијих технологија на тржишту, али у исто време у стању да лако прилагодити на друге врсте технологије и добављача. Ови стручњаци би требало да буду у стању да преузму одговорност за планирање задатака и пројеката, дизајна и решавање проблема. Са овим карактеристикама студенти ће бити припремљени за техничаре и одговорним позицијама на којима се развијају неке од следећих улога: Анализа потреба и сугестије за побољшање који комуникационе технологије може донети предузећима. Дизајнерска решења да задовољи пословне потребе. Имплементација комуникационих решења у предузећу срединама. подржавају критичне комуникације и / или сложених окружења. Садржај Мастер програм комуникационе технологије је подељен у 5 модула, плус израда... [-]

магистар у медијским студијама са специјализацијом у медијској и креативној индустрији

Erasmus School of History, Culture and Communication - Erasmus University Rotterdam
Студије на универзитету / кампус Redovne studije Fleksibilno vreme 1 - 2 године September 2018 Холандија Ротердам +1 više

Програм Медиа & Цреативе Индустриес је усмерен на дипломиране дипломце са међународним изгледима и предузетничким умом који желе да стекну знања и вештине како би се ушли у разне медијске и креативне индустрије. [+]

Програм Медиа & Цреативе Индустриес покрива актуелна питања у организацији, политици, производњи, управљању, маркетингу и дистрибуцији медијских компанија и креативних индустрија, обраћајући пажњу на утицај дигитализације и дигиталних медија и улогу публике.

Иако се програм усредсређује на рад медија и креативних индустрија, он се бави и културним значајем медија и креативних индустрија за друштво.... [-]


мајстор у комуникацији и менаџмента у култури

Zeppelin University
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 - 2 године August 2018 Немачка Friedrichshafen

У друштвима данашњице, познавање различитих култура и ацтионабилити унутар тих култура су више тражени после него икада. Исто тако захтеви за комуникационим праксама су се драматично повећао. Из тог разлога комуникативност и културно знање су кључне квалификације за 21. век. [+]

У друштвима данашњице, познавање различитих култура и ацтионабилити унутар тих култура су више тражени после него икада. Исто тако захтеви за комуникационим праксама су се драматично повећао. Из тог разлога комуникативност и културно знање су кључне квалификације за 21. век. Наш мастер у области "Комуникација и културни менаџмент"Испуњава ове изазове. Ево, студенти могу да бирају између две различите стазе, што значи да могу да се фокусирају на било "Комуникација и медији" или "Култура Продуцтион". С једне стране, дипломци овог курса уче о томе и анализирати културне основе садашњих друштава, док с друге стране, они су омогућени, преко комуникативне праксе, да играју улогу у решавању актуелних друштвених проблема. Заједно, комуникација и култура су невероватне основни концепти савременог друштва. Они наглашавају оно што узимамо здраво за готово и, у процесу, позовите га у питање. То мења ситуацију. Мастер диплома у области "Комуникација и културног менаџмента" нуди својим студентима критичку анализу са комуникацијама и културни науке теорија и успоставља напредне разумевање функционисања и проблеме савременог друштва. Студенти студирају методе истраживања у вези са хуманистичким и друштвеним наукама, као и функционисање друштвеног и културног анализе. Дијалог-оријентисана и самостално организовали степен Наравно промовише когнитивни, креативни и изражајне способности. Поред тога, истраживачко искуство се стиче, а организационе способности и способност за рад у тиму су развијени у стварним животним ИСТРАЖИВАЊЕ, цонсултанци- и изложбених пројеката. Нова генерација руководилаца у култури и комуникацији неед све више и стратешко управљање стручност да их припреми за доношење сложених одлука у динамичном окружењу медија, културних институција, економије и друштва - како... [-]

мајстор у креативном звука и медија технологија

Bath Spa University
Кампус или Online студије Redovne studije Fleksibilno vreme 1 - 2 године September 2018 Уједињено Краљевство Bath +1 više

Овај курс је намењен особама са искуством музичке технологије и сродних дисциплина. Ти ћеш истражити поље дубље, и прошире своја искуства у интердисциплинарни и мултимедијални рад. [+]

Master programi u Žurnalistika i Masovne komunikacije. Развијају своје вештине у музичкој технологији у експерименталној и креативне средине. * Флексибилан и иновативан наставне методе, укључујући и опције за учење на даљину. Дизајниран за музичара, уметника и креативних технолога из разних средина. Но жанровске границе - покривамо ЕлецтроАкустична, ацоусматиц и компјутерске музике, електронике и данце музику, уметност звука, аудиовизуелни перформансе и више. * Имајте на уму, да их мора одобрити, овај курс се замењује МА Соунд, са три путева: Соунд Уметност dizajn звука соунд Производња Више информација ће ускоро бити доступни. Плеасе емаил директор за голф, професор Јосепх Хиде, ј.хиде@батхспа.ац.ук ако имате било каквих питања. Овај курс је намењен особама са искуством музичке технологије и сродних дисциплина. Ти ћеш истражити поље дубље, и прошире своја искуства у интердисциплинарни и мултимедијални рад. Наше особље и студенти су издали бројне евиденције (колико оквиру Бристол ундергроунд бас сцени), и имају специјалности у аудиовизуелном делу, дизајн звука, музике за медије, игре аудио, програмирања и предавања (ФЕ и ХЕ). Ми имамо изузетне капацитете у овој области, укључујући и два пуноправни ТВ студијима и пост-продукције аудио апартмана. Такође ћете имати приступ нашем светски водећи Видевши Соунд Висуал Мусиц симпозијума. Преглед Курс је дизајниран да буде флексибилан и да ради око своје појединачне интересе и потребе. Можете изабрати да чисто фокусирају на звук током курса или можете додати у мултимедијалним елементима. Имаћете много слободе да се фокусира на рад желите да урадите. Чак и када учиш теорију, можете да се фокусирате на свом индивидуалном области истраживања, тако да... [-]

Master International Communication

Hanze University of Applied Sciences - Groningen, the Netherlands
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 3 семестра September 2018 Холандија Гронинген Уједињено Краљевство Leeds Литванија Виљњус +4 više

[+]

Конзорцијум нуди програм јединствен заједничког мастер у међународној комуникацији (МИЦ). [-]

Извршни Мастер корпоративних комуникација

IMF Business School
Студије на универзитету / кампус Fleksibilno vreme 17 недеља Otvoren upis Шпанија Мадрид

Овај мастер је изграђен на разумевању кључеве развоју стратегије за иновативно, ефикасно, економичан и циљ максимизирање искуства корисника комуникацију. највећи поремећај трендови су анализирани, стратегије за постизање већег студије пословне утицаја, и биће детаљно објашњен све алате који нам омогућавају да се спроведе софистициран модел у комуникацијски менаџмент, узимајући у обзир коегзистенцију света онлине и оффлине и посебно обраћајући пажњу на утицај на биланс успеха за бизнис. [+]

Master programi u Žurnalistika i Masovne komunikacije. Овај мастер је изграђен на разумевању кључеве развоју стратегије за иновативно, ефикасно, економичан и циљ максимизирање искуства корисника комуникацију. највећи поремећај трендови су анализирани, стратегије за постизање већег студије пословне утицаја, и биће детаљно објашњен све алате који нам омогућавају да се спроведе софистициран модел у комуникацијски менаџмент, узимајући у обзир коегзистенцију света онлине и оффлине и посебно обраћајући пажњу на утицај на биланс успеха за бизнис. Најбољи звучници за покривање, кроз углавном практичан приступ, укупна комуникација пословни модели као носиоци нове пословне парадигме. 60 ЕСПБ од којих 170 сати су лице организован у 12 модула и радионице, у пратњи нацрту комуникације компаније. Изузетно практичан и подржан од стране стварним случајевима. Овај мајстор ће омогућити студенти уписани створити најефикасније стратегије корпоративне комуникације у области организације и води потребна средства за његову реализацију. ЦИЉЕВИ Извршни Мастер корпоративних комуникација Главни циљ овог мастер извршне власти, јесте да учесници знају развити стратегије и акционе планове за функцију маркетинг и комуникације предузећа различитих величина и сектора. Поред тога, са овог мајстора добијате: Сазнајте маркетинг и комуникације Б2Б и Б2Ц. Разумети комплементарност онлине и оффлине свијету. Лл разумети тржишта разумевање и однос са новим потрошача. Анализирају показатеље и аналитику да разумеју учинак маркетиншких акција и комуникације. Развијају и планирају ремећења, иновативне и креативне стратегије и како да их примените на новим тржиштима. Методологија и евалуација Методологија моде: Локација: Кампус ММФ Мадрид Трајање: 17 недеља Време: Петак 16: 00-21: 00 и суботом 09: 00-14: 00 Нетворкинг интензивни програм Овај... [-]

магистрирао у комуникацији и политичког маркетинга

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година September 2018 Шпанија Мадрид

Овај програм има за циљ обе су недавно дипломирали или дипломаца у области политичких наука, маркетинг, новинарство, закона или међународне односе; и професионалци са високом стручном спремом и искуством у свету политике који желе да побољшају своје личне способности. [+]

ЦИЉЕВИ: Студенти који успјешно заврше овај програм: Они побољшати свој професионални профил у области политике. Они ће стећи стратегије и технике комуникације да их применимо на политичке кандидате. Ради као саветници изборне кампање или владе комуникације Постаните стручњаке у промоцији изборне маркетинг консалтинг као рад у служби политичке класе. У ЦИЉУ: Овај програм има за циљ обе су недавно дипломирали или дипломаца у области политичких наука, маркетинг, новинарство, закона или међународне односе; и професионалци са високом стручном спремом и искуством у свету политике који желе да побољшају своје личне способности. МЕТОДОЛОДИА ЦЕСЦОМПОЛ је заједнички центар Универзитета у Алкала де Хенарес (УАХ), једне од најстаријих у Европи. Академски Садржај овог мајстора је организован за више општих питања (као што су политичке комуникације) до специфичних модула (као што су апликације за Владу, политичке партије и кандидата). Методологија се базира на оба теоријских и практичних делова, да консолидује сва стечена знања и сви садржаји су прилагођени како Шпанију и Латинску Америку. Факултет се састоји од активних професионалаца и стручњака у својим модулима, са искуством у јавном политиком, владиним плановима, стратегија комуникације и кампања. ПРОЦЕНА Добијање коначну наслов је предмет за превазилажење свих Мастер модула и развој магистарског рада. КВАЛИФИКАЦИЈЕ да добију МБА на Универзитету у Алцала де Хенарес и мастер од ЦЕСЦОМПОЛ ДНЕВНИ РЕД Политика, Држављанство и политичко понашање Политичке сценарија и изборни системи Основни принципи политике комуникације Политички Цоммуницатион Манагемент: Институционални односи и односи са јавношћу Комуникација оффлине и онлине мреже: Социјални менаџмент медија Политички маркетинг и менаџмент Слика Лична руководство и... [-]

мастер програм у области маркетинга, услуга и комуникацијски менаџмент

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 18 месеци September 2018 Швајцарска Ст.Галлен

Програм је мајстор у маркетинг, услуге и Цоммуницатион Манагемент (МСЦ) се састоји од јединствене комбинације основних управљачких дисциплина и тржишта и пословних модела релевантних индустрије. Са овим концептом, МСЦ превазилази класичне представе маркетинга. [+]

Master programi u Žurnalistika i Masovne komunikacije.

 

Циљеви:

Вредности потрошача - циљ одрживог корпоративног управљања

У глобализованом свету, одржива корпоративна вредност може се створити само кроз убедљивих производа и услуга за купце, који су у фокусу пажње. Маркетинг у овом правцу концентрише на постизање највишег могућег фокуса купаца са производима и услугама. Овај интегративни став, који превазилази класичну маркетинг, је оно што је програм Мастер у области маркетинга, услуга и Цоммуницатион Манагемент (МСЦ) је посвећена: програм комбинује све дисциплине управљања који узимају своје лежајеве од купаца и спаја их са тржишта и пословних модела топикалне индустриес. ... [-]


магистрирао примењеним комуникацији

Universidade Autónoma de Lisboa
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 4 семестра October 2017 Португалија Лисабон

Португалија недостаје шест хиљада професионалаца у области информационих и комуникационих технологија и Мастер у примењену комуникација само рођени као одговор Аутономне Универзитета у Лисабону ову потребу. [+]

Португалија недостаје шест хиљада професионалаца у области Информације и комуникације и Мастерс у Апплиед Цоммуницатион рођени као одговор Аутономне Универзитета у Лисабону ову потребу. Резултат партнерства између Одељења за комуникационе науке, Одељења за науку и технологију и великог броја компанија које послују у дигиталном простору, то је ток мултидисциплинарног састава и оријентисана на тржиште рада пружајући праксе за а најбољи студенти у наредну школску годину, обезбеђујући бар један посао у тој области. Има за циљ да обезбеди напредне и специјализовану обуку у дигиталне комуникације, која данас обухвата савладавање низ вештина из других области знања, као што је стварање и управљање локацијама, дата мининг, технике дигиталсторителлинг, Тхе дигитални маркетинг и е-управе. Настава се одвија у лабораторијама комуникације, простора платформу са опремом која је у стању да задовољи специфичне потребе ове области цроссмедиа. Теоријска и практична обука је допуњена детаљне рефлексије на неке од главних тема комуникационих наука, укључујући и однос између комуникације и јавног простора, писменост индиректним и зато смо у Португалу, разумевање медија португалски тржиште у вези са Португалци говорног подручја. Мастер ciljevi Подстакне нове праксе и вишеструке вештине потребне за комуникације стручњака у доба дигиталне конвергенције и нових комуникационих платформи. Даље критичне могућности анализе на процесе, садржаја, производа и комуникационих уређаја. Продуце примењених истраживања комбиноване са напредним практичну обуку. УСЛОВИ ЗА ПРИСТУП И ПРАВО Према члану 6. Правилника о мастер и доктора наука УАЛ, могу да се пријаве на курс који води до магистрирао: а) Носиоци степена дипломираног или еквивалент у истој научној области курса, или сродних области, који... [-]

Дј Мастер продуцент

DJ Productor
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 9 месеци September 2018 Шпанија Мадрид

Овај мулти модули се састоји од мастер курса од 9 месеци у којима су укључени стални праксе. Је дизајнирао прилагођени метод који поред учења, ви добијете подршку у складу са вашим потребама и живе јединствено искуство у другој и савременој школи. [+]

Master programi u Žurnalistika i Masovne komunikacije. Овај мулти модули се састоји од мастер курса од 9 месеци у којима су укључени стални праксе. Је дизајнирао прилагођени метод који поред учења, ви добијете подршку у складу са вашим потребама и живе јединствено искуство у другој и савременој школи. El Мастер Дј продуцент То је, наравно са стручњацима у свакој од области учења, који стављају на располагање своје знање и искуство у раду са уметницима и пројекте светске класе професионалаца. Овај мајстор може да почне било који месец у години. Дј Произвођач, Производња школа музике и ДЈ је први и једини центар Аблетон Дата сертификат за обуку у Мадриду, који ће имати ексклузивно програм подршке и специјалистичке студије. Модули Модул 1: Професионалне ДЈ Модул 2: Производња с Аблетон Ливе и Пусх Модул 3: Напредна Производња уз Аблетон Модул 4: Креативни Музика Теорија Модул 5: Синтеза и дизајн звука Модул 6: Електронски уживо Учинак Модул 7: мешање и мастеринг Модул 8: Музичка индустрија СА приватно подучавање Као студент нашег мастер ДЈ Продуцер, имате приватне туторијале са познатим уметницима у индустрији. У овим упутстава можете представити своје пројекте, добијају повратне информације од свог рада, а присуствују персонализовану мастерцласс у својим студијама. РАЗМЕНА са школама оверен од Аблетон ИНОСТРАНСТВУ Програм размене са другим по Аблетон сертификат у Боготи, Барранкуилла (Колумбија), Буенос Аирес (Аргентина), Барселона (Шпанија) школама. Можете узети Аблетон Ливе модул у било који од ових градова без икаквих додатних трошкова у мајстора. ПРОГРАМ И ПРОМОЦИЈА ПРАКСА Сваког месеца ћемо представити наше изванредне студенте... [-]