Master prirodnih nauka u Fizika u Indiji

Uporedite Diplome Mastera prirodnih nauka u Fizika u Indiji

Fizika

Мастер оф Сциенце или мр, је академски степен додељује онима који заврше успешно око четири године интензивног истраживања на задату тему. Многи магистарски курсеви пружају комбинацију учионици и наставног плана и програма научно утемељена.

Курсеви и програми у физици могу дозволити појединцима да истражи широк и основно поље материје и енергије. Преко њихових студија, студенти могу да науче да разумеју и анализирају многе природне појаве налазе у свемиру.

Пронађено у јужном делу Азије, Република Индија је друга најмногољуднија земља на свету са око 1,27 милијарди људи. Индија има четири врсте универзитета; Централни универзитети, државни универзитети, Универзитет се сматра и приватних универзитета се састоји у преко 550 институција.

MSc diploma u Fizika u Indiji

Pročitajte više

м.тецх програм у физици

K L University
Студије на универзитету / кампус Redovne studije July 2019 Индија Guntur

Степен са Специјализација: радећи 4 изборних унутар исте специјализације, дипл физика смер "Нанотецхнологи", или "Емергинг материјала" ће бити награђени. [+]

Степен са Специјализација: Радећи 4 изборних унутар исте специјализације, дипл физика смер "нанотехнологије", или "Емергинг Материјали" ће бити награђени.

Мастер оф Сциенце ин физике

Sharda University
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 2 године July 2019 Индија Greater Noida

Мр Трајање курса је 2 године. Курс ће обезбедити дубоко знање о основама као и најновије трендове физике тако да ће помоћи да се изгради чврст темељ за предмет да изабере каријеру у индустрији, а посебно у академици или истраживања. Курс пружа низ изборних листића, као по избору интереса појединца ... [+]

Мастер оф Сциенце ин Пхисицс

Мр Трајање курса је 2 године. Курс ће обезбедити дубоко знање о основама као и најновије трендове физике тако да ће помоћи да се изгради чврст темељ за предмет да изабере каријеру у индустрији, а посебно у академици или истраживања. Курс пружа низ изборних листића, као по избору интереса појединца.

Структура курса