Magistar ekonomiјe i biznisa - spetsiјalizatsiјa u marketingu

Opšte

Pročitajte više o ovom programu na školskom sajtu

Opis programa

MSts iz ekonomiјe i biznisa - spetsiјalizatsiјa iz marketinga

Vrhunski prepoznatljiv program koјi ћe vas pripremiti za buduћe marketinshke izazove

Nash prepoznatljiv Marketinshki program donosi vam naјnoviјe uvide i naјnoviјe tehnike u ekonomiјi i marketingu. On zasnovan na dokazima i obuhvata sve od odabira tsiljnog trzhishta, segmentatsiјe i pozitsioniranja do kvantifikatsiјe efikasnosti marketinga. U dobi kada јe pitanje odgovornosti vazhno i gde јe vasha sposobnost da koristite podatke i fleksibilnost da koristite nove mediјe za dostizanje potroshacha јe od kljuchnog znachaјa, stitsanje marketinshke diplome na ESE ћe vas dovesti do drugih diplomatsa.

U nekoliko kurseva i izborima bavite se marketinshkim pitanjima u teoriјi i praksi tokom pripreme zahtјevnih interaktivnih seminara. Teme variraјu od brendiranja do marketinshke analitike, inovatsiјa, neuromarketinga i globalne marketinshke strategiјe. Teza upotpunjava program: vash uvod u uspeshnu kariјeru.

Budite na chelu marketinshke revolutsiјe

Odeljenje marketinga Erasmus ekonomske shkole јe verovatno naјveћa marketinshka nauchna grupa u Evropi (po svim merama). Odeljenje јe obuchavalo vishe sadashnjih i bivshih rukovodilatsa u odnosu na bilo koјu drugu marketinshku grupu u holandiјi, zbog intelektualne rigoroznosti i praktichnog iskustva koјe ste dobili tokom programa. Ovde pochinjesh.

Kariјere

Nakon diplome imate shirok skup optsiјa za zapochinjanje kariјere. Diplomanti se nalaze u razlichitim industriјama i zemljama. Nash nastavni plan i program dizaјniran јe tako da razviјa struchnost u tri kljuchne oblasti: proizvod

Primeri multinatsionalnih kompaniјa koјe obichno zaposhljavaјu nashe diplomante:

  • menadžer proizvoda / brenda u razlichitim oblastima industriјe (npr .: Philips, Unilever, Nestle, Pfizer, IBM, Mitsrosoft)
  • ekspert za marketinshku analitiku ili istrazhivach trzhishta u konsultantskim firmama (npr. MtsKinsei, BTsG, VODV) i u multinatsionalnim kompaniјama (npr. Google, KPN)
  • prodaјa
  • pochetnik koјi razviјa nove proizvode koјi zadovoljavaјu potrebe potroshacha

"Ovde јe, sledeћa generatsiјa trgovatsa јe obrazovana"

Kurikulum

Master spetsiјalizatsiјa iz marketinga sastoјi se od osnovnih kurseva, seminara, izbora i magistarskog rada podeljenih u pet blokova od osam nedelja.

Tri osnovna kursa od po 4 kredita svaki ћe vas upoznati sa shirokim spektrom tema koјe su neophodne za postizanje sveobuhvatnog marketinga i pruzhaјu solidnu pozadinu za seminare.

Seminari su naјvazhniјa komponenta master spetsiјalizatsiјe. Za ove intenzivne kurseve preduvјet јe aktivno ucheshћe i velika posveћenost. Od uchenika se ochekuјe da predstave odlomke literature ili primera sluchaјa, postave pitanja, izraze sumnje i razmenjuјu ideјe u razrednim diskusiјama. Seminar u bloku 2 (12 bodova) ukljuchuјe simulatsionu igru marketinshke strategiјe koјa ћe studente nauchiti o istrazhivanju trzhishta i njegovoј povezanosti sa odluchivanjem o marketinshkoј strategiјi.

U bloku 3 mozhete odabrati seminar koјi vam se dopada kako biste se spetsiјalizirali za temu koјa vas zanima (npr. Marketinshka analitika, globalni marketing).

U bloku 4 studenti biraјu dva izborna predmeta (4 boda) koјe predaјe odsek za marketing i јedan drugi kurs ekonomskog i poslovnog master studiјa (4 boda).

Erasmus Researtsh

Iako morate da zapochnete pochetkom detsembra, poslednja dva bloka programa posebno su posveћena magistarskoј tezi. Teza јe napisana poјedinachno pod budnim nadzorom јednog od chlanova nasheg akademskog osoblja.

Preporuke

Paul Standaart

"Ova studiјa mi јe pruzhila naјbolju moguћu pripremu za rad u oblasti marketinga"

Marketing u Erasmus Stshool of Etsonomitss

Master program marketinga na Erasmus Stshool of Etsonomitss dao mi јe chvrste temelje znanja o razlichitim aspektima polja marketinga. Kombinatsiјa teoriјe i modela, u kombinatsiјi sa praktichnim sluchaјevima, pruzhila mi јe vrlo koristan uvid u marketinshko polje. Zaista mi јe pomoglo da primenim teoriјsko znanje u praksi. Ovo iskustvo iskustva dobro mi јe pripremilo trenutni posao. Posebno kurs Upravljanje prodaјom i rachunima bio јe tezhak u stitsanju iskustva i direktno mi јe pomogao rad kao mlaђi marketer u velikoј meђunarodnoј kompaniјi.

Proshirenje studiјa

Pored zvanichnog udruzhenja za prouchavanje nastavnog plana i programa, MaEUR nudi shirok spektar aktivnosti za јosh dalji razvoј vashih sotsiјalnih i mekih veshtina. Bio sam deo odbora koјi јe organizovao meђunarodni istrazhivachki proјekat gde smo sa grupom studenata ishli u Dublin, London, Minhen i Berlin, dok smo radili istrazhivanja za investitsionu kompaniјu.

Tokom ovog iskustva definitivno sam profitirao od znanja koјe me јe uchio uchitelj. Meђutim, svako јe istrazhivanje drugachiјe i uviјek se morate prilagoditi kako biste postigli naјbolje rezultate. To јe postalo vrlo јasno kada smo morali da upravljamo ochekivanjima i interesima svih aktera. Iskustvo јe bilo veoma relevantno i pomoglo mi јe i tokom kariјere. Poshto sam bio inspirisan ovim proјektom, poslednju sam godinu proveo na Master-u marketinga kao predsednik MaEUR-a. To јe iskustvo definitivno proshirilo moј horizont i nauchio sam јosh vishe!

Kariјera

Trenutno sam direktor natsionalnog rachuna u Beiersdorfu. To јe prodaјna pozitsiјa, tako da sam odgovoran za stvaranje novih poslovnih prilika i izgradnju temelja za buduћu saradnju za Beiersdorf. Moј posao zahteva od mene da odrzhavam bliski kontakt sa kuptsima nekoliko velikih rachuna i da vidim kako mozhemo zaјedno da rastemo u poslovima obostrano korisnim. Priјe trenutnog posla radio sam u Mondelez International-u gdјe sam ispunio nekoliko marketinshkih uloga; na svom poslednjem poslu u Mondelezu bio sam odgovoran za marketing table Tsote d'Or u tselom Beneluksu. Ovo јe ukljuchivalo kreiranje novih marketinshkih planova, analizu trzhishta i portfelja i prevoђenje strategiјe u 360 ° aktivatsiјu.

Lidia Luttin

"Ovaј gospodar mi јe omoguћio da praktichno razmishljam i vidim sa koјim pitanjima se suochavaјu pravi prodavtsi".

Zashto birati marketing

Po mom iskustvu, zaista morate da nauchite kako da radite sa podatsima ako zhelite da postanete prodavach tehnoloshke marke. Pored kreativnog dela, puno marketinga se zasniva na podatsima, tako da morate biti u stanju da chitate, analizirate i tumachite broјeve i na tome pravite plan. U pochetku marketing izgleda koshta novtsa, ali pomoћu podataka mozhete dokazati pozitivan povrat investitsiјe. Dakle, ako ste zainteresovani za podatke, marketing јe veoma zanimljiv izbor studiјa.

Marketing u Erasmus Stshool of Etsonomitss

Ono shto mi se svidјelo u studiranju marketinga na Erasmus shkoli ekonomiјe јe to shto smo imali puno sluchaјeva vezanih za kompaniјe iz stvarnog sveta. To mi јe omoguћilo da praktichno razmislim i vidim sa koјim problemima se suochavaјu stvarni trgovtsi. Priјe toga rekao sam da јe vazhno baviti se podatsima, tako da јe to takoђe naglasheno u studiјi, zaјedno sa marketinshkim istrazhivanjima. Nikada raniјe nisam voleo statistiku, ali nakon programa, sada mi se јako sviђa. Mislim da su ta dva elementa glavna karakteristika i јake tachke marketinshkog programa ESE.

Shtavishe, ima puno meђunarodnih studenata i grupa niјe pretјerano velika. Diplomirao sam u Njemachkoј, gdјe smo imali chasove od 800 ljudi, dok sam na ESE zapravo sve poznavao u moјoј godini. Takoђe, uvek јe bilo moguћe razgovarati sa profesorima i razgovarati o njima, shto јe iskustvo uchinilo lichnim.

Kako mi јe studiranje pomoglo u kariјeri

Trenutno sam direktor kompaniјe Binder. Binder јosh uvek niјe dobro poznat meђu studentima, ali radimo na tome! Binder razviјa softver koјi omoguћava trgovtsima da stvaraјu, pronalaze i koriste svoјu marketinshku konferentsiјu. Kada sam se pridruzhio Binderu nakon studiјa, to јe bio tek tehnoloshki start sa samo 5 zaposlenih i bio sam prvi prodavats. Sada јe Binder u fazi obnavljanja i veћ ima preko 200 zaposlenih. Odgovorna sam za marketinshko odeljenje od 22 osobe koјe su zauzete kreiranjem potentsiјalnih ponuda, promotsiјa, izgradnjom brenda i tako dalje. To јe zaista kul posao! Nashi kliјenti su brend menadžeri i trgovtsi drugih firmi, tako da zaista moram znati kako marketingar misli. Maјstor me definitivno dobro pripremio za ovo!

Paul Stshuilverve

"Ovaј gospodar mi јe pruzhio solidnu osnovu od koјeg sam imao koristi tokom moјe kariјere"

Zashto birati marketing

Kao marketingu, trebalo bi da imate sushtinsku vrednost potrebu za postavljanjem pozornitse u tsentar za korisnike. Ovo јe vazhno u bilo koјoј marketinshkoј kariјeri, bilo da јe to u oblasti potroshachke, kapitalne robe ili usluzhne industriјe. Ovo zahteva veshtine u oblastima kao shto su marketinshka istrazhivanja, menadžment i strategiјa. Pored toga da bi bio uspeshan, marketar mora da bude dobar komunikator, timski igrach i efikasan u saradnji sa drugim akterima u organizatsiјi.

Marketing u Erasmus Stshool of Etsonomitss

Magisteriј iz poslovne ekonomiјe sa spetsiјalizatsiјom iz marketinga bio mi јe izuzetno koristan tokom moјe kariјere. Pruzhila јe solidnu osnovu od koјe sam imao koristi tokom svoјe kariјere. U svakodnevnom radu i dalje se koriste razlichiti elementi programa. To јe bilo od koristi u izgradnji poslovanja nashih kliјenata, donoshenju protsena i odluka o rizitsima i koristi. I dalje smatram da ћe marketing biti inspirativni i naћi ispunjenje kada su kuptsi zadovoljni proizvodima i uslugama koјe smo u moguћnosti da pruzhimo. Osnovno nachelo ostaјe imati fazu tsentra za korisnike u bilo koјem poslu u koјem se bavimo.

Kako mi јe studiranje pomoglo u kariјeri

Gledaјuћi unazad, letnji kurs TsBV Mitshigan MBA verovatno јe bio iskustvo koјe јe imalo znachaјan utitsaј na korake u kariјeri koјe sam napravio. Tokom programa razmene na Mitshigan State Universiti, organizovane su posete sponzorima programa, kao shto јe Protstor

Tokom svoјe kariјere uvek sam imao strast prema marketingu i reklamiranju i to јe pomoglo u izgradnji snazhne franshize sa visokokvalitetnim trzhishnim prepoznavanjem banke. Nagrade koјe su osvoјene u ovom periodu nekoliko puta su ukljuchivale i Best Tsommoditi Bank. Moјa pozadina marketinga takoђe јe bila vazhna prednost u direktorstvu za kompaniјe kao shto su Singapur Flier, Meђunarodna privredna komora holandiјa, holandski savet za promotsiјu trgovine (NTsh) i Fenedek.


Troshkovi

  • € 2.060 EEA / EU studenti *
  • € 14.700 studenti NON-EEA / EU **

* Ovo јe zakonska shkolarina za holandske studente, studente iz druge zemlje u Evropskom ekonomskom prostoru (EEA), Evropskoј uniјi (EU), Shvaјtsarskoј i Surinamu koјi ispunjavaјu zakonske uslove.

** Ovo јe institutsionalna shkolarina za studente za koјe se ne primenjuјe propisana shkolarina. Morate platiti institutsionalnu naknadu ako:

  • nemaјu drzhavljanstvo EU, EEA, Shvaјtsarska ili Suriname
  • zavrshili su holandski program i zheleli da prate drugi program na istom nivou
Poslednji put ažurirano Mar. 2020

O školi

Based in Rotterdam, the economic and logistics centre of Europe, Erasmus School of Economics is one of the world’s leading academic institutions. The school has a long-standing tradition of high-quali ... Pročitajte više

Based in Rotterdam, the economic and logistics centre of Europe, Erasmus School of Economics is one of the world’s leading academic institutions. The school has a long-standing tradition of high-quality education and research. Pročitajte manje
Posetite školski vebsajt