MSc diploma u Fizika u Italiji

Uporedite Programima Mastera prirodnih nauka u Fizika u Italiji

Fizika

Магистрирао, или Магистар наука, је академски разлика подарио онима који ефикасно заврше унапред одређене скуп курсу у ономе што је често дисциплина наука-басед. МСЦ често побољшава могућности за каријеру, као и зараде потенцијал.

Курсеви и програми у физици могу дозволити појединцима да истражи широк и основно поље материје и енергије. Преко њихових студија, студенти могу да науче да разумеју и анализирају многе природне појаве налазе у свемиру.

Званично познат као Републике Италије, земља се налази у јужној Европи. Службени језик је италијански и богат културни капитал је Рим. Многи од најстаријих универзитета на свету 'с се налази у Италији, посебно на Универзитету у Болоњи (основан 1088). Постоје три Супериор факултети са "статус универзитета ", три института са статусом докторских Факултети, који функционишу на додипломским и постдипломским студијама.

Master prirodnih nauka (MSc) u Fizika u Italiji

Pročitajte više

Магистар наука у физици података

University of Padova
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 2 године October 2019 Италија Padua

Почетак великих података довела је до експлозије скупова података с далеко комплекснијом структуром и изван стандардне физике. У овом програму ћемо обезбедити нова теоријска и рачунарска средства за решавање овог изазова у физичком начину размишљања. [+]

za Najbolje Post diplomske studije u Fizika u Italiji.

Доступна места: Европски кандидати: 30; Неевропски кандидати који живе ван Италије: 10 (3 за кандидате који приступају пројекту Марцо Поло).... [-]

Магистар Енгинееринг Пхисицс

Politecnico di Milano
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 2 године October 2019 Италија Milan

Основни образовни циљ овог магистра наука програма је да припреми инжењера у стању да "произведе" иновације како у индустријском окружењу, као и у основна истраживања, а који је веома конкурентан на светском тржишту, са посебним освртом на физичко и оптички Технологија, нанотехнологије и Пхотониц сектора. [+]

Мисија и циљеви

Основни циљ образовања овог програма магистра знаности јесте да припрема инжињеру који може "произвести" иновације како у индустријском окружењу, тако иу основним истраживањима и који је високо конкурентан на глобалном тржишту, с посебним освртом на физичке и оптичке технологију, нанотехнологију и фотонске секторе.

Физички инжењер може приступити свим секторима у којима напредних технолошких система су развијене: ласере, Пхотоницс, материјале, технологије биомедицинских оптика, итд Курс има два могућа завршна решења:... [-]