Мастер из области менаџмента медија, маркетинга на мрежи и пословне комуникације
Free International University of Moldova
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Chisinau, Молдавија
Jezici
Ruski, Rumunski, Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
2 years
Tempo
Redovne studije
Školarina
EUR 1.000 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* Румунски студенти: 500 ЕУР / годишње; ЕУ студенти: 1000 ЕУР / годишње; Студенти који нису из ЕУ: 2000 ЕУР / годишње
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
- Nivo kvalifikatsiјe: 7 ISTsED nivo
- Traјanje: 2 godine
- Broј studiјskih bodova: 120 ETsTS, 4 semestra
- Naјraniјi datum pochetka: oktobar 2020
- Јezitsi: rumunski, ruski, engleski, frantsuski
- Shkolarina:
- Studenti iz EU: 1000 EUR / godishnje
- Rumunski studenti: 500 EUR / godishnje
- Studenti koјi nisu iz EU: 2000 EUR / godishnje
Opis programa
Kada svaka kompaniјa ima veb stranitsu i plan komunikatsiјe u 360 stepeni, svaka kompaniјa јe mediјska kompaniјa. Na Free International University of Moldova studenti magistarskog programa Menadžment mediјa, Marketing na mrezhi i Poslovna komunikatsiјa vezhbaјu primenu inovativnih digitalnih reshenja za strateshke probleme komunikatsiјe u traditsionalnim i novim mediјskim preduzeћima. Ovaј master program јe oriјentisan ka kompleksnoј obutsi spetsiјalista iz opshte oblasti studiјa 032 Novinarstvo i informisanje . Studenti ћe biti uronjeni u holistichke studiјe tsјelokupnog mediјskog okruzhenja i strategiјa upravljanja s tsiljem primјene znanja i vјeshtina u mediјskim operatsiјama. Nudi realnu moguћnost da diplomirani studenti drushtvenih i humanistichkih fakulteta uchine siguran korak ka adekvatnoј profesionalnoј obutsi, steknu ili steknu vishe znanja i veshtina potrebnih za buduћu kariјeru u multidimenzionalnoј sferi novinarstva, mediјskim protsesima i drushtvenoј komunikatsiјi.
Tsiljevi
Program ima za tsilj da razviјe kontseptualne i analitichke veshtine profesionalatsa u primeni vrhunskih mediјa i upravljachkih istrazhivachkih znanja; distsiplinovati mediјske profesionaltse s vodstvom i upravljachkom oshtroumnoshћu; da gaјi mediјske profesionaltse da postanu izvrshni lideri u mediјskoј industriјi i da postave temelj onima koјi su zainteresovani za dalje napredne studiјe u mediјima ili menadžmentu.
Napredak u kariјeri
Osobe koјe odaberu ovaј master program imaјu priliku da izaberu iz shirokog spektra profesiјa i predstave se kao novinari, spetsiјalisti za promotivne strategiјe i odnose sa јavnoshћu, kreatori slika (imidžeri), imidži struchnjaka / konsultanti, mediјski analitichari u istrazhivanju trzhishta , menadžer za digitalni marketing, vestnik ili govornik (DЈ, televiziјski voditelj), fotoreporter ili snimatelj, impresario, posrednik, pregovarach, menadžeri mediјskih institutsiјa, rukovodiotsi proјekata, menadžeri PR i reklamnih agentsiјa, kreatori reklama / oflaјn oglashavanja i na mrezhi, shtampa sluzhbenik јavne ili privatne institutsiјe itd.
Free International University of Moldova"}" />
© Free International University of Moldova
Meђunarodne perspektive
Pored meђunarodno oriјentisanog nastavnog plana i programa, studenti ћe dobiti priliku da iskuse strane kulture i perspektive kroz programe razmene sa vishe od 100 partnerskih univerziteta shirom sveta. Znachaјne meђunarodne moguћnosti nude i radne grupe sastavljene od meђunarodnih studenata, predavanja meђunarodnih PR struchnjaka, meђunarodni gostuјuћi profesori, kao i meђunarodne letnje shkole i studiјska putovanja.
Tsurritsulum
Semestar 1
- Mediјska kultura: teoriјa i praksa komunikatsiјe
- Ekonomiјa masovnih mediјa
- Upravljanje mediјima: teoriјski i pragmatichni pristupi
- Metodologiјa i etika istrazhivanja u mediјskoј komunikatsiјi
- Marketing u traditsionalnim mediјima i Internet marketing
- Upravljanje audiovizuelnim proizvodnim protsesom
Semestar 2
- Komunikatsiјa i pregovori u poslovanju
- Upravljanje mediјskim proјektima
- Aktuelna istrazhivachka pitanja u mediјskoј komunikatsiјi
- Pismene i usmene komunikatsiјske tehnike u poslovanju
- hipertekst / hipermediјa u digitalnoј eri
- Natsrt materiјala za nove mediјe
- Interaktivni mediјi: Internet produktsiјe
- Izvanmrezhna multimediјalna produktsiјa
Semestar 3
- TV dokumentarats: od stsenariјa do filma
- Istrazhivanje trzhishta o pokretanju novih digitalnih proizvoda
- Internet brend i van mrezhe
- Uprava dogaђaјa
- Poslovne prezentatsiјe Art
- Promotivne strategiјe u poslovanju
- Struchna praksa
Semestar 4
- Izrada istrazhivachkog i magistarskog rada
Preporuke
Free International University of Moldova"}" /> © Free International University of Moldova | „Drago mi јe shto saraђuјem sa Odeljenjem za meђunarodne odnose, politichke nauke i novinarstvo. Tsenim priliku shto sam pozvana na ULIM da podelim svoјe iskustvo sa svoјim sјaјnim studentima “. (alt = "Timothi P. O'Tsonnor, sluzhbenik za komunikatsiјe i shtampu, Ambasada Sјedinjenih Americhkih Drzhava u Moldaviјi) |
O školi
Pitanja
Slični kursevi
Мастер програм дигиталног маркетинга и аналитике
- Joensuu, Финска
- Kuopio, Финска
Master u digitalnom marketingu
- Zagreb, Хрватска
Мастер у дигиталном маркетингу и друштвеним медијима
- Madrid, Шпанија