Master društvenih nauka у Шангају Народна република Кина

Najbolji Programi Mastera društvenih nauka у Шангају Народна република Кина 2018

Master

Програми са насловом "Мастер оф Артс " традиционално се састоји од либерал артс предмете као што су филозофија, историја, или књижевности. Мајстори уметности су постдипломске програме који се могу предузети након остварене дипломом диплому програма (Бацхелор). Мастер оф Артс програма имају назив "М ", "Мастер оф Артс " или "М ".

Кина, званично су људи 'Република Кина, је суверена држава налази у источној Азији. То је свет 'с најмногољуднија земља, са популацијом од преко 1,35 милијарди.

Pogledajte sve Programe Master studija društvenih nauka у Шангају u Kini 2018

Pročitajte više

МА програм у новом медијску продукцију

Webster Leiden Campus- Webster University USA
Студије на универзитету / кампус Redovne studije March 2018 Народна република Кина Шангај Пекинг

Мастер оф Артс (МА) у новим медијима производња је за студенте који траже владање причање прича вештина у мулти-платформа дигиталне комуникације окружењу. Овај степен је дизајниран да изоштри производне вештине студенти већ имају и упознавање студената са разних додатних вештина поставља да напредује у мулти-платформа медијском која захтева стручност и знање производње у различитим медијским облицима. У тренутном динамичне медијском окружењу, потражња је за практичара који су у стању да произведе садржаја на различитим дигиталним платформама користећи најсавременију опрему и методе. Овај степен је дизајниран да подучава студенте како да успеју у томе мења медијско окружење и да им вјештине потребне производне да комуницирају приче са утицајем. [+]

Programi Mastera društvenih nauka 2018 у Шангају Народна република Кина. Мастер оф Артс (МА) у новим медијима производња је за студенте који траже владање причање прича вештина у мулти-платформа дигиталне комуникације окружењу. Овај степен је дизајниран да изоштри производне вештине студенти већ имају и упознавање студената са разних додатних вештина поставља да напредује у мулти-платформа медијском која захтева стручност и знање производње у различитим медијским облицима. У тренутном динамичне медијском окружењу, потражња је за практичара који су у стању да произведе садржаја на различитим дигиталним платформама користећи најсавременију опрему и методе. Овај степен је дизајниран да подучава студенте како да успеју у томе мења медијско окружење и да им вјештине потребне производне да комуницирају приче са утицајем. Опис програма: Мастер оф Артс (МА) у новим медијима производњи је за студенте који траже мајсторство приповедања вештина у мултиплатформском дигиталне комуникације окружењу. Овај степен је дизајниран да изоштри производне вештине студенти већ имају и упознавање студената са разних додатних вештина поставља да напредује у мулти-платформа медијском која захтева стручност и знање производње у различитим облицима медиа.Ин садашњи динамичан медијско окружење , потражња је за практичара који су у стању да произведе садржаја на различитим дигиталним платформама користећи најсавременију опрему и методе. Овај степен је дизајниран да подучава студенте како да успеју у томе мења медијско окружење и да им вјештине потребне производне да комуницирају приче са утицајем. Студенти могу заменити одговарајуће курсеве 4000 нивоу за изборне предмете у овом програму, уз сагласност саветника студента и директора последипломске студије за школску комуникација. Сви... [-]

мајстор у савременом модном куповине

Istituto Marangoni
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 15 месеци October 2018 Народна република Кина Шангај

Овај мајстор програм је усмерен на обуку учесника да постане модни купац, искусни професионалац у избору и куповини модних производа. [+]

Мастер из савремене Фасхион Куповина Усмерен на кандидате који имају претходно основне студије економије, маркетиншки или модни дизајн са маркетингом. Они који су се доказали радно искуство у овим областима може такође да приступите овом курсу. Циљ је да се обука учесника да постане модни купац, искусни професионалац у избору и куповини модних производа. Наравно, ово је мастер 'савремена' као што се разликује пружањем садашње и будуће моделе пословања, које енкапсулирају недавну и будуће иновације и технологију, учио од стране квалификованих индустрије практичара. Купци треба да буду пословно оријентисан са јаким аналитичким способностима, али и могућности да преговара и раде поред креативних одељењима. Кроз проучавање предмета као што је куповина структура, тренд прогнозирање, производа и приказа слике, учесници ће научити све техничке и теоријске концепте који су им потребни да направите кампању куповине. Анализом различитих продајних формата, стицање разумевање организације из тимом куповину и проучавање кључних макро трендове, они ће бити у могућности да тачно схвате улогу купаца и продаваца на глобалном тржишту моде и луксуза. Садржај курса биће посвећен познавању правилног трговина микса, главни технике увоз / извоз, као и са ценама и профитабилност модној производа ће бити анализирани. То ће омогућити учесницима да науче како да правилно планирају куповину сезонског колекције, користећи уравнотежену мешавину производа и брендова који у потпуности задовољавају потребе и укус потрошача. Поред тога, проучавање различитих техника развоја производа, улози визуелне мерцхандисинга неке трговине и усвајање техника заједничког преговарачких, омогућиће учесницима да се позабави прави пројекат куповине од компаније која је индустрија репер. У завршној... [-]

мајстор у модној промоције, комуникације и медија

Istituto Marangoni
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 12 - 15 месеци February 2018 Народна република Кина Шангај

Курс омогућава учесницима да стекну све техничке и теоријских концепата које су им потребне за стварање кампању комуникациони кроз проучавање предмета као што су модни & луксуз маркетинг менаџмента, односа са јавношћу и модних и луксузни модни рекламним кампањама. [+]

Programi Mastera društvenih nauka 2018 у Шангају Народна република Кина. Мастер у Фасхион промоцију, комуникације и медије Усмерен на кандидате који имају претходно основне студије у области комуникације, рекламирање, бизнис и маркетинг или слично, или доказаном радно искуство. Курс омогућава учесницима да стекну све техничке и теоријских концепата које су им потребне за стварање кампању комуникациони кроз проучавање предмета као што су модни & луксуз маркетинг менаџмента, односа са јавношћу и модних и луксузни модни рекламним кампањама. Током овог курса полазници ће моћи да одговори на новим дешавањима у медији и комуникација и истражују главне теорије и дебате које доминирају студију и праксу промоције моде, комуникације и медија. Такође процењује различите технике примењиве у креирању и разумевања улоге модне слике, док анализирање историјске и савремене референце. Гледајући модне рекламе, уредништва и креативне смеру у медијима, комуникацији и промоцији, учесници оцењују и анализирају трендове у моди стајлинг, фотографије и новинарства. Они су такође напредују своје напредно знање о креативном процесу и писменог да подстакне своју оригиналну креативност и припреме се за професионално улогама у модној индустрији који негују иновација, предузетнички размишљање и решавање проблема. Посебан акценат је стављен на односе са јавношћу модних кућа, од управљања клијентима до идентификације личности, модна ревија организација и руководству новинских дана. Могућности Фасхион промотери дефинисати рекламне кампање и организују промоцију кроз најповољнијих канала комуникације. Они организовање презентација, догађаје и модне ревије, које одражавају и представљају имиџ бренда. Они организују конференције за канцеларије и односа са јавношћу и они имају велике посматрање и комуникационе способности. Фасхион... [-]