Keystone logo

148 MSc Programi u Žurnalistika i Masovne komunikacije 2024

Filteri

Filteri

  • MSc
  • Žurnalistika i Masovne komunikacije
Polja studija
  • Žurnalistika i Masovne komunikacije (148)
  • Nazad na glavnu kategoriju
Lokacije
Pronađite više lokacija
Tip stepena
Trajanje
Studija tempo
Jezik
Jezik
Format studije

    MSc Programi u Žurnalistika i Masovne komunikacije

    Магистар наука, или магистарски рад, обично се додељује појединцима који су успешно завршили низ напредних научних предмета. Магистрирање је често услов за улазак у докторски програм.

    Шта је магистар у новинарству и масовној комуникацији? Иако специфични програмски фокус може да варира у зависности од институције, ови програми обично имају за циљ да припремају студенте за стратешке или оперативне положаје у области комуникације. Програми често захтевају да ученици демонстрирају своје учење кроз теоријску и практичну примјену својих знања. Предмети могу да се баве питањима као што су управљање пројектима, мобилне комуникације, оглашавање, управљање догађајима, јавно говоре и маркетинг друштвених медија. Већина програма завршава се са дисертацијом или истраживачким пројектом и може се завршити за мање од три године.

    Дипломци ових програма могу постићи вештине које се показују вредним у свим аспектима њиховог живота. Ефикасне вештине комуникације међу људима, знање о веб технологији и вештине презентације су корисне на радном месту и ван ње.

    Фактори као што су трајање програма, локација институције и статус уписа играју улогу у одређивању трошкова везаних за зарађивање МС. Потенцијални ученици треба директно контактирати представника на универзитету да би сазнали детаље.

    Са магистарством у новинарству и масовној комуникацији многи дипломци сматрају да су постали тржишнији на радном месту. Тренутни и потенцијални послодавци могу тражити појединца са магистарским степеном да попуне високе позиције у својим организацијама, као што су аналитичар тржишног истраживања, менаџер за односе с јавношћу, менаџер реклама, стратегичар друштвених мрежа, директор маркетинга, аналитичар за емитовање и виши фотокопир. Ове позиције често захтијевају од дипломца да користи своје међуљудско и комуникацијско знање и вјештине за производњу материјала или решавање проблема компаније.

    Магистарски програми у области новинарства и масовне комуникације обично се понуди у институцијама широм света. Да бисте пронашли онај који вам највише одговара, потражите свој програм испод и директно контактирајте пријемни уред школе по вашем избору попуњавањем образца олова.