Fleksibilno vreme Master of Science Program - Program Master studija prirodnih nauka u Fizika

sa Najboljim Master programima Fleksibilno vreme MSc u Fizika 2019

Fizika

Мастер оф Сциенце (МСц): Ови програми су постдипломске студије за људе који су недавно завршили своје основне студије и желе да побољшају своје знање на дубоке и научном нивоу.

Физика је научна грана која се бави особинама и карактеристикама енергије и материје. Студије у овој области може да покрије различите теме, укључујући и механике, магнетизам, светла, звука, атомске структуре и електричне енергије.

Fleksibilno vreme MSc diploma u Fizika

Pročitajte više

Мастер оф Сциенце у примењене физике

Columbia Video Network - The Fu Foundation School Of Engineering And Applied Science
Online студије Fleksibilno vreme September 2019 Сједињене Америчке Државе New York

Студијски програм који води до степена магистра наука, док наглашавајући континуирани рад у основе физике, дозвољава многе опције у неколико примењених специјалитета физике. Студенти могу фокусирати на неколико примењених области физике, као што су плазма физике, ласерске физике или солид-стате физике ... [+]

Мастер оф Сциенце ин Пхисицс

Студијски програм који води до степена магистра наука, док наглашавајући континуирани рад у основе физике, дозвољава многе опције у неколико примењених специјалитета физике. Студенти могу фокусирати на неколико примењених области физике, као што су плазма физике, ласерске физике или солид-стате физике.

Захтеви за пријем

Степен потребна за упис: Студенти примљени на програму мора да поседује диплому из физике или сродних области, као што су један од инжењерских наука, од акредитоване академске институције. Кандидати треба да имају јаку додипломски запис да буду конкурентни за пријем. ... [-]

магистарски програм из области рачунарске технике и техничке физике

Lappeenranta University of Technology
Студије на универзитету / кампус Fleksibilno vreme 2 године August 2019 Финска Lappeenranta

Обрачун и физика су саставни део савременог друштва и науке. У овом Мастер'с програму сте стекли обимна знања у техничкој физици, математици или рачунарству и њиховој примени на брзо мијењање проблема индустријског и економског живота. [+]

Обрачун и физика су саставни део савременог друштва и науке.

Не можемо претерати важност научног знања и рачунарског инжењерства у глобалном информационом друштву и индустријској економији, посебно пошто систем који користимо постаје све сложенији.

Ефикасно рачунско инжењерство омогућава краће време циклуса пројектовања, бољи квалитет производа и побољшану функционалност. Познавање физике нам помаже да ценимо, разумеју и комуницирају боље са окружењем.... [-]