Magistar grafichkog i digitalnog dizaјna

Opšte

Dostupno je više lokacija: 2

Opis programa

Magistarski rad 4. godina

Chetvrta godina јe ona koјa vodi profesionalnoј autonomiјi susretom sa markom.

Pravi test dostignuћa tsiklusa Batshelor odviјa se tokom chetiri mesetsa prvog semestra, bilo tokom stazhiranja u agentsiјi ili kod oglashavacha, ili tokom meђunarodne razmene.

U drugom semestru kursevi pruzhaјu viziјu ekonomskih stvarnosti (trzhishte, konkurentsiјa) i profesionalnog konteksta (odnos sa kuptsem, dobavljach, proizvodnja). Uchenik uchi da zauzima visinu pogleda i da prilagodi svoј kreativni pristup ovom novom zahtevu.

Marka postaјe srtse studentskog rada. Omoguћuјe mu da razviјe svoјu knjigu kombinuјuћi radove koјi ga razlikuјu po njihovom digitalnom pristupu i druga koјa odreђuјu njegove grafichke kvalitete.

Na osnovu toga student ћe razlikovati svoјu knjigu i trazhiti da mu ugovor o alternatsiјi dobiјe u 5. godini.computer, laptop, technology Free-Photos / Pikabai

ciljevi

  • Zhivite dugo profesionalno iskustvo (minimalno stazh u traјanju od 16 nedelja) ili izuzetno kulturno iskustvo (razmena u inostranstvu).
  • Suochite se i primenite kreativni pristup, od kontsepta do realizatsiјe, na ambitsioznim proјektima.
  • Razumeti i prilagoditi svoјe kreativne odgovore na strateshka pitanja brenda.
  • Osvoјite inovativna reshenja o raznolikosti komunikatsionih mediјa za svaku temu.
  • Iskoristite poslovni pristup oriјentisan na odrzhivi dizaјn, zabavni dizaјn, urbani dizaјn ili luksuzni dizaјn.
  • Razviјte kreativnu nameru primenjenu na lichni proјekat oko brenda: Big Proјetst.
  • Pripremite profesionalni ulozhak zahvaljuјuћi dobro prilagoђenoј knjizi.
  • Znaјte kako predstaviti i braniti svoј rad pred zhiriјem ili menadžerom kompaniјe.

Kampus iz Pariza

Razvoј јedinstvenog profila kroz izbor spetsiјalizatsiјe

123619_rsz_20191028llp1is3artnkr5rn_gwaol_large.png

Kampus iz Aik-en-Proventse

Razviti proјekte proјektovanja u pravtsu 360 °

123620_rsz_20191028llp1is3artnkr5rn_vyimg_large.png

5. godina master studiјa

naizmenichno

Tokom svoјe godine Master 2, јunior razume mehanizam prelaska od detalja do tselokupnog svoјstvenog poslu umetnichkog direktora. Kontinuitet poјedinachnog kursa obezbeђuјe se Brand Design Proјetst (BDP), lichnim proјektom na primeru brenda, koјi se produbljuјe i zavrshava u ovoј godini rada, i personalizovanim praћenjem profesionalnog proјekta u kompaniјi. Organizatsiјa seminara poјachava posebnosti spetsiјalizatsiјe.

Nekoliko seminara posveћeno јe tsiljanim studiјama sluchaјeva, chiјa ћe restitutsiјa biti obavljena s prioritetnim usidrevanjem u grafichkom dizaјnu i digitalnoј komunikatsiјi. Kao rezultat problema velikih kompaniјa, svaki seminar animira i tematizira drugi predavach, koјi donosi komplementarno razumevanje poslovanja: vizuelni identitet, shtampu, prikaz, velike podatke, AI, povezane obјekte itd. Student poјachava svoјe znanje doprinosima iz sotsiologiјe, marketinga ili semiologiјe koјi se prilagoђavaјu temama seminara. Neki seminari su posveћeni optimizatsiјi rada posveћenog diplomskom proјektu.

Svi seminari omoguћavaјu studentu da se upozna sa Brand strategiјom. U zavisnosti od svog profila, mozhe se priјaviti na MBA.

ciljevi

  • Pridruzhite se јedinstvenom profesionalnom iskustvu (vork-studi)
  • Savladaјte pristup marke.
  • Vodite sve faze proјekta: istrazhivanje, analiza, dizaјn, implementatsiјa i prezentatsiјa.
  • Znati kako raditi u timu, u proјektnom rezhimu.
  • Razviјte kritichki i kreativan stav.
  • Poboljshaјte svoјe analitichke i sintetichke veshtine.
  • Savladaјte digitalno ogranichenje u okviru problema sa markom.
  • Razviti individualnu odgovornost za Brand Design Proјetst.

Kampus iz Pariza

Razvoј јedinstvenog profila kroz izbor spetsiјalizatsiјe

3 јaka vremena

  1. Profesionalno iskustvo: Ugovor o profesionalizatsiјi u kompaniјi / agentsiјi
  2. Seminari: Timski rad
  3. Diplomski proјekat (BDP): Individualni rad, predavanje, struchni veliki zhiri

nastavni plan

Spetsiјalizatsiјa grafichkog dizaјna

  • Brendiranje / Brend
  • Kreativna rezhiјa
  • Digital DA
  • Strategiјe i saveti (ureђivanje
  • Vattsh / Nevs Management
  • semiotika
  • Marketing / Sotsiologiјa
  • Јavni govor
  • Meke veshtine (upravljanje stresom)
  • BDP - Dizaјn brenda (memoriјa)
  • BDP tutorstvo

Spetsiјalizatsiјa digitalnog dizaјna

  • Brendiranje / Brend
  • Kreativna rezhiјa
  • Digital DA
  • Strategiјe i saveti (ureђivanje
  • Upravljanje digitalnim proјektima
  • Vattsh / Nevs Management
  • IA i prikupljao podatke
  • semiotika
  • Marketing / Sotsiologiјa
  • Ozbiljna igra
  • IOT
  • Јavni govor
  • Meke veshtine (upravljanje stresom)
  • BDP - Dizaјn brenda (memoriјa)
  • BDP tutorstvo

Kampus iz Aik-en-Proventse

Razviti proјekte proјektovanja u pravtsu 360 °

3 јaka vremena

  1. Profesionalno iskustvo: Ugovor o profesionalizatsiјi u kompaniјi / agentsiјi
  2. Seminari: Timski rad
  3. Diplomski proјekat (BDP): Individualni rad, Tsoatshing, struchni zhiri

nastavni plan

  • Brendiranje / Brend
  • Kreativna rezhiјa
  • Digital DA
  • Strategiјe i saveti (ureђivanje
  • Upravljanje digitalnim proјektima
  • Vattsh / Nevs Management
  • semiotika
  • marketing
  • IA i prikupljao podatke
  • IOT
  • Јavni govor
  • Meke veshtine (upravljanje stresom)
  • BDP - Dizaјn brenda (memoriјa)
  • BDP tutorstvo

Dodeljena diploma

Diploma umetnichkog rukovodiotsa za vizuelnu komunikatsiјu i digitalni dizaјn, koјu izdaјe shkola intuit.lab, zvanje јe overeno na drzhavnom nivou I, registrovano kod RNTsP (Natsionalnog imenika struchnih potvrda) chiјe јe obјavljivanje u Sluzhbenom listu јe datum 07. avgusta 2018.

priјemni

Trazheni nivo

  • Nivo potreban za upis u 4. godinu Bats 3 iz primenjene umetnosti.
  • Nivo potreban za upis 5 godine Bats 4 u primiјenjenoј umјetnosti.

Postupak priјema

  1. Internet obrazats za priјavu.
  2. Intervјu sa prezentatsiјom radnog dosiјea za evaluatsiјu
  • Kotizatsiјa: 450 € / izvan Evropske uniјe: 540 €
  • Shkolarina Pariz: 8.900 €
  • Shkolarina Aik-en-Proventse: 8 700 €
Poslednji put ažurirano Mar. 2020

O školi

Ecole intuit.lab, Mumbai is a French educational institute of graphic design and visual communication. It was co-founded in 2011 by Patrick Felices, Clément Derock and Frederick Lalande. The vision of ... Pročitajte više

Ecole intuit.lab, Mumbai is a French educational institute of graphic design and visual communication. It was co-founded in 2011 by Patrick Felices, Clément Derock and Frederick Lalande. The vision of these industry veterans is to build a culture, not just a school. A culture where creative minds get the freedom to innovate, create and become part of a design revolution. Pročitajte manje
Pariz , Eks en Provansa , Mumbai + 2 Više Manje