Filter
Master prirodnih nauka
Данска Tip studija: Svi Tempo pohađanja: Svi

Pogledajte sve MSc diplome u Fizika u Danskoj

Физика студије су дизајнирани за оне који желе да истражују различите аспекте основних универзума, као што су енергија, брзине и струје. Студенти могу да уче о томе како универзум функционише кроз проучавање законе, експериментисања и посматрање.

Упркос својој малој популацији, Данска се рангира као једна од најиновативнијих земаља у свету 'с захваљујући јаким акцентом на истраживања и високог квалитета образовања. Такође ће бити студирају на безбедном, пријатељски и иновација вођена окружењу.

Master of Science Degree - Diploma Master studija prirodnih nauka u Fizika u Danskoj

Pročitajte više Pročitajte manje

5 Rezultati u Fizika, Данска

University of Southern Denmark

Студија за физику бави феноменима из најмањих елементарних честица до космоса. Између ових екстрема су атоми, молекули, једињења и ... ... [+]

Овај мр пуни степен програм у физику се нуди на енглеском језику.Студија за физику бави феноменима из најмањих елементарних честица до космоса. Између ових екстрема су атоми, молекули, једињења и течности са мноштвом особина које физичари описују и користе. На крају, али не најмање важно, ту је важан аспект посредовање, како унутар тако и изван различитих институција образовања.

... [-]
University of Southern Denmark

Да студирају мастер диплому из оптике, сензора и нанотехнологије, морате имати одговарајућу диплому (три године претходној студији на универзитетском нивоу у оквиру сличној области).

[-]
University of Southern Denmark

1. Дипломирао физику у, мехатронику, Електротехнички факултет, Електронски факултет или енергетику под условом своје академске квалификације одговарају онима дипломирани за физику и технологију на Универзитету Јужне Данске. 2. Знање енглеског језика.

[-]
Aarhus University

The two-year MSc in Geophysics programme at Aarhus University is taught at the Department of Geoscience and is open to students from higher education institutions both in ... [+]

MSc in Geophysics ON LAND, AT SEA AND IN OIL

Earthquakes, groundwater, and hydrocarbons are not only concerns for us all, but also primary focal areas for a geophysicist. The two-year MSc in Geophysics programme at Aarhus University is taught at the Department of Geoscience and is open to students from higher education institutions both in Denmark and abroad. A BSc degree in geology or in physics, with geophysics as a major study area or with a similar background, gives access to the MSc programme on the basis of an individual assessment. English skills corresponding to a B-level are required. The degree programme is both practical and research-oriented and reflects the interests of the business community, research institutions, and the public sector. As an MSc student on the programme, you will have excellent opportunities for working with researchers in the laboratory or in the field, and you also have the opportunity of completing a project in collaboration with a private company.... [-]

Данска Aarhus
Technical University of Denmark (DTU) Graduate Programs

Програм Магистар физике и нанотехнологије се фокусира на физици као основа модерне технологије. Јаз између научних истраживања и технолошких иновација смањује. Због тога, ... [+]

Тхе Мр програм у физици и нанотехнологија фокусира на физици као основа модерне технологије.

Јаз између научних истраживања и технолошких иновација смањује. Због тога, у областима као што су нанотехнологије и одрживе енергије, постоји растућа потреба за инжењере који могу да комбинују солидну научна сазнања са обимним инжењерских вештина.

Студијски програм фокус