Keystone logo

281 MSc Programi u Marketing 2024

Filteri

Filteri

  • MSc
  • Studije Marketinga
  • Marketing
Polja studija
  • Studije Marketinga (281)
  • Nazad na glavnu kategoriju
Lokacije
Pronađite više lokacija
Tip stepena
Trajanje
Studija tempo
Jezik
Jezik
Format studije

MSc Programi u Marketing

Избор за магистарску студију је важан за људе који траже начине да побољшају своје каријере и вриједност у својим областима. Овај степен може обезбедити свеобухватнији преглед различитих метода, теорија и сродних материјала како би студенту помогао да стекне дубље разумевање његове или њене индустрије.

Шта је магистар маркетинга? Ова опција може пружити студентима могућност да стекну темељније разумевање основних концепата, као и да открију напредније теме повезане са маркетингом и пословањем. Да би се развило детаљно знање које долази са овим нивоом образовања, људи могу узети неколико часова у темама као што су маркетиншко управљање, маркетиншка аналитика, интернет маркетинг, анализа потрошача и увида, пословна аналитика, развој нових производа, комуникација за управљање или промоције и рекламирање.

Једном кад особа заврши магистра наука у маркетингу, он или она могу имати јаче техничке и математичке вјештине које могу импресионирати послодавце у овој области. Студенти такође могу развити јаче вођство и вештине доношења одлука како би повећали своју способност да раде иу тиму и независно.

Они који траже магистарску студију у маркетингу често сматрају да може трајати две до три године да би се завршили захтеви за степеном. Програми се могу наћи на глобалном нивоу и на мрежи. Трошкови за различите факултете имају тенденцију да варирају, тако да будући ученици треба истражити и разговарати са универзитетима како би добили детаље.

Након што заврше школу, они са овим нивоом образовања у маркетингу могу се наћи за квалификоване радне називе. Дипломци који узимају у обзир лидерске улоге могу размотрити опције као што су маркетинг координатор, маркетиншки супервизор, маркетиншки руководилац марке, маркетинг менаџер или промотивни супервизор продаје. Друге опције које неко може истражити може укључивати продавца у продаји, координатора промоције и специјалисте за маркетинг производа.

Магистрирале у маркетингу могу вам помоћи у тражењу додатних радних прилика. Потражите свој програм испод и директно контактирајте канцеларију за пријем школе по вашем избору попуњавањем образца олова.