Filter
Master prirodnih nauka
Белгија Tip studija: Svi Tempo pohađanja: Svi

Pogledajte Post diplomske studije u Fizika u Belgiji

Мастер програм пружа исти наслов степена - мастер. Постдипломске студије попут магистара наука се скраћују МСц. Магистар наука из менаџмента програма или магистра наука за менаџмент образовања постдипломске програме у заједничком управљању. То значи да студенти добити академско образовање дубине рефлексије и апстракције. Мајстори обично се може класификовати као Мастер оф Сциенце (МСц) или популарне Мастер оф Артс (МА). Мастер оф Сциенце (МСц) обично се даје за успешно остваривање постдипломске програме са науком или техничке тачке конвергенције.

Физика је природна наука. То је грана која се бави проучавањем и разумевањем материју и енергију. Теме се налазе у физици студија може укључивати механику, Цалцулус, струја, магнетизам, термодинамике и оптику.

Са високом стручном спремом највише што горњи ниво у образовном систему у Белгији, влада је још више нагласи да се уверите да се животи ученика је што једноставније преко кредита и грантова програма. Они нуде спонзора за међународне студенте са сиромашним и угроженим порекла који желе да студирају у овој земљи.

Master of Science Degree - Diploma Master studija prirodnih nauka u Fizika u Belgiji

Pročitajte više Pročitajte manje

4 Rezultati u Fizika, Белгија

Vrije Universiteit Brussel

ОПИС ПРОГРАМА

Мастер физику и астрономију је двогодишњи (120 ЕСПБ) напредне студије у физици у организацији Врије Университеит Бруссел, фламански универзитета са седиштем у Бриселу, Белгија. Овај програм комбинује мр стручност у различитим областима истраживања и Врије Университеит Бруссел (ВУБ) и Универзитет у Генту (угент).

Овај мајстор је понуде:

широка научна формација са широким спектром каријере; могућност да раде истраживања за своју магистарску тезу из експерименталних и теоријских истраживачких група са снажним, међународни углед; присуство познатих светских института за физику Солваи и хемију, где Нобелове награде лауреати и други високи истраживачи су редовни посетиоци; интернсхип могућности у ЦЕРН-у и другим истраживачким институцијама, као и могућност да урадите стажирање у пословању; образовање на високом нивоу у јарке и мултикултуралним Бриселу, главном граду Европе. ... [-]
Белгија Brussels
University of Antwerp