Master of Science Program - Program Master studija prirodnih nauka u Fizika u Danskoj

Pogledajte sve MSc diplome u Fizika u Danskoj

Fizika

Физика студије су дизајнирани за оне који желе да истражују различите аспекте основних универзума, као што су енергија, брзине и струје. Студенти могу да уче о томе како универзум функционише кроз проучавање законе, експериментисања и посматрање.

Упркос својој малој популацији, Данска се рангира као једна од најиновативнијих земаља у свету 'с захваљујући јаким акцентом на истраживања и високог квалитета образовања. Такође ће бити студирају на безбедном, пријатељски и иновација вођена окружењу.

Master of Science Degree - Diploma Master studija prirodnih nauka u Fizika u Danskoj

Pročitajte više

Мастер оф Сциенце у физици - истраживање профил

University of Southern Denmark
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 2 године September 2019 Данска Odense

Студија за физику бави феноменима из најмањих елементарних честица до космоса. Између ових екстрема су атоми, молекули, једињења и ... [+]

Овај мр пуни степен програм у физику се нуди на енглеском језику.Студија за физику бави феноменима из најмањих елементарних честица до космоса. Између ових екстрема су атоми, молекули, једињења и течности са мноштвом особина које физичари описују и користе. На крају, али не најмање важно, ту је важан аспект посредовање, како унутар тако и изван различитих институција образовања.

... [-]

[+]

Да студирају мастер диплому из оптике, сензора и нанотехнологије, морате имати одговарајућу диплому (три године претходној студији на универзитетском нивоу у оквиру сличној области).

[-]

[+]

1. Дипломирао физику у, мехатронику, Електротехнички факултет, Електронски факултет или енергетику под условом своје академске квалификације одговарају онима дипломирани за физику и технологију на Универзитету Јужне Данске. 2. Знање енглеског језика.

[-]

Магистар физике и нанотехнологије

Technical University of Denmark (DTU) Graduate Programs
Студије на универзитету / кампус Redovne studije September 2019 Данска Lyngby

Програм Магистар физике и нанотехнологије се фокусира на физици као основа модерне технологије. Јаз између научних истраживања и технолошких иновација смањује. Због тога, у областима као што су нанотехнологије и одрживе енергије, постоји растућа потреба за инжењере који могу да комбинују солидну научна сазнања са обимним инжењерских вештина. [+]

Тхе Мр програм у физици и нанотехнологија фокусира на физици као основа модерне технологије.

Студијски програм фокус