Programe Mastera prirodnih nauka u Fizika u Austriji

Pronađite Master of Science Degrees - Diplome Master studija prirodnih nauka u Fizika u Austriji

Fizika

Магистар наука или мастер диплому из науке је академски степен испоручује универзитета у многим земљама. Мастер оф Сциенце је популаран избор по завршетку дипломирао.

Природни научна област физике подразумева проучавање многе аспекте материје и начина на који се креће и мења кроз време и простор. Овај основни дисциплина има за циљ да уче о понашању универзума кроз теме као што су енергија, снага и механике.

Република Аустрија има велике политичке, образовне и уметничке културе. Географија Аустрији такође омогућава све врсте сезонских искустава.

Master prirodnih nauka u Fizika u Austriji

Pročitajte više

Магистар физике

Graz University of Technology (TU Graz)
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 4 семестра October 2019 Аустрија Graz

Физичари проучавају својства света и универзума, и на тај начин формулисати законе природе, најосновнији опис стварности. Они тако постају универзалне у решавању проблема. [+]

Физичари проучавају својства света и универзума, и на тај начин формулисати законе природе, најосновнији опис стварности. Они тако постају универзалне у решавању проблема. До посла са експерименталним, теоријским и компјутерски оријентисаних метода које развити аналитичке особине које можете да подесите кључне изазове у научним, привредним и индустријским секторима./>

У НАВИ Грацу мастер студије физике проширите своја знања из основним и потопите се у области физике, као у стварном физичком истраживања, посебно основних истраживања. Добићете потпуно разумевање физике. Кроз истраживање и апликација оријентисане студије у међународном окружењу, ти си добро квалификовани за разне активности у земљи и иностранству.... [-]

Мастер програм Техничка физика

Graz University of Technology (TU Graz)

Физика је основа за бројне студије и иновативним техничким и индустријским развојем. У НАВИ Граз мастер програма техничку физику сте продубе своје знање из програма Тхе Бацхелор и прошири своје физичко-математичких способности за решавање проблема за руковање истраживања и питања апликација оријентисане. [+]

Физика је основа за бројне студије и иновативним техничким и индустријским развојем. У НАВИ Граз мастер програма техничку физику сте продубе своје знање из програма Тхе Бацхелор и прошири своје физичко-математичких способности за решавање проблема за руковање истраживања и питања апликација оријентисане. Да ли и даље да истражите физичке принципе или развити нове материјале за индустрију, технологије и процесе - након дипломирања бројне могућности каријере у земљи и иностранству отварају за вас./>... [-]

Међународни магистар наука, хемије и физике материјала

University of Salzburg Department of Chemistry and Physical Materials
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 3 семестра March 2019 Аустрија Salzburg

Наше друштво се тренутно суочава са великим изазовима у области енергетике, медицине, екологије, грађевинарства и транспорта. За даље напретке у овим кључним областима, постало је кључно да се открију и развију нови функционални материјали. [+]

Najbolja Programe Master studija prirodnih nauka u Fizika u Austriji. Међународна магистарска хемија и физика материјалаХЕМИЈА И ФИЗИКА МАТЕРИЈАЛА (ЦПМ) МАСТЕР ПРОГРАМНаше друштво се тренутно суочава са великим изазовима у области енергетике, медицине, екологије, грађевинарства и транспорта. За даље напретке у овим кључним областима, постало је кључно да се открију и развију нови функционални материјали.СадржајМагистарски програм Хемија и физика материјала (ЦПМ) који се нуди на Одсјеку за материјале науке и физике, припрема студенте за ова важна питања. Отворен је за ученике из свих земаља и различите научне позадине.Фокусиран је на синтезу, карактеризацију и обраду синтетичких и природно насталих функционалних материјала . Кроз основне и примењене курсеве науке, овај програм студентима пружа потпуну слику о утицају који физичке, хемијске и биолошке особине материјала могу имати у односу на њихову интеграцију у функционалним уређајима и стварним апликацијама. Студенти уписани у овај програм добиће добро заокружено образовање у области материјала и инжењерства који задовољава потребе индустрије и академске заједнице.Захтеви за улазА Б.Сц. диплома у пољској или еквивалентној студији у сертификованој образовној институцији послије средње школе у ​​Аустрији или у иностранству (физика, хемија, инжењерство, наука о материјалима итд.).
ОРГАНИЗАЦИЈА И КУРС СТУДИЈЕАкадемски степен: магистарТрајање програма: 3 семестраЕЦТС јединице: 90Старт-дате: Зимски (октобар) или љетни (март) семестарСтруктураПрограм ЦПМ Мастер оф Сциенце је курикулум заснован на енглеском језику. Истраживање је оријентирано и траје три семестра. Балансирана мешавина потребних основних курсева и изборних модула обезбеђује флексибилан и индивидуализован наставни план и програм. Прва два семестра уводе низ модерних метода синтезе, обраде и карактеризације функционалних материјала. Трећи семестар је... [-]