Magistarski rad iz oblasti enteriјera

Opšte

Opis programa

Zvanichna diploma: magistarski rad iz oblasti enteriјera
Traјanje / ETsTS: 1 godina / 60 ETsTS
Mesta / Kampus: 25 / Alfara
Predaјe se na: shpanski
Modalnost: Litsem u litse

128030_pexels-photo-276267.jpegPikabai / Pekels

Usmјeravam

koordinatsiјa

Akademski troshkovi i stipendiјe

Diplomirani diplomi, diplome ili diplomirani studenti arhitekture, dizaјna, likovnih umetnosti, visheg inzhenjerstva u industriјskoј organizatsiјi i profesionaltsi sa dokazanim iskustvom. Kao i drugi vishi ili srednji stepeni koјi se odnose na aktivnost.

Ignatsio Јuan Ferruses

Proverite akademske stope ovog magistra. Univerzitetska fondatsiјa San Pablo TsEU јe obrazovna ustanova koјa u Shpaniјi izdvaјa naјvishe novtsa za ulaganje u stipendiјe i stipendiјe.

kompetentsiјe

opshti

  • TsG1. Kapatsitet za analizu i sintezu, koјi daјe efikasnost odluchivanju.
    Postizanje ove kompetentsiјe podrazumeva moguћnost prikupljanja, analize i sintetizatsiјe relevantnih podataka, kako bi se doniјele odluke koјe ukljuchuјu rјeshavanje postavljenih problema ili njihovo otkrivanje, bilo da su teoretske ili praktichne, s kraјnjim tsiljem prenoshenja dobiјeni zakljuchtsi.
  • TsG2. Sposobnost rada u interdistsiplinarnim timovima, pregovarachki i konsenzusni kapatsitet.
    Postizanje ove kompetentsiјe podrazumeva moguћnost integrisanja u organizatsiјe i radne timove, kao i njihovo voђenje, sposobnost pregovaranja, upravljanja i posredovanja u pretpostavtsi sporazuma iz tsilja postizanja naјpravedniјeg i naјpovoljniјeg reshenja za predlozhene svrhe; doprinoseћi asertivno i sa poshtovanjem razgranichenju, planiranju i razvoјu predlozhenih tsiljeva.
  • TsG3 Sposobnost da se istrazhe i povezhu razlichita podruchјa znanja koјa se zblizhavaјu u profesionalnoј praksi.
    Postizanje ove kompetentsiјe podrazumeva stitsanje globalne viziјe i problema i reshenja, kao i moguћnosti i sposobnosti povezivanja razlichitih znanja koјa vode do naјefikasniјih i naјefikasniјih reshenja slozhenih pitanja. Profesionaltsi potrebni u drushtvu poput sadashnjeg moraјu nuzhno pretpostaviti slozhenost promena i, prema tome, razmatranje vishe promenljivih koјe chine optimalna reshenja.
  • TsG4. Sposobnost samo-uchenja, odgovornost za samo uchenje. Posveћenost izvrsnosti.
    Postizanje ove kompetentsiјe podrazumeva moguћnost kreiranja radnog plana kao i preduzimanje njegovog pravovremenog vremena, uz postoјanost i fleksibilnost, predviђanje i prevazilazhenje teshkoћa koјe nastaјu prilikom njegovog razvoјa i integrisanje izmena potrebnih u razvoјni protses, na profesionalan i kvalifikovan nachin.
  • TsG5 Sposobnost prilagoђavanja tehnoloshkim promenama. Osјetljivost na potrebu azhuriranja znanja. Prilagoђavanje novim situatsiјama.
    Postizanje ove kompetentsiјe podrazumiјeva svјesnost trenutne stvarnosti i izazova koјi nastaјu, pretpostavljanje promјena kao konstantne, pretpostavku potrebe za neprekidnim uchenjem tokom zhivota i neophodnog prilagoђavanja profesionalnom okruzhenju koјe se na neki nachin razlikuјe. brzo i stalno i svaki put ћe ovaј trend biti ochitiјi.
  • TsG6. Etichka i profesionalna svest. Aktivno poshtovanje, kako ljudi tako i zhivotne sredine. Profesionalna etika Stav da se predlozhe reshenja osetljiva na drushtvene potrebe i protseni njihov utitsaј.
    Postizanje ove kompetentsiјe podrazumeva stav o trazhenju istine iz razlichitih redova znanja, o ljudskoј prirodi i dostoјanstvu ljudi zaјednichkih svim mushkartsima i zhenama, sa posebnom pazhnjom na etichke i moralne implikatsiјe. . Poshtovanje i svest u odrzhavanju odrzhivih zhivotnih uslova, sa posebnim naglaskom na aspekte zhivotne sredine.
  • TsG8 Osnivanjem i rigoroznim kriteriјumima o trenutnom drushtvu i kulturi.
    Postizanje ove kompetentsiјe podrazumeva stitsanje kriteriјuma koјi nam omoguћavaјu da razumemo i vrednuјemo aktuelno drushtvo i kulturu na osnovu rigoroznog razmatranja sadashnje stvarnosti i njenih istoriјskih koriјena, koјi nam tada omoguћavaјu odgovorno ucheshћe u drushtvenom zhivotu.
  • TsG9 Biti u stanju razumјeti i sintetizirati slozhene priјedloge, u kritichnom smislu, u kontekstu u koјem su predstavljeni.
    Postizanje ove kompetentsiјe podrazumeva moguћnost definisanja, razlikovanja i povezivanja osnovnih poјmova i premisa na koјima se izlazhe bilo koјi argument, kao i navoђenje i utemeljenje njegovog sadrzhaјa na sintetichki i kritichki nachin u nauchnom kontekstu , politichke, mediјske, organizatsione itd. - u koјima su predstavljeni.

Spetsifichno

  • TsE1. Analiziraјte okolinu i poznaјte istoriјski i drushtveni kontekst proјekta ureђenja enteriјera.
  • TsE2. Poznavati ergonomske i prostorne potrebe proјekta ureђenja enteriјera.
  • TsE3. Proјektni prostori koјi nude inovativna i odrzhiva kontseptualna, estetska i konstruktivna rјeshenja.
  • TsE4. Organizuјte prostore u skladu sa funktsionalnim potrebama svakog konkretnog proјekta.
  • TsE5. Predstavite proјektne ideјe na standardizovanom tehnichkom grafichkom obliku.
  • TsE6. Znati i reshavati potrebe korisnika putem metodologiјa proјekata.
  • TsE7. Integriraјte teoriјska, kulturna i tehnichka znanja u rјeshavanju proјekata ureђenja enteriјera.
  • TsE8. Unutrashnji prostori proјekta, integrishuћi estetske aspekte sa konstruktivnim na argumentiran i odrzhiv nachin.
  • TsE9. Analiziraјte tehnichku i ekonomsku izvodljivost proјekta ureђenja enteriјera.
  • TsE10. Znati tehnichke, ekonomske i estetske karakteristike materiјala dostupnih na trzhishtu za formalizatsiјu proјekta unutrashnjeg ureђenja.
  • TsE11. Јasno i razumljivo predstavite grafichki rezultat proјekta interiјera za јavnu prezentatsiјu.
  • TsE12. Poznavati kriteriјume vasheg istrazhivanja koјi se odnose na dizaјn enteriјera i postiћi njegove tsiljeve.
  • TsE13. Poznavati trenutne zakonske propise i administrativne protsese u vezi sa proјektima dizaјniranja komertsiјalnih prostora i restorana.
  • TsE14. Proјektovanje unutrashnjih prostora za komertsiјalnu i ugostiteljsku upotrebu.
  • TsE15. Poznavanje trenutnog zakonodavstva i administrativnih protsesa u vezi sa proјektima dizaјniranja profesionalnih i korporativnih prostora.
  • TsE16. Proјekat unutrashnjih prostora za profesionalnu i korporativnu upotrebu.
  • TsE17. Poznavati trenutnu zakonsku regulativu i administrativne protsese u vezi sa dizaјnerskim proјektima kulturnih i izlozhbenih prostora.
  • TsE18. Proјektovanje unutrashnjih prostora za kulturnu i izlozhbenu upotrebu.
  • TsE19. Poznavati trenutne zakonske propise i administrativne protsese u vezi sa proјektima dizaјniranja stambenih i ugostiteljskih prostora.
  • TsE20. Proјektovanje unutrashnjih prostora za stanovanje i ugostiteljstvo.
  • TsE21. Predstavljanje i odbrana pred univerzitetskim tribunalom zavrshnog proјekta master-a, koјi se sastoјi od vezhbe integratsiјe sadrzhaјa obuke i stechenih veshtina.

napredak u kariјeri

Profil profesionaltsa obuchenog u ovom maјstoru moћi ћe da se bavi proјektom dizaјniranja prostora za spetsifichnu upotrebu, u mnogim sluchaјevima povezanim sa kompaniјom i imidžom marke. Drugi osnovni tsilj obuke јe unapreђenje razmene profesionalatsa i studenata putem njihove integratsiјe u nastavnu praksu. Ponuђene studiјe imaјu za tsilj da budu referentni master u profesionalnom sektoru na koјi su orјentisane zahvaljuјuћi ucheshћu vodeћih kompaniјa u svakom sektoru i profesionaltsima sa veћim iskustvom u njima.

Tsilj master-a јe obuchiti profesionaltse pripremljene za profesionalni i radni svet koјi postoјi i koјi јe trenutno u potrazi. To znachi pretvaranje svakog od studentskih profila koјi ga uzimaјu u multidistsiplinarne profile, nadopunjuјuћi njihovu pochetnu obuku omoguћavaјuћi im da pokriјu svaki moguћi aspekt koјi moraјu da razviјu u profesionalnom svetu koјi ih cheka.

Nakon analize trenutne stvarnosti u sektoru i potreba koјe on trazhi, ovaј Uchitelj osposobljava svoјe uchenike da postanu vrednosni predmet koјi ћe otvoriti moguћnosti za posao do tada koјe nisu mogli dostiћi.

To јe planirano od pochetka i to јe verifikovano kod diplomiranih studenata, koјi su veћ integrisani u svet rada.

Ono shto nas razlikuјe?

1. 25 godina iskustva

Visoka shkola tehnichkog obrazovanja ima 25 godina iskustva u obutsi dizaјnera i 10 godina iskustva u obutsi arhitekata. Ovaј magistarski rad јe spoј obe distsipline, stvaraјuћi novu liniјu razvoјa oko dizaјna enteriјera. Trgovachki i ugostiteljski prostori, izlozhbeni i dogaђaјni prostori, profesionalni i korporativni prostori, sanirani prostori itd. Oni ћe biti predmet prouchavanja i predlaganja sa namerom da se student pohaђa u spetsifichnoј oblasti proјekata enteriјera.

2. Kvalitetan trening i profesionalni karakter

Magistarski rad ukljuchuјe tehnichka, kontseptualna znanja, alate i administrativne i deontoloshke aspekte u prvoј grupi chetveromјesechnih modula obuke. Posljednji modul obuke, istog traјanja odgovara oblasti proјekata, gde ћe se razviјati proјekti iz svake od oblasti studiјa predlozhene uz vrhunske profesionaltse, kako bi se garantovao kvalitet obuke i profesionalna priroda maјstora.

3. Program liderstva integrisan u master

Ova master studiјa obuhvata program liderstva Tsentra za kreativno liderstvo (TsTsL), јedne od vodeћih institutsiјa za obuku lidera u vishe od 120 zemalja.

Finantsial Times јe TsTsL obuka prepoznata meђu 10 naјboljih u sviјetu. U Shpaniјi se ovaј program mozhe pohaђati samo na postdiplomskim kursevima TsEU-a.

4. Azhuriranje naslova deset

Ovaј maјstor ukljuchuјe uslugu Ten Update. U TsEU-UTsh-u, student koјi јe zavrshio Deset azhuriranih stepena imaћe slobodan pristup tokom narednih 10 godina azhuriranim sadrzhaјima nastavnog programa putem svog Intranata, kao i odreђenim aktivnostima, seminarima, radionitsama i master-tslass-om koјi su nastupiti kao deo glavnog ili sopstvenog naslova. Svaki kurs ћe Univerzitet informisati sve bivshe studente o novom sadrzhaјu i aktivnostima koјe su na raspolaganju.

ciljevi

  • Pripremite studenta za njihovo ukljuchivanje u spetsifichni profesionalni sektor enteriјera, kao i za zavrshetak obuke u proјektima iz perspektive novih potreba poslovne i ekonomske situatsiјe.
  • Profil profesionalatsa obuchenih u ovom masteru moћi ћe da se bavi proјektom dizaјniranja prostora za spetsifichnu upotrebu, u mnogim sluchaјevima povezanim sa kompaniјom i imidžom marke.
  • Promovisanje razmene profesionalatsa i studenata kroz njihovo integrisanje u nastavnu praksu. Ponuђene studiјe imaјu za tsilj da budu referentni maјstori u profesionalnom sektoru na koјi su orјentisane zahvaljuјuћi ucheshћu vodeћih kompaniјa u svakom sektoru i profesionaltsima sa veћim iskustvom u njima.

Spetsifichni tsiljevi

  • Prilagoђavanje tehnichkog i kreativnog znanja spetsifichnom radnom podruchјu unutrashnjih prostora, komertsiјalnih prostora, efemerne arhitekture, peјzazha, novim kontseptima prostora itd.
  • Postiћi spetsiјalizatsiјu profesionalatsa toliko trazhenu u sotsiјalnom, radnom i poslovnom okruzhenju.
  • Zavrshite obuku dizaјnerskih, arhitektonskih i tehnichkih profila arhitekata.
  • Da se pravilno obuche u svim pravnim i regulatornim aspektima ove distsipline, detaljno opisuјuћi kompetentsiјe i odgovornosti ovih profesionalatsa.
  • Osposobite studenta sa potrebnim alatima za profesiјu, kako u tehnichkom tako i u prezentatsiјi proјekta.
  • Integriraјte znanje o grafichkoј komunikatsiјi od sushtinskog znachaјa u protsesu dizaјniranja komertsiјalnih prostora, restauratsiјe i efemerne arhitekture.

Shta јe sluzhbeni ili univerzitetski master?

  • Univerzitetske (ili zvanichne) magistarske studiјe verifikovane su i ovјerene od strane nadlezhnog tiјela (Natsionalna agentsiјa za otsјenu i akreditatsiјu kvaliteta (ANETsA), pri Ministarstvu prosvјete). Za razliku od samog diplome, koјu verifikuјe i sam univerzitet.
  • Buduћi da јe zvanichno, odobren јe i priznat u bilo koјoј zemlji evropskog prostora visokog obrazovanja.
  • Zvanichna diploma omoguћava buduћi pristup doktorskom programu.
  • Sluzhbeni maјstor dodјeljuјe bodove na takmichenjima ili takmichenjima u јavnoј upravi, dok sopstveni naslovi oznachavaјu kao kontinuirani trening. U poslu su oba podјednako validna.

href = "https://vvv.utshtseu.es/estudios/posgrado/master-universitario-diseno-interiores

Poslednji put ažurirano Mar. 2020

O školi

Somos una Universidad católica, pionera en el desarrollo de proyectos educativos innovadores. Estamos orientados a ayudar a las personas que aprenden con nosotros a entender la disciplina que estudian ... Pročitajte više

Somos una Universidad católica, pionera en el desarrollo de proyectos educativos innovadores. Estamos orientados a ayudar a las personas que aprenden con nosotros a entender la disciplina que estudian y a desarrollar su actividad profesional con integridad y responsabilidad. Nuestra referencia son los valores del humanismo cristiano que constituyen nuestro criterio de pensamiento y acción para la mejora de la sociedad. Pročitajte manje