МСц из међународног угоститељства, догађаја и менаџмента у туризму
Oxford Brookes University
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Headington, Уједињено Краљевство
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
1 - 2 godina
Tempo
Redovne studije, Fleksibilno vreme
Školarina
GBP 16.200 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* УК студенти са пуним радним временом: £10,200 | Међународни/ЕУ студенти са пуним радним временом: £16,200
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Sa nashim MSts menadžmentom ugostiteljstva, dogaђaјa i turizma, dobiћete uvod u kljuchne kontsepte ukljuchuјuћi:
- psihologiјa ponashanja potroshacha
- kako napraviti marketinshki plan
- ugostiteljske operatsiјe
- strateshko finansiјsko upravljanje.
Ne morate da studirate ugostiteljstvo, dogaђaјe ili turistichki menadžment, a prethodno radno iskustvo niјe potrebno.
Nash јedinstveni Batstshus Mentorski program pruzha vam individualnu podrshku od strane visheg profesionaltsa. Oni ћe vam pomoћi da razviјete svoјe profesionalne veshtine i savetuјu vas o vashoј buduћoј kariјeri. Takoђe ћete imati prilike da komunitsirate sa profesionaltsima, poslodavtsima i bivshim studentima. To znachi da mozhete razviti svoјe veshtine umrezhavanja i steћi korisne, globalne kontakte za buduћnost.
Ako se priјavite za sendvich nachin rada, po zavrshetku nastavnog dela kursa, obaviћete јednogodishnji plaћeni radni stazh. Biћete u potpunosti podrzhani u pronalazhenju mesta i nadgledani tokom tselog perioda.
galerija
Prijem
Stipendije i finansiranje
Nastavni plan i program
Učenje i procena
Proučavaćete obavezne module koji vam omogućavaju da razvijete dublje razumevanje složenosti međunarodnog ugostiteljstva, događaja i menadžmenta u turizmu.
Naučićete od priznatih stručnjaka iz svojih oblasti - onih koji pišu knjige koje podržavaju vaše učenje. Takođe ćete se baviti stručnjacima iz industrije kroz naš spektar događaja i međunarodni program gostujućih govornika.
Naši studenti i osoblje dolaze iz celog sveta. Ovo vam daje multikulturalno učenje i društveno okruženje u Okfordu, jednom od najvećih svetskih studentskih gradova. I priprema vas za rad u kulturno raznovrsnoj industriji.
Studijski moduli
Obavezni moduli
- Sinteza turizma, ugostiteljstva i događaja
Dobićete pregled konteksta, okvira, koncepata, teorija i pitanja u turizmu, događajima i ugostiteljstvu. Naučićete da analizirate i procenjujete složeni turizam, događaje i ugostiteljske situacije. - Ponašanje turista i marketing potrošača
Istražićete teorijske okvire koji podupiru obrasce potražnje potrošača. Efikasan i kreativan marketing zasnovan je na zdravoj analizi i relevantan je za kompletan spektar ugostiteljstva, događaja i turističkih sektora. Bićete naučeni modelima i konceptima izvučenim iz mainstream marketinga, turističkog marketinga i društvenih nauka, tako da razvijete sveobuhvatno razumevanje ponašanja turističkih potrošača i procesa donošenja turističkih odluka. - Ugostiteljstvo Operations Management
- Bićete upoznati sa ugostiteljskim operacijama u međunarodnom kontekstu. Oslanjajući se na relevantne principe upravljanja, razvićete razumevanje znanja o finansijskom, ljudskim resursima i upravljanju marketingom na nivou jedinice, što podupire uspešno upravljanje ugostiteljstvom, događajima i turističkim kompanijama. Učestvovaćete u zadatku simulacije hotelskog poslovanja zasnovanom na računaru.
- Strateško finansijsko upravljanje
Fokusiraćete se na upotrebu finansijskih informacija za donošenje menadžerskih odluka u međunarodnoj hotelijerskoj, događajima i turističkoj industriji. Proučavaćete ključna finansijska pitanja koja utiču na upravljačko donošenje odluka u planiranju profita i upravljanju imovinom. Istražićete finansijske implikacije trenutnih događaja koji utiču na upravljanje hotelima, događajima i turističkim preduzećima. - Metode istraživanja
Bićete upoznati sa pristupima, metodologijama i resursima dostupnim za poboljšanje vaših istraživačkih sposobnosti. Vi ćete dizajnirati metodologiju za istraživački projekat koji vam pomaže da razumete kako da prikupite i analizirate podatke potrebne prilikom pisanja disertacije ili klijentskog projekta. - Mentorstvo i razvoj liderstva
Razvićete dubinsko razumevanje teorije i prakse liderstva. Vaše razumevanje teorije liderstva će se razvijati angažovanjem u savremenim raspravama o liderstvu u ugostiteljstvu, događajima i turističkoj industriji, sa posebnim fokusom na etičko liderstvo. Razvijaćete svoje profesionalne kompetencije i razumevanje liderske prakse kroz učešće u školskom programu Bacchus mentorstva. Ovaj program vam pruža jedan-na-jedan podršku od mentora iz međunarodnog ugostiteljstva, događaja ili turističke industrije. - Opcioni moduli
- Strategije
digitalne distribucije turizmaGlavni cilj ovog modula je da vam omogući kritičku procenu trenutnih i novih događaja u sistemima elektronske distribucije. Istražit ćete uticaj globalnih distributivnih sistema i društvenih medija iz potrošačke i organizacione perspektive. - Događaji
U ovom modulu istražićete složene odnose između događaja, grupa i pojedinaca koji crtaju iz koncepata i metoda u različitim društvenim naukama. Modul se fokusira na tri teme: 1) društveni i kulturni konteksti u kojima se događaji odvijaju; 2) različite zainteresovane strane koje utiču i na njih utiču događaji; i 3) društveni, kulturni, ekološki, ekonomski i politički uticaji događaja za države, regione, organizacije, grupe i pojedince. - Interkulturno liderstvo
Ovaj modul ima za cilj da vam omogući da razvijete svoje interkulturalne menadžment i liderske kompetencije za međunarodno ugostiteljstvo, događaje i turističke industrije. Naučićete kako da upravljate sopstvenim razvojem - učestvujući u međukulturnim iskustvenim aktivnostima, razmišljajući o tim aktivnostima, razvijajući teorijsko razumevanje i planiranje budućih akcija kao lidera u industriji. - Upravljanje prihodima
Ovaj modul vas upoznaje sa ključnim konceptima u okviru upravljanja prihodima kao što su upravljanje kapacitetom, dinamičko određivanje cena i kreativni razvoj proizvoda. Da biste u potpunosti razumeli kako primeniti upravljanje prihodima u ugostiteljskim i turističkim preduzećima, morate biti svesni elemenata koji utiču na odluke o kupovini kupaca i proceniti složeni odnos između cene, cene, obima i profita. Mogu biti dostupni i drugi izborni. - Turističke inovacije i preduzetništvo
Turizam Inovacije i preduzetništvo su od suštinskog značaja za razvoj turističkih proizvoda i usluga koji doprinose održivim lokalnim, regionalnim i nacionalnim razvojnim strategijama. Razmotrićete proces inovacija, uključujući ulogu ključnih zainteresovanih strana u turizmu kao što su vlada, privatni sektor, nevladine organizacije i lokalne zajednice.
Postavljanje
- Sendvič režim/plasman
Ako odlučite da uzmete režim sendviča, vaša godina redovnog učenog studija pratiće godinu dana radnog iskustva sa punim radnim vremenom. Vreme na nadgledanom radnom iskustvu plaća se i provodi kod odgovarajućeg međunarodnog ugostiteljskog i turističkog poslodavca. Izvodite procenjeni projekat za kompaniju kao deo vaših akademskih studija o plasmanu. Bićete u potpunosti podržani u pronalaženju plasmana.
Završni projekat - izaberite jednu od
- Disertacija
Ovo je prilika za vas da detaljno istražite temu iz više perspektiva, radeći samostalno i pod nadzorom stručnog učitelja. Vi birate temu ugostiteljstva, događaja ili upravljanja turizmom koju želite da proučite. Pisanje disertacije razviće vašu sposobnost da kritički pregledate literaturu, identifikujete praznine u trenutnom znanju i praktikujete relevantne istraživačke veštine kako biste olakšali prikupljanje podataka, analizu, tumačenje i prezentaciju. - Klijent Projekat
Imate priliku da povežete teoriju sa praksom analizom stvarnog organizacionog pitanja. Nakon što ste identifikovali projekat (uz odobrenje kompanije klijenta i voditelja modula) istražujete određeno pitanje, ono koje se može podržati kroz relevantnu literaturu i sprovođenjem primarnog istraživanja sa klijentom. Ovaj modul nije stažiranje, ali se može uzeti zajedno sa stažiranjem koje ste identifikovali i u kojem učestvujete. „Pitanje“ u pitanju može biti trenutni problem upravljanja za organizaciju klijenta ili povezan sa budućim strateškim izborima. Projekat klijenta pruža vam značajno iskustvo učenja i ličnog razvoja.
Program Školarina
O školi
Pitanja
Slični kursevi
Мастер из планирања нових туристичких производа и управљања дестинацијом
- Suceava, Румунија
Магистар угоститељства и туристичког менаџмента
- Lisbon, Португалија
мајстор у е-туризму и управљању прихода
- Barcelona, Шпанија