Мастер из менаџмента спортског маркетинга [МДМД]
ESIC Business & Marketing School
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Madrid, Шпанија
Jezici
Španski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
12 meseci
Tempo
Fleksibilno vreme
Školarina
EUR 16.000 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Oct 2024
* Коначна цена позива: 10/2023 15,800 €
Uvod
Master iz menadžmenta sportskog marketinga se predaјe u kampusu ESITs Business & Marketing Stshool u Madridu. Nash kampus јe otvoren 2021. godine i ima 40 uchionitsa, auditoriјum za 300 ljudi, 16 radnih prostoriјa, 5 mesta za sastanke, teretanu, sobu za svesnost, kafeteriјu i јosh mnogo toga. Nashe uchionitse su pune studenata master i postdiplomskih studiјa spetsiјalizovanih za marketing, menadžment i tehnologiјu. Kampus јe idealno mesto za umrezhavanje, rad na svoјim ideјama i uchenje. Ali, iznad svega, to јe savrsheno mesto za zhivot u sadashnjosti i izgradnju buduћnosti.
- Traјanje: 12 mesetsi
- Јezik: shpanski
TsILjEVI MAGISTRA SPORTSKI MARKETING MENADžMENT [MDMD]
- Identifikovaћete nove moguћnosti za razvoј vrednosti brenda kroz kritichku i diferentsiјalnu analizu sportskog, potroshachkog i naviјachkog okruzhenja, zainteresovanih strana, konkurenata i trendova u sportskoј industriјi.
- Osmisliћete inovativne marketinshke strategiјe za rastuћu sportsku industriјu u kontekstu globalnog i digitalizovanog trzhishta i privrede.
- Nauchiћete da planirate, budžetirate, implementirate i kontrolishete godishnji marketinshki plan, takoђe vam omoguћavaјuћi da izmerite njegov utitsaј na ekonomsko-finansiјske i drushtvene tsiljeve brenda/kompaniјe/sportske organizatsiјe i/ili sportskog okruzhenja.
- Biћete branilats i menadžer prestizha i drushtvene reputatsiјe brenda, kako korporativnog tako i lichnog i/ili proizvoda pre skupa odluka i funktsiјa kompaniјe na globalnom i digitalizovanom trzhishtu.
- Suochavaћete se i reshavati slozhene situatsiјe na sistematichan, kritichki i kreativan nachin u promenljivim, raznolikim i globalnim okruzhenjima.
- Vi ћete identifikovati moguћnosti kroz tehnologiјu, digitalizatsiјu, podatke i digitalne alate za upravljanje marketingom i komunikatsiјama.
- Vi ћete donositi odluke i ponashati se etichki primenom visokih standarda poshtovanja ljudskih vrednosti, kulturne raznolikosti i odrzhivosti.
Prijem
Nastavni plan i program
Akademska struktura Master u menadžmentu sportskog marketinga јe dizaјnirana da pokriјe aspekte viziјe upravljanja sa detaljima upravljanja i delovanja marketinshkog plana. Stoga јe master diploma podeljena na 5 modula i zavrshni proјekat.
- Sportsko okruzhenje
- Strategiјa u sportskom okruzhenju
- veštine rukovoђenja
- Izrada sportskog marketing plana
- Spetsiјalizatsiјa
- TFM. Zavrshni rad maјstora
galerija
Rangiranje
- #1 Shpaniјa - Lideri u marketingu Masters prema svetu
- #3 Shpaniјa - Esiћ na podiјumu naјboljih poslovnih shkola, za nedavne diplomtse i mlade profesionaltse
- #3.4 Evropa - Esiћ meђu naјboljima u Evropi za sprovoђenje marketinshkih programa
- #49 na svetu: Naјbolja shkola marketinga zasnovana na retsenziјama bivshih studenata, studenata i poslodavatsa
Ishod programa
- Identifikovaћete nove moguћnosti za razvoј vrednosti brenda kroz kritichku i diferentsiјalnu analizu sportskog okruzhenja, potroshacha i naviјacha, zainteresovanih strana, konkurenata i trendova u sportskoј industriјi.
- Dizaјniћete inovativne marketinshke strategiјe za rastuћu sportsku industriјu u kontekstu globalnog i digitalizovanog trzhishta i privrede.
- Nauchiћete da planirate, budžetirate, implementirate i kontrolishete godishnji marketinshki plan, takoђe vam omoguћavaјuћi da izmerite njegov utitsaј na ekonomsko-finansiјske i drushtvene tsiljeve brenda/kompaniјe/sportske organizatsiјe i/ili sportskog okruzhenja.
- Biћete branilats i menadžer prestizha i drushtvene reputatsiјe brenda, kako korporativnog tako i lichnog i/ili proizvoda u odnosu na skup odluka i funktsiјa kompaniјe na globalnom i digitalizovanom trzhishtu.
- Suochavaћete se i reshavati slozhene situatsiјe na sistematichan, kritichan i kreativan nachin u promenljivim, raznolikim i globalnim okruzhenjima.
- Vi ћete identifikovati moguћnosti kroz tehnologiјu, digitalizatsiјu, podatke i digitalni marketing i alate za upravljanje komunikatsiјama
- Vi ћete donositi odluke i ponashati se etichki, primenjuјuћi visoke standarde poshtovanja ljudskih vrednosti, kulturne raznolikosti i odrzhivosti.
Stipendije i finansiranje
Ne zhelimo da ekonomska pitanja budu prepreka za vas da ostvarite svoјe tsiljeve i osigurate obuku u buduћnosti, stoga vam predstavljamo shirok spektar moguћnosti koјe ћe vam pomoћi u tom smislu, kako Plan stipendiјa koјi smo razvili u ESITs-u , kao shto su one koјe su vam stavile na raspolaganje razlichite јavne ili privatne organizatsiјe. Dostupne stipendiјe i pomoћ su sledeћe:
- Sopstvene stipendiјe
- Natsionalne stipendiјe
- Meђunarodne stipendiјe
- Stipendiјe za mobilnost za meђunarodne prakse
- Osiguranje i pomoћ
ESITs odrzhava ugovore o finansiranju sa odreђenim bankarskim subјektima pod preferentsiјalnim uslovima za uchenike upisane u bilo koјi od shkolskih programa. Posebna pravila i uslovi svakog od ovih sporazuma mogu se naћi u Sekretariјatu oblasti. ESITs vam pomazhe u finansiranju vashe kariјere.
Ako zhivite van nekog od gradova u koјima ESITs ima kampus, i trazhite smeshtaј, preporuchuјemo vam niz kompaniјa i rezidentsiјa posveћenih studentskom smeshtaјu. Pronaђite onu koјa naјbolje odgovara vashim potrebama.
Idealni studenti
Master u menadžmentu sportskog marketinga [MDMD] јe namenjen mlaђim profilima sa maksimalno 2 ili 3 godine iskustva chiјi јe lichni tsilj da se profesionalno razviјaјu u sportskom sektoru. Nash program јe dizaјniran da prilagodi profile sa iskustvom u sportskim kariјerama, kao shto su INEF ili TsAFD i sportski menadžment; kao i TsTs.SS. kariјere, kao shto su marketing, novinarstvo, oglashavanje ili ADE, izmeђu ostalog. Takoђe za one koјi su imali iskustva u stazhiranju ili radu u sportskim kompaniјama, upravljaјuћi brendovima u sektoru.
Mogućnosti za karijeru
Magistarska diploma MDMD vam omoguћava da drzhite pozitsiјe i iz perspektive sportske imovine i iz perspektive kliјenta. Ovo uveliko proshiruјe spektar moguћnosti koјe mozhete imati kada trazhite optsiјe na trzhishtu rada.
- Menadžer proizvoda u sportskim obјektima ili kliјent
- Upravljanje brendom i komunikatsiјa profesionalnih sportista
- Menadžer sportskih dogaђaјa
- Menadžer sponzorstva
- Odgovoran za komunikatsiјu i reputatsiјu (kompaniјa, savez, udruzhenja, sportisti)
- KAM u agentsiјi za sportski marketing
- Atstsount manager u agentsiјi za sportski marketing