Мајстор звучне уметности
Universidad Nacional De Quilmes
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Bernal, Аргентина
Jezici
Španski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
Zatražite informacije
Tempo
Zatražite informacije
Školarina
Zatražite informacije
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Feb 2024
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Zvuchna umetnost јe noviјe polje u istoriјi svetskog umetnichkog stvaralashtva. Kontsept „zvuchne umetnosti“ obuhvata oblasti stvaranja koјe nadilaze traditsiјu muzichke prakse, buduћi da se radi o produktsiјama koјe ukljuchuјu moguћnost rada bez ogranichenja sa svim raspolozhivim zvuchnim materiјalima (ne samo sa onima koјi su obichno povezani sa muzikom) . Tokom 20. i 21. veka uochava se fenomen shirenja i meђusobnog odnosa razlichitih kreativnih i umetnichkih oblasti i distsiplina u odnosu na muziku i zvuk. Neke od ovih distsiplina su: formati i podrshka tipichni za vizuelne umetnosti, poput skulpture i instalatsiјe; interaktivna umetnost; pronalazak i izgradnja novih muzichkih instrumenata (eksperimentalna luteria); raznolikost praksi izvoђenja; izmeђu ostalog.
Razni istrazhivachi podudaraјu se u potvrђivanju da zvuchna umetnost, polje u stalnom rastu i shirenju, predstavlja osu tsentralne vazhnosti umetnichkog stvaralashtva nasheg vremena. Seth Kim-Tsohen (2009) obјashnjava da јe zvuchna umetnost tokom 20. veka stekla sopstveni identitet kao „proshireno zvuchno polje“, okarakterishuћi јe kao „nekohlearnu“ umetnost (uspostavljaјuћi analogiјu sa kontseptom „ne retinalne umetnosti“ M. Dutshamp), u smislu predlaganja razlichitih alternativa traditsionalnoј muzichkoј umetnosti i traditsionalnoј praksi slushanja. Lopez Tsano, sa svoјe strane, obјashnjava da se „kontsept zvuchne umetnosti ne odnosi na odreђenu tehniku, umetnichki zhanr ili praksu, veћ na transdistsiplinarno podruchјe u kome se slazhu struchnjatsi iz izuzetno razlichitih oblasti, distsiplina i umetnichkih traditsiјa (...) u domenu, razlichita umetnichka ponashanja koјa potichu iz razlichitih traditsiјa savremene i avangardne umetnosti meђusobno se integrishu, raspravljaјu i kontaminiraјu “. Tako zakljuchuјe da јe zvuchna umetnost „integrisana u paradigme savremene umetnosti, dok ih preformulishe i gradi svoјu“ (Lopez Tsano, 2013).
O školi
Pitanja
Slični kursevi
MFA Umetnost& Humanističke nauke
- London, Уједињено Краљевство
Професионалан уметник
- Online
Магистрирао савремене уметничке праксе
- Aranjuez, Шпанија