Master of Science Program - Program Master studija prirodnih nauka u Fizika u Francuskoj

Pronađite Diplome Mastera prirodnih nauka u Fizika u Francuskoj

Fizika

Мастер оф Сциенце или мр је постдипломске степен обично у области науке и друштвених наука. Мр курс може бити заснован, научно утемељена, или мешавина та два.

Курсеви и програми у физици могу дозволити појединцима да истражи широк и основно поље материје и енергије. Преко њихових студија, студенти могу да науче да разумеју и анализирају многе природне појаве налазе у свемиру.

Француска се тренутно налази међу 20 најуспешнијих земаља у погледу економије, због њихове одличне резултате оријентисане високошколске учење. Већина курсева на универзитетима се нуде на француском језику. Француска има 60 јавних и 100 приватних универзитета.

MSc diploma u Fizika u Francuskoj

Pročitajte više

мајстор у оптичком дизајну

ITMO University, St. Petersburg
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 2 године September 2019 Француска Cachan

Програм се фокусира на професионални развој компетенција у оптички дизајн подручју. Она се надовезује на научним основама и примењених рачунарских оптике, фотонских технологија, оптоелектроници и ЦАД уређаја. [+]

Оптички дизајн

Циљ програма: Програм се фокусира на професионални развој компетенција у оптички дизајн подручју. Она се надовезује на научним основама и примењених рачунарских оптике, фотонских технологија, оптоелектроници и ЦАД уређаја.

Језик: Енглески

Програм је фокусиран: на кандидате са степеном важећи факултетском, течно говори енглески и планира будућу каријеру у високе технологије међународних компанија, како у Русији и иностранству.... [-]

мајстор у физици и технологији наноструктура

ITMO University, St. Petersburg

Јединствени двоструки степен програм ИТМО универзитета и Универзитета Аалто, Финске у најсавременије области физике и технологије наноструктуре. Студија са најбољим професорима и постати професионалац. [+]

Физика и технологија наноструктура

Циљ програма: Јединствени двоструки степен програм ИТМО универзитета и Универзитета Аалто, Финске у најсавременије области физике и технологије наноструктуре. Студија са најбољим професорима и постати професионалац.

Језик: Енглески

Програм је фокусиран: на кандидате са степеном важећим диплому, течно говори енглески и планира будућу каријеру у високотехнолошких међународним компанијама, како у Русији и иностранству.... [-]

мајстор у метаматериалах

ITMO University, St. Petersburg
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 4 семестра September 2019 Француска Cachan

Студијски програм покрива све основе електродинамика, квантне механике и физике чврстог стања. Широк спектар специјалних курсева предају истраживачког центра особље обухвата уп-то-дате курсеве у нанофотонике, квантну оптику, нумеричке методе, Радиофизика и другима. [+]

Метаматериалс

Циљ програма: Програм метаматериалах мастер не даје не само дубоко знање у физици, али такође пружа практично искуство у лабораторијском раду, технологије и нумеричких метода симулације које су од суштинског значаја за индустрију или академије каријери.

Студијски програм