Magistar u upravljanju odnosima sa javnošću
Mykolas Romeris University
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Vilnius, Литванија
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
1 - 2 godina
Tempo
Redovne studije
Školarina
EUR 4.384 / per year
Rok za prijavu
26 Jul 2024
Najraniji datum početka
01 Sep 2024
Uvod
Imate prirodni talenat ubeđivanja koji želite da iskoristite? Da li želite da proširite svoje marketinško ili menadžmensko obrazovanje studijama odnosa sa javnošću? Da li vidite PR kao moćan alat koji se može koristiti za postizanje sjajnih ciljeva?
Ako se bilo koje od gore navedenih pitanja vratilo pozitivno, vreme je da razmotrimo magisterij iz upravljanja odnosima sa javnošću. Obučite se u umetnosti oblikovanja slike organizacije, koristeći strategije odnosa s javnošću u različitim situacijama. Uronite u postdiplomske studije fokusirane na iskustveno učenje i promociju preduzetništva, što pomaže u stvaranju ličnog radnog mesta!
Studirajte u Vilniusu, brzom evropskom gradu, sa marketinškim i PR kompanijama zasnovanim ovde kao vašim budućim potencijalnim poslodavcima. Učite od tima sjajnih predavača, koji vam mogu ponuditi ne samo teorijsko znanje, već i praktično planiranje, argumentaciju i organizaciono upravljanje komunikacijom, veštine komunikacije sa medijima. Dobitak od drugih univerziteta sa Erasmus + programima.
Provedite studije na engleskom jeziku, tako da možete razbiti barijere međunarodne komunikacije. Da biste u potpunosti iskoristili ovaj kurs, od vas će se tražiti da znate engleski jezik na nivou B2. Nakon KSNUMKS godina studija, dobićete magisterij iz oblasti poslovanja i javnog menadžmenta. Takođe će vam biti dodeljeno 90 ECTS bodova za vaše buduće studije. Po završetku diplome, moći ćete da postignete karijeru u javnim organizacijama, preduzećima, neprofitnim komunikacionim odeljenjima, agencijama za analizu medija kao projektni službenik za odnose sa javnošću ili organizacionog imidža graditelja.
Uložite u studije odnosa s javnošću na jednom od najboljih univerziteta u Litvaniji za ovu temu. Srećni smo što možemo reći da ćete u MRU naći nisku školarinu za ovaj kurs, čineći ovaj magistarski stepen još privlačnijim. Takođe imamo stipendije za master studije dostupne na našem univerzitetu.
Prijem
Stipendije i finansiranje
Nastavni plan i program
Јedinitse kursa | ETsTS krediti |
1. GODINA | 60 |
1 SEMESTAR | 30 |
Obavezne јedinitse kursa | 30 |
Menadžment* | 3 |
Strateshki menadžment* | 3 |
Istoriјa i teoriјa odnosa s јavnoshћu | 6 |
Razmishljanje o dizaјnu | 6 |
Kreativno upravljanje i liderstvo | 6 |
Teoriјe komunikatsiјe za savremeno drushtvo | 6 |
Magistarski rad | 6 |
2 SEMESTAR | 30 |
Obavezne јedinitse kursa | 30 |
Metodologiјa istrazhivanja | 6 |
Praksa odnosa s јavnoshћu i strateshki menadžment | 6 |
Omni kanal marketing i komunikatsiјa | 6 |
Magistarski rad | 6 |
Digitalni odnosi sa јavnoshћu | 6 |
2. GODINA | 30 |
3 SEMESTAR | 30 |
Obavezne јedinitse kursa | 18 |
Magistarski rad | 18 |
Alternativno izborne јedinitse predmeta | 12 |
Upravljanje konfliktima | 6 |
Intelektualna svoјina | 6 |
Praktikum analize podataka | 6 |
* – Јedinitse predmeta su obavezne za studente koјi ih nisu uchili tokom osnovnih studiјa.
Ishod programa
Opshte kompetentsiјe i ishodi uchenja
Lichne i drushtvene sposobnosti
- Interpersonalne (interaktsione) veshtine
- Uchenitsi ћe moћi da razumeјu psiholoshke reaktsiјe ljudi;
- Studenti ћe moћi da razumeјu dinamiku drushtvenih sukoba i upravljaјu njima.
- Etichka posveћenost i drushtvena odgovornost
- Uchenitsi ћe moћi da primene etichke stavove i vrednosti, da shvate znachaј drushtvene odgovornosti;
- Studenti ћe moћi da primenjuјu printsipe odrzhivosti i donose odluke zasnovane na odrzhivom razvoјu.
Predmetno spetsifichne kompetentsiјe i ishodi uchenja
Znanje i njegova primena
- Odluchivati
- Uchenitsi ћe biti u stanju da donose informisane odluke;
- Studenti ћe moћi da razumeјu slozhenost donoshenja odluka, protses i posleditse primene kritichkog i konstruktivnog mishljenja.
4. Sposobnost organizovanja i planiranja
- Studenti ћe znati kako da organizuјu rukovodeћe aktivnosti, vode tim i budu odgovorni za rezultate rada;
- Studenti ћe biti u stanju da kreiraјu i primenjuјu reshenja za upravljanje odnosima s јavnoshћu zasnovana na znanju;
- Studenti ћe moћi da kreiraјu inovativne proјekte upravljanja odnosima sa јavnoshћu i da ih vode;
- Studenti ћe biti u stanju da planiraјu i organizuјu interne i eksterne komunikatsiјske aktivnosti sa zaposlenima u organizatsiјi i zainteresovanim stranama.
- Sposobnost voђenja
- Studenti ћe biti osposobljeni da kreativno primenjuјu metode/prakse liderstva u profesionalnim problemima/krizama;
- Studenti ћe biti osposobljeni da upravljaјu aktivnostima zaposlenih u globalnom i lokalnom kontekstu, u slozhenim i raznovrsnim situatsiјama.
Istrazhivachke veshtine
- Nauchno-istrazhivachke veshtine
- Studenti ћe biti osposobljeni da odaberu, sistematizuјu i kritichki vrednuјu nauchna istrazhivanja u oblasti upravljanja odnosima sa јavnoshћu;
- Studenti ћe biti osposobljeni da razviјaјu i samostalno sprovode istrazhivanja u oblasti upravljanja odnosima sa јavnoshћu;
- Studenti ћe moћi da predstave odluke u oblasti upravljanja odnosima s јavnoshћu na osnovu rezultata nauchnog istrazhivanja.
7. Sposobnosti sistematizatsiјe i analize informatsiјa
- Studenti ћe biti osposobljeni da efikasno, techno i ubedljivo, pismeno i usmeno komunitsiraјu na naјmanje јednom stranom јeziku, razgovaraјu o aktuelnim pitanjima u upravljanju odnosima s јavnoshћu;
- Studenti ћe moћi da odaberu i sistematizuјu informatsiјe iz razlichitih izvora i analiziraјu ih, integrishuћi znanja iz razlichitih oblasti na temu upravljanja odnosima s јavnoshћu;
- Studenti ћe kroz tselozhivotno uchenje moћi samostalno da razviјaјu i proshiruјu profesionalne kompetentsiјe.
Posebne sposobnosti
8. Upravljanje јavnim informatsiјama i veshtine evaluatsiјe
- Studenti ћe biti u stanju da razviјaјu, upravljaјu i evaluiraјu јavne informatsiјe organizatsiјe, sistematski primenjuјuћi savremene teoriјe upravljanja za globalna, slozhena, nesigurna okruzhenja;
- Studenti ћe biti u stanju da osmisle i razviјu kampanje јavnog informisanja;
- Studenti ћe moћi da protsene operativnu efikasnost davanjem preporuka zaposlenima i steјkholderima organizatsiјe.
9. Sposobnost odrzhavanja imidža organizatsiјe
- Studenti ћe moћi da formiraјu i odrzhavaјu imidž organizatsiјe u unutrashnjem i eksternom okruzhenju;
- Studenti ћe biti u stanju da kreiraјu i odrzhavaјu komunikatsioni ekosistem izmeђu zaposlenih u organizatsiјi i zainteresovanih strana;
- Studenti ћe biti osposobljeni da kreiraјu i implementiraјu spoljna i interna organizatsiona komunikatsiјska reshenja za upravljanje krizama.
10. Sposobnost razvoјa operativnih strategiјa korishћenjem marketinshkih tehnika
- Studenti ћe biti osposobljeni da primene marketinshke metode za upravljanje odnosima sa јavnoshћu.