Pročitajte zvanični opis

Датум почетка: сваке године, у марту и октобру.

Са студентима из више од 140 земаља широм свијета, мастер Rome Business School је идеалан избор за професионалце који траже програм дипломирања свјетске класе како би покренули или консолидирали успјешну каријеру у међународном туристичком сектору. Квалитет наставе у комбинацији са нашим водећим услугама за каријеру и умрежавање чине овај програм савршеним за оне који желе да се истакну на данашњем тржишту рада иу глобалном пословању.

Туристичке понуде су достигле очигледну зрелост и контекстуалне захтјеве за повећањем и диверсификацијом туристичких дестинација. Професионалци који су спремни и способнији да се суоче са изазовима ове индустрије наћи ће нове могућности запошљавања и мобилност према горе.

Циљни корисници

Магистар за менаџмент у туризму има за циљ:

  • нови дипломирани студенти и студенти (по интервјуу);
  • младе особе које желе да започну каријеру у туристичкој индустрији;
  • професионалци у туризму вољни да своје знање испуне контактима са неким од најутицајнијих вршњака у свијету и индустрији.

Полазници, који теже да створе пут ка расту у оквиру своје организације, или да покрену сопствено предузеће, вољни да прошире своју перспективу овог тржишта и / или да заврше своју професионалну обуку тако што ће добити сертификат строго конципиран за туристичку индустрију ће имати велике користи од овог програма.

Структура (трајање - 1 година)

  • Шест месеци предавања
  • Шест месеци посвећених међународним праксама и пројектним радовима
  • Посете у међународним компанијама и организацијама
  • Интегративни културни програм
  • Семинари и догађаји

Модес оф аттенданце

Овај мастер курс може се похађати на енглеском језику, било на кампусу или на даљину, у парт-тиме формули (2 три сата предавања недељно) или у комбинованој формули.

Садржај

  • Уводно подручје: Туристички сустав и туристичка организација
  • Стратешки менаџмент
  • Економија у туризму
  • Увод у рачуноводство за менаџере
  • Пословно планирање
  • Принципи Маркетинга
  • Методологија за стварање искуственог путовања
  • Глобални систем хране и вина
  • Систем глобалног уметничког и културног туризма
  • Систем глобалног модног туризма
  • Глобални систем романтичног туризма
  • Глобални систем спортског туризма
  • Глобални систем зеленог и одрживог туризма
  • Дигитални маркетинг за дизајн путовања и управљање туризмом
  • Бренд менаџмент
  • Туристичке технике и продаја путовања
  • ИТ Ареа - Системи резервација и нове технологије у управљању туризмом
  • Област управљања пројектима: Планирање туризма
  • Правно подручје: Законодавство и регулатива у области туризма
  • Комуникација и људски ресурси
  • Брига о потрошачима
  • Управљање ризиком
  • Односи са јавношћу
  • Почетни екосистем
  • Сецториал екпос
  • Нови трендови

Цареер Сервицес

Учење овог магистарског курса даје право:

  • Међународна пракса у водећим компанијама и организацијама;
  • Укључивање Ваше биографије у базу података Rome Business School у Rome Business School и њено дистрибуирање предузећима, организацијама и ловцима на главе који припадају међународној мрежи Rome Business School ;
  • Бесплатан ЦВ преглед;
  • Подршка у управљању интервјуима за посао;
  • Мрежни састанци са међународним менаџерима, професионалцима и власницима предузећа;
  • Персонализована услуга претраживања и означавања најбољих могућности за запошљавање у Италији и иностранству.

По завршетку овог магистарског курса полазници ће моћи, поред осталих профила, радити и као:

  • Путнички консултанти;
  • Организатори активности прикупљања средстава у циљу промоције туристичких активности у оквиру јавних и приватних агенција и компанија;
  • Сарадници туроператора и туристичке агенције за реализацију туристичке понуде;
  • Секторски консултанти за пољопривредне компаније и предузетнике за промоцију хране и производа од вина;
  • Секторски консултанти за јавни сектор за планирање, организацију и управљање локалним туристичким промоцијама;
  • Промотори производа од хране и вина и културних туристичких итинерера.

Циљеви учења

По завршетку програма, учесници ће моћи:

  • Прочитајте локалну средину кроз своју Агро-производњу и специјалитетске производе;
  • Познавати главне италијанске (и међународне) специјалитете и вина;
  • Препознати локалне културне и еколошке ресурсе из перспективе интеграције туристичке понуде;
  • Идентификовати друштвене, финансијске, политичке, јавне и приватне актере и примарне играче који учествују у управљању, очувању, валоризацији и промоцији локалног културног богатства;
  • Идентификовати регулаторне и финансијске алате који се односе на промоцију иницијатива за подршку туризму;
  • Идентификовати акције и стратегије прилагођене за очување, валоризацију и промоцију туристичког производа;
  • Изградите туристичку понуду која интегрише локалне културе, окружења и укусе кроз приступ усмјерен на повећање знања кроз задовољство свих чула;
  • Развити активности усмерене на промоцију локалног окружења из перспективе еколошке одрживости и одговорног туризма;
  • Идентификовати и сарађивати са актерима (Туроператори, Туристичке агенције, итд.) Који су укључени у производњу туристичких пакета;
  • Развити компетенције у контексту руралног савјетовања о храни и винском туризму;
  • Осмислити маркетиншке и комуникацијске стратегије усмјерене на промоцију производа у локалним срединама (фетес, изложбе, догађаји) иу специфичним секторским контекстима (изложбе, конференције, састанци, натјецања, тематске изложбе итд.).

Предности

Учитељи светске класе

Факултет за магистарске студије састоји се од високо одабраних међународних универзитетских професора, тренера и менаџера послова, који су извучени из различитих оперативних и стручних области и тиме могу довести до стола богат избор најсавременијих искустава и компетенција. Наставни приступ је усмјерен на стјецање знања и искуства, при чему преношење компетенција заиста корисно за професионални развој учесника.

Туторинг

За кампање и курсеве учења на даљину, учесници могу увек да рачунају на помоћ тутора за било која појашњења која могу захтевати, за завршетак тестова и вежби које захтевају сваки модул и за завршни пројекат

Леарнинг Материалс

Студенти који су регистровани за мастер студију добиће богате материјале за учење, укључујући слајдове, уџбенике, студије случаја, чланке, видео записе и корисне интернетске везе.

Регистровање у Удружењу студената Алумни из Rome Business School

Присуство на курсу Мастер'с Дегрее даје право да постане део удружења Алумни из Rome Business School , међународне мреже кроз коју студенти Rome Business School могу размјењивати идеје, искуства и пројекте. Многе олакшице су такође доступне за похађање нових курсева обуке.

Услови за упис

Сви кандидати морају имати степен од три године (или бити ускоро завршени). Такође ће се размотрити они са релевантним професионалним квалификацијама или обимним професионалним искуством.

Кандидати морају показати знање енглеског језика током интервјуа.

За кампање и могућности учења на даљину и како би се обезбедио квалитетан курс обуке, класе се могу састојати од највише 15 полазника.

Стипендије

Делимичне стипендије су доступне како би се покрили дио школарине. Стипендије ће бити додељене на основу личног, искуственог и техничко-мотивационог профила кандидата.

Расходи

Исплата накнаде за учешће може се инсталирати. У случају уплате накнаде за учешће у једном рјешењу, студент ће имати 10% попуста.

Jezik održavanja programa:
енглески језик
Rome Business School

Pogledajte još 15 programa koje nudi Rome Business School »

Ласт упдатед January 29, 2019
Ovaj kurs je Online студије, Campus based, Комбинација Online и кампус студија
Start Date
Mart 2019
okt. 2019
Duration
1 Година
Fleksibilno vreme
Price
6,500 EUR
Prema lokacijama
Prema datumu
Start Date
okt. 2019
Krajnji rok za prijavu
Start Date
Mart 2019
End Date
Mart 31, 2020
Krajnji rok za prijavu
Start Date
okt. 2019
End Date
okt. 31, 2020
Krajnji rok za prijavu

Mart 2019

Location
Krajnji rok za prijavu
End Date
Mart 31, 2020

okt. 2019

Location
Krajnji rok za prijavu
End Date
okt. 31, 2020
Location
Krajnji rok za prijavu
End Date