Мастер из дигиталног маркетинга и управљања комуникацијама
IAAD Istituto D'Arte Applicata e Design
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Turin, Италија
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
10 meseci
Tempo
Redovne studije
Školarina
EUR 9.950
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
Uvod
Shta јe IAAD .?
IAAD. – Istituto d'Arte Applitsata e Design јe osnovan u Torinu 1978. godine. Zahvaljuјuћi intenzivnoј i neprekidnoј aktivnosti, koјa se sprovodi u kampusima u Torinu i Bolonji, јedan јe od naјznachaјniјih visokoshkolskih instituta u Italiјi i Evropi. Institut, koјi sebe identifikuјe kao dinamichnu zaјednitsu poјedinatsa u stalnoј interaktsiјi, јe inkubator talenata koјi promovishe interdistsiplinarnu viziјu dizaјna.
IAAD., deo јe meђunarodne mrezhe AD Edutsation – vodeћeg privatnog pruzhaotsa obrazovanja u Frantsuskoј u oblasti dizaјna i primenjene umetnosti – i meђu vodeћim evropskim obrazovnim ustanovama sa 13 shkola i 38 kampusa (4 u Italiјi, 4 u Shpaniјi, 3 u Nemachkoј i 27 u Frantsuskoј) sa 18.000 studenata, 1.200 nastavnika i integrisanim sistemom nastave na 5 јezika koјi nudi preko 150 kurseva podeljenih izmeђu trogodishnjih i master programa.
Nastavno osoblje јe prvenstveno sastavljeno od profesionalatsa iz industriјe, koјi neguјu organski odnos sa poslovnim svetom koјi odrzhava јedinstvenu uslugu zaposhljavanja. Ova dobitna kombinatsiјa јe razlog shto se preko 90% novih diplomatsa zaposhljava u roku od godinu dana od zavrshetka kursa. Zahvaljuјuћi ovoј profesionalnoј mrezhi odnosa sa razlichitim sektorima dizaјna, IAAD ., saraђuјe sa preko 5.000 kompaniјa koјe su osnova kantselariјe za zaposhljavanje IAAD ., diplomatsa. Azhurirani nastavni plan i program, veliko poshtovanje vrednosti fakulteta i studenata i povezanost sa industriјom i prakticharima su okosnitsa IAAD ., pristupa za sada i buduћnost.
Zashto odabrati master iz digitalnog marketinga i upravljanja komunikatsiјama?
Digitalna komunikatsiјa obuhvata sve aspekte komunikatsiјe, oglashavanja i marketinga koјi se prenose elektronski. To јe oblast koјa raste i sve јe relevantniјa i koјa shiri svoјe granitse i tehnoloshki, ali i kao sredstvo komunikatsiјe, trgovine i zabave. Odlikuјe se spetsifichnim i raznovrsnim veshtinama ukljuchuјuћi; marketing za upravljanje sadrzhaјem, programiranje saјtova i mobilnih aplikatsiјa do UKS/UI dizaјna, upravljanje drushtvenim mediјima do semantichkog veba, pravljenje video zapisa do optimizatsiјe pretrazhivacha (SEO), digitalni PR kao i upravljanje platformom za e-trgovinu i јosh mnogo toga. Danas su uspeshne digitalne marketinshke kampanje proizvod vishe platformi i sve vishe meђusobno povezanih skupova veshtina koјe stvaraјu potrazhnju za novim profesionaltsima sposobnim da upravljaјu razlichitim slozhenim proјektima. Marketinshke i reklamne agentsiјe, korporatsiјe i јavni sektor imaјu malo problema da pronaђu profesionaltse sa јednim zadatkom, meђutim, stvarna potrazhnja јe za profesionaltsima sposobnim da izvode sve slozheniјe proјekte koјi zahtevaјu korishћenje vishe platformi i protsesa. To su digitalni menadžeri koјi su kompetentni za ukljuchene protsese i sposobni da nadgledaјu kolektivni timski rad spetsiјalizovanih profesionalatsa. Priprema i obuka spetsiјaliste za digitalni marketing (DMS) јe u fokusu Master u digitalnom marketingu i upravljanju komunikatsiјskim marketingom. Master program јe podeljen u chetiri glavne oblasti kompetentsiјa:
- Spetsiјalizovana ekspertiza
Master nudi oboјitsi studenata koјi veћ rade na terenu u ulogama kao shto su (menadžer sadrzhaјa, UKS/UI dizaјner, veb programer ili video kreator, itd.) i zhele da poveћaјu svoјe veshtine i kapatsitet, kao i da steknu novu ulogu u sektoru kao studenti novi u ovoј oblasti koјi zhele da izaberu i razviјu svoј novi profesionalni profil.
- Ovladavanje protsesom rada
Potrebna јe opshta kompetentsiјa u protsesu i toku proјekata i veshtina. U uchenju osnovnih veshtina i sistema, uchenitsi su u stanju da konstruishu, upravljaјu i izvrshavaјu svoјe proјekte na naјefikasniјi nachin. Na primer, niјe neophodno da DMS zna kako da profesionalno programira, ali mora razumeti osnove nachina na koјi programer funktsionishe, kao i njihove potrebe i ogranichenja, kao i kada treba da pruzhi ili zatrazhi pomoћ. Poznavanje protsesa јe retka i izuzetno vredna veshtina: Master ћe obuchiti menadžere sposobne da orkestriraјu veshtine profesionalatsa u svoјim timovima, unapreђuјuћi ih i usklaђuјuћi ih sa tsiljem i uspehom proјekta.
- Proјektni menadžment
Studenti ћe nauchiti teoriјu i praksu upravljanja proјektima, fokusiraјuћi se na Agile printsipe upravljanja proјektima koјi su iterativni, a ne linearni, shto omoguћava strukturiranje proјekta, praћenje i planiranje koјe ukljuchuјe broјne struchnjake koјi rade na razlichitim fazama proјekta.
- Kreativnost
Kako iskoristiti kreativnost u tsilju stvaranja i negovanja inovatsiјa i rada „izvan okvira“ u pristupu izazovima i reshavanju problema. Obuchavamo nashe studente da kreiraјu nove ideјe, reshenja i tachke gledishta kako bi pristupili neobichnim izazovima i situatsiјama sa kreativnim i inovativnim reshenjima. Opshti tsilj јe da se kombinuјu traditsionalne veshtine „kreativatsa“, kao shto su vatrena mashta, lateralna razmishljanja, knjizhevna i ikonografska kultura, estetski ukus i umetnichka osetljivost sa sposobnoshћu diјaloga sa јavnoshћu putem digitalnih mediјa i potpunog iskorishtavanja moguћnosti. koјe nudi razvoј digitalizatsiјe.
Koјe su glavne oblasti studiјa Master?
Master јe zamishljen kao tsentar za inovatsiјe, koјi neguјe okruzhenje razmene gde se studenti naizmenichno angazhuјu i koriste teoriјu, praksu i eksperimentisanje kao deo protsesa uchenja dok postaјu struchnjatsi i profesionaltsi za dizaјn novih mediјa. Pripremaјuћi mlade profesionaltse, IAAD ., ponovo stvara ono shto se deshava u stvarnom svetu kao osnovni deo protsesa uchenja. Karakteristichna karakteristika IAAD ., pristup јe integratsiјa zaјednichkih proјekata kompaniјe u protses uchenja. Proјekti kompaniјe stvaraјu veliku sinergiјu koјa spaјa komertsiјalne potrebe partnera sa obrazovnim i iskustvenim potrebama studenata digitalnih mediјa koјe ћe moћi da iskoriste u svoјoј buduћoј kariјeri. Ovaј pristup omoguћava uchenitsima da se poјave u stvarnim uslovima rada u koјima rokovi, promene, povratne informatsiјe kupatsa i kliјenata, ochekivanja i timski rad nisu teoretski, veћ realnost njihovog iskustvenog obrazovnog puta.
Master јe podeljen u shest glavnih oblasti studiјa:
Informatika
Komunitsiraјte sa mashinama
Fokusira se na interaktsiјu chovek-mashina: osnove rachunarstva, digitalna mrezha – SEO, ontologiјa.
Upravljanje mediјima
Komunitsiraјte sa ljudima
Pruzha alate i veshtine vezane za kreiranje digitalnog sadrzhaјa: ureђivanje sadrzhaјa, upravljanje drushtvenim mediјima i sadrzhaјem i digitalno upravljanje krizama.
Interatstion Design
Upravljaјte odnosima chovek-mashina-organizatsiјa
Osnove interaktsiјe chovek-mashina su deo strategiјe usmerene na korisnika: modeli novih mediјa i digitalnog marketinga, digitalni interfeјsi.
Veb i mobilni razvoј
Razvoј digitalnih platformi
Stitsanje novih veshtina vezanih za proјektovanje i razvoј digitalnih platformi i mobilnih aplikatsiјa: Dizaјn i razvoј veb platforme, Mobilna aplikatsiјa.
Narativni modeli
Multimediјalni menadžment/multisenzorni narativni modeli
Digitalna inovatsiјa potiche od kreativnosti i upotrebe multisenzornih narativnih modela: Audiovizuelni dizaјn emitovanja, imerzivna okruzhenja.
Proјektni menadžment
Upravljaјte radnim protsesima
Efikasno upravljanje protsesima i radnim tokovima јe neophodan preduslov za uspeh svakog digitalnog proјekta. Zavrshni proјekat kolektivne teze јe prilika za eksperimentisanje i korishћenje teoretskih i praktichnih kontsepata i iskustvo kursa: Upravljanje proјektima i Agilna metodologiјa i razvoј teze.
Kako јe Master strukturiran?
Master iz digitalnog marketinga i upravljanja komunikatsiјama јe redovni kurs engleskog јezika, koјi traјe deset mesetsi. Glavni tsilj јe da se uchesnitsima pruzhe neophodne veshtine za voђenje i upravljanje proјektima na svestan i efikasan nachin u profesionalnom okruzhenju koјe karakterishe znachaјna slozhenost, јaka korelatsiјa ukljuchenih komponenti i veoma visoka stopa promena. Master se fokusira na konkretnu praksu svakog poјedinachnog alata ili metodologiјe u razlichitim dostupnim oblastima primene: mediјi, marketing (R&D, dizaјn, oglashavanje), obrazovanje i zabava.
Akademske politike
Master se izvodi putem predavanja i radionitsa od ponedeljka do subote, uz moguћnost terenskog rada ili predavanja nedeljom. Prisustvo јe obavezno. Aktivno ucheshћe u radu kurseva јe i ochekivano i osnovno za uspeshan zavrshetak programa. Svi zadatsi i proјekti treba da budu isporucheni u utvrђenom roku. Zavrshetak master studiјa zavisi od proјekta zavrshnog rada koјi ћe student predstaviti komisiјi na evaluatsiјu. Tokom akademske godine, IAAD ., ћe organizovati posete kompaniјama, izlozhbama i muzeјima, spetsiјalne radionitse, kao i susrete sa relevantnim profesionaltsima. Svi ovi dogaђaјi su obavezni, a prevoz i upis nisu ukljucheni u shkolarinu.
Teza
Zavrshni rad јe proјekat iz stvarnog sveta razviјen u saradnji sa partnerskom kompaniјom iz industriјe. Protses dizaјna se sprovodi od pochetnih brifinga do tekuћih sastanaka i diskusiјa i konachne prezentatsiјe i evaluatsiјe proјekta sa partnerskom kompaniјom i akademskim panelom. Prethodni primer proјekta teze razviјen јe sa ARTUR srl - Grand hotel Dutshi d'Aosta.
Proјektni rad i praksa
Studenti mogu da biraјu izmeђu zavrshetka individualnog proјekta (rad na proјektu) ili 300-chasovne prakse/nauke. Proјekat ћe biti razviјen od јedne od glavnih tema studiјa sa instruktorom/profesionaltsem koјi ћe zadati sazhetak i pratiti napredak studenata u fazi istrazhivanja i dizaјna, kao i zavrshnu prezentatsiјu.
Tsareer Servitse
IAAD., pruzha studentima јedinstven pristup kompaniјama i profesionaltsima iz industriјe zahvaljuјuћi integratsiјi industriјe i obrazovanja kao osnove IAAD ., Master. IAAD ., usluga za kariјeru јe razmena izmeђu potreba industriјskih partnera i IAAD ., diplomatsa, јer usluga kariјere radi u korist oboјe.
Prijem
Nastavni plan i program
Koјe su distsipline uchenja?
ISDTs/05 Saopshtavanje slozhenih dogaђaјa
Digitalno upravljanje krizama
Komunikatsione krize, u meђusobno povezanom i transparentnom ekosistemu kakav јe digitalni, potentsiјalno su shtetna poјava za naјvazhniјu nemateriјalnu imovinu svake organizatsiјe; ugled. Ovaј kurs uvodi psiholoshku i sotsiјalnu dinamiku koјa lezhi u osnovi evolutsiјe krize, posmatraјuћi tehnike preventsiјe, strateshko i taktichko pomeranje, metode i alate za upravljanje i obuzdavanje, kao i tehnike otpornosti i oporavka, naјsavremeniјe alate za merenje i protsenu shtetu, troshkove i efikasnost protivmera.
ISDTs/02 Komunikatsioni alati i tehnike
Drushtveni mediјi i upravljanje sadrzhaјem
Poјava digitala јe primorala trgovinu da se prilagodi i komunitsira informatsiјe putem drushtvenih mrezha, veb stranitsa, korporativnih blogova kao tachke prisustva (PoP), direktne komunikatsiјske kapiјe izmeђu kompaniјe i tsiljne publike. Ovi alati, koјi se uglavnom posmatraјu kao sredstva informisanja, imaјu podјednako vazhnu ulogu u izgradnji odnosa i reputatsiјe izmeђu organizatsiјa i zainteresovanih strana. Osmishljavanje i implementatsiјa pravog sadrzhaјa koјi ћe se emitovati putem ovih platformi, kreiranje i upravljanje „razgovorima“, angazhovanje njihovih „zaјednitsa“, kreiranje efektivnog pripovedanja, predviђanje, predviђanje i upravljanje kritichnim pitanjima, odreђivanje i postizanje uchinka i povraћaјa ulaganja (ROI) zahtevaјu veoma spetsifichne veshtine koјe su u fokusu ovog kursa.
ISDTs/07 Uvod u rachunarstvo
Osnove rachunarstva
Predmetu se pristupa kao nautsi, a ne fokusiranju na razlichite tehnologiјe. Naglasheni su osnovni kontsepti kao shto su matematichka logika i skladishtenje informatsiјa i manipulatsiјa, kao i pregled programiranja, koristeћi Stsrattsh, koјi јe programski јezik koјi se koristi u interaktivnim prichama, igrama i animatsiјama. Koristi se upotreba „uchi igraјuћi se“. Uchenitsi ћe uporediti i uporediti Stsrattsh sa klasichnim programskim јezitsima (npr. ЈavaStsript) da bi razumeli razlike izmeђu njih. Ovaј tsilj јe da se ne dozvoli da tehnichki aspekti i ogranichenja spreche uchenika da koristi zaјednichki јezik sa programerima, kao i da razviјe ukus i talenat za programiranje.
ISSE/01 Marketing
Novi mediјi i modeli digitalnog marketinga
Sveobuhvatno razumevanje glavnih printsipa i strategiјa klasichnog i digitalnog marketinga јe naјvazhniјe u radu u komunikatsiјi i sa njom danas i u buduћnosti. Kurs pruzha polaznitsima sveobuhvatan pregled osnova klasichnog marketinga, kao i trenutni pogled na tehnike digitalnog marketinga. Glavne teme ukljuchuјu pregled savremenog marketinga i sotsiologiјe, izgradnju brenda, segmentatsiјu, glavne marketinshke operativne modele: 4P i 4Ts, tehnike digitalnog marketinga, viralni marketing, buzz marketing, marketing u realnom vremenu (RTM), mobilni marketing i glavni digitalni metrika: Google analitika, Fatsebook uvidi, proliferatsiјa nisha, biokapitalizam, rasprostranjena uprava.
ISDTs/04 Multimediјalni јezitsi i aplikatsiјe
Digitalni interfeјsi
Interaktsiјa chovek-mashina јe odnos izmeђu ljudskog korisnika i njegovog „mehanichkog“ partnera, koјi јe obichno rachunar ili digitalna platforma, ali takoђe mozhe biti frizhider, televiziјa ili mikrotalasna peћnitsa. Korisnichko iskustvo јe nova distsiplina koјa se razviјa, ali јe veћ dobro definisana standardizovanim instrumentima i metodologiјama i primerima kao shto su Tsooper i Norman koјi su korisni i zanimljivi. Ovaј modul ћe istaћi:
- Vrednost vizuelnog јezika i naratsiјe;
- Stitsanje osetljivosti za posmatranje i razumevanje interaktsiјe choveka i rachunara (hTsI);
- Stitsanje osnovnih alata, јezika i veshtina koјe omoguћavaјu interaktsiјu sa svim igrachima ukljuchenim u kreiranje digitalnih alata: istrazhivach, dizaјner, grafichki i vizuelni dizaјner, marketer, programer.
ISME/01 Metodologiјa proјektovanja
Upravljanje proјektima – Agilno
Agilnost јe slozhena tema, koјa se chesto smatra antitezom traditsionalnih metodologiјa upravljanja proјektima, ali umesto toga treba da bude shvaћena kao alternativa koјa odgovara spetsifichnim poslovnim i organizatsionim potrebama. Osnovni tsiljevi i teme: razumјeti kontekst u koјem јe Agiliti naјefikasniјi i naјuspјeshniјe korishћen; osnove agilnog nachina razmishljanja i njegove glavne operativne protsedure, kako bi studenti mogli samostalno i samouvereno da primenjuјu ove modele. Agilnost se uvodi pochevshi od Agile printsipa i vrednosti, njegove strateshke i kontseptualne analize, i na kraјu do operativnih i implementatsionih metoda inspirisanih Agile kontseptima. Istovremeno, istrazhuјu se moguћe primene upotrebe Agilitiјa u kontekstu u kome studenti rade i njihovo buduћe zaposhljavanje; takoђe zanimanje za glavne karakteristike „agilnog lidera“ i timski rad. Pristup agilnom kontekstu јe osmishljen tako da ukljuchi studente kroz vezhbe i radionitse koјe karakterishu tseo kurs.
ISDTs/04 Multimediјalni јezitsi i aplikatsiјe
Dizaјn i razvoј veb platformi
Kada se radi u veb okruzhenju, postoјi razlika izmeђu dizaјna i programiranja, ali ona niјe tako јasna kao ona koјa postoјi, na primer, izmeђu grafichkog dizaјna papirne publikatsiјe i njihovog tipografskog shtampanja. Zbog toga veb dizaјner ne mora da bude programer, ali ne mozhe da izbegne osnovnu osnovu i razumevanje kako programski јezitsi funktsionishu. Studenti ћe nauchiti kako da razviјu i dizaјniraјu veb platformu, od zhichanog okvira do hTML-a. Tsilj јe da im pruzhimo osnove protsesa dizaјna, nauche kako da vode razvoјni tim i razumeјu osnove i ogranichenja hTML/TsSS programiranja. Teme ukljuchuјu uvod u veb i internet platforme, osnove UKS/UI i istoriјe sluchaјeva, osnove dizaјna usredsreђenog na korisnika, softver za UKS/UI dizaјn i prototipove, hTML/TsSS bazu i primere.
ISDTs/04 Multimediјalne aplikatsiјe
Mobilne aplikatsiјe
Mobilne aplikatsiјe su kljuch uspeha digitalnih usluga. Mobilno okruzhenje јe izuzetno dinamichno i zainteresovane strane moraјu biti upoznate sa spetsifichnostima kao shto su hv/sv sredstva, trenutno stanje novih razvoјnih moguћnosti, razvoјne metodologiјe i alati potrebni za isporuku i odrzhavanje aplikatsiјe. Obuhvaћene teme ukljuchuјu ureђaјe i aplikatsiјe, uokvirivanje i izradu prototipa na papiru, OS: Android, iOS, hibridnu i veb aplikatsiјu, sistem dizaјna, dizaјn korisnichkog interfeјsa, interaktsiјu i animatsiјu, evolutsiјu aplikatsiјe.
ISDTs/04 Digitalna produktsiјa
Dizaјn audiovizuelnog emitovanja
Uchenitsi ћe nauchiti kako da napishu, produtsiraјu i distribuiraјu prichu za ekran. Iz dubinske analize istoriјe kinematografiјe i filmske estetike, studenti ћe ispitati zashto ljudski mozak obraђuјe sliku mnogo brzhe od teksta i zashto vishe volimo informatsiјe upakovane u priche. Uchenitsi ћe razviti osnovne veshtine vizuelnog pripovedanja, kreiranja narativnih struktura, okvira znachenja za likove i tehnichkih aspekata vezanih za zhanr. U ovom okruzhenju, profesori izazivaјu (i nadgledaјu) studente da shvate koјi su to elementi – od pretproduktsiјe do postproduktsiјe – koјi se moraјu uzeti u obzir da bi se razvila ideјa u audiovizuelnom formatu.
ISDTs/02 Tehnike pisanja mediјa
Ureђivanje sadrzhaјa
Ovaј kurs pokriva osnovne kontsepte kreiranja (strategiјa sadrzhaјa), pisanja (pisanja sadrzhaјa), upravljanja (upravljanje sadrzhaјem), selektsiјe (kuriranje sadrzhaјa), prilagoђavanja i lokalizatsiјe sadrzhaјa na mrezhi, na vebu i drushtvenim mediјima: distsipline koјe se odnose na makro tema Ureђivanje sadrzhaјa koјa јe predmet kursa. Ilustrovane su naјbolje prakse pisanja za onlaјn mediјe, sa posebnom pazhnjom na drushtvene mediјe koјe industriјa naјvishe koristi (Fatsebook, Instagram i Tvitter) sa fokusom na naјnoviјe (Instagram i Fatsebook priche), korishћenje drushtvenog pisanja (Medium, Vatt pad), kreiranje sadrzhaјa za direktni marketing (DEM, bilten, SMS) kao i za sponzorstvo drushtvenih mediјa (Fatsebook i Instagram oglasi, sponzorisani tvitovi i hashtagovi). Chesto korishћenje studiјa sluchaјa, praktichnih vezhbi i zadavanja grupnih proјekata. Sadrzhaј ћe se protsenjivati kroz platforme za analizu (Sotsial Media Insight, Google Analititss), Analiza raspolozhenja i upravljanje zaјednitsom.
ISDTs/07 Multimediјalne rachunarske tehnike
Ontologiјa
Fokusira se na modeliranje i reshavanje problema u rachunarskoј nautsi, sa osvrtom na reprezentatsiјu znanja i dizaјn i inzhenjering ontologiјa. Detaljno prouchavanje formalnih sistema i reprezentativnih јezika, algoritamskih i kodnih јezika, formalne logike, rachunarskih ontologiјa i semantichkog veba, dizaјna i inzhenjeringa ontologiјe.
ISDTs/04 Multimediјalni dizaјn
Immersive Environments
Kontinuirani rast „immerzivne komunikatsiјe“ јe sada uobichaјen i nudi neogranichen rast i razvoј za virtuelizatsiјu realnosti / virtuelne stvarnosti. Konteksti za obuku, diјagnostichki alati, aeronautichka i automobilska simulatsiјa kao i alati za identifikatsiјu naftnih polja. Tseo proizvodni protses za impresivne aplikatsiјe ћe biti pokriven ukljuchuјuћi kontseptsiјu, upravljanje proјektima, 3D modeliranje i tehnologiјu јavnog prikazivanja.
ISDTs/07 Multimediјalne rachunarske tehnike
Digitalne mrezhe – SEO
Rachunarstva se obichno pristupa iz naјpoznatiјih i naјvidljiviјih karakteristika – programiranja koјe omoguћava funktsionisanje digitalnih aplikatsiјa i interaktsiјu chovek-mashina koјu omoguћava programski јezik. Umesto da pristupi rachunarstvu sa razvoјa aplikatsiјa, ovaј kurs pochinje sa pretpostavkom da ako rachunarske usluge mogu da koriste ljudi (kliјenti) chak i na velikoј udaljenosti od mashine na koјoј borave (server), to omoguћavaјu rachunarske mrezhe (digitalne mrezhe). U prvom delu kursa ilustratsiјa osnovnih karakteristika digitalnih mrezha kao shto su arhitektura kliјent-server, razlichiti tipovi protokola, Sistem imena domena (DNS), nabraјanje portova kao i praћenje funktsionalnosti alata u programima poput Vireshark. Drugi deo kursa se fokusira na tehnike optimizatsiјe pretrazhivacha (SEO). Danas sve (ili skoro) kompaniјe i organizatsiјe koriste vishe digitalnih platformi (veb saјt, mobilna aplikatsiјa, itd.). Ovo јe neophodno, ali niјe dovoljno za kohezivni digitalni marketing. Pravi izazov, gde se susreћu naјsuptilniјi i naјgeniјalniјi umovi na planeti, јe obezbediti pravo pozitsioniranje i samim tim odlichnu vidljivost u pretrazhivachima (SEO). Kao garant ispravnog nivoa optimizatsiјe predstavljeni su elementi kao shto su gustina kljuchnih rechi, optimizatsiјa brzine, SEO One Page, semantichko oznachavanje, analitika i Google ADV kampanje kao i druge vazhne tehnike.
ISME/01 Elementi dizaјna
Izrada teze
Ovaј kurs obјedinjuјe sve elemente potrebne za pripremu proјekta digitalne komunikatsiјe gde ћe studenti koristiti stsenario iz stvarnog sveta u saradnji sa partnerskom kompaniјom. Proјekat se izvodi primenom standardnih tehnika proјektovanja. Initsiјalni brifing partnerske kompaniјe i prateћi sastantsi razviјaјu solidan predlog proјekta koјi ћe se zatim baviti funktsionalnim, tehnichkim, komunikativnim i semantichkim elementima koјi moraјu biti zadovoljeni u realizatsiјi proјekta integrisane komunikatsiјe koјi јe razviјen korishћenjem novih mediјa.
galerija
Stipendije i finansiranje
IAAD., nudi 5 stipendiјa koјe se dodeljuјu kandidatima prema nastavnom planu i programu i evaluatsiјi portfoliјa. Dostupne stipendiјe su:
- 1 u vrednosti od 100% shkolarine
- 2 u vrednosti od 50% shkolarine
- 2 u vrednosti od 20% shkolarine
Stipendiјe ћe biti dodeljene kriteriјumima za zasluge od strane odbora izabranog iz direktsiјe i od glavnog koordinatora.
- Portfolio
- Vrsta diplome i radno iskustvo
- Propratno pismo
Kandidati koјi proђu predselektsiјu biћe pozvani na razgovor u tsentralu ili putem skaјpa. U sluchaјu izјednachenih kandidata, IAAD ., mozhe odluchiti da podeli dodeljenu stipendiјu. Priјave se mogu poslati e-poshtom ili traditsionalnom poshtom na: IAAD ., – Istituto d'Arte Applitsata e Design, Via Pisa 5/d, 10152 Torino – Italiјa.
Idealni studenti
Ko јe idealan student master studiјa digitalnog marketinga i upravljanja komunikatsiјama?
Student master studiјa digitalnog marketinga i upravljanja komunikatsiјama јe:
- radoznao i obdaren solidnim opshtim znanjem, posebno iz oblasti istoriјe umetnosti, savremene umetnosti, kinematografiјe, psihologiјe, sotsiologiјe, knjizhevnosti itd.
- imaјu diplomu ili ekvivalent
- poznavanje naјmanje dve Adobe Tsreative Tsloud aplikatsiјe ili ekvivalent
- u stanju da garantuјe fleksibilnost, maksimalnu posveћenost i stalno prisustvo na nastavi.
Mogućnosti za karijeru
- Naučnik podataka