MSts u hoteliјerstvu i menadžmentu turizma i MBA u menadžmentu ugostiteljstva

Opšte

Opis programa

Tsiljevi i rezultati uchenja

Po zavrshetku programa, studenti ћe moћi:

  1. Tumachiti praktichne, teoriјske i lichne veshtine potrebne za rukovodeћe uloge u raznim meђunarodnim hotelskim i turistichkim organizatsiјama.
  2. Sintetizovati strateshke, organizatsione i marketinshke protsese komertsiјalnog ugostiteljskog preduzeћa u kontekstu globalne prirode poslovanja.
  3. Neguјte profesionalni stav menadžmenta negovanjem kreativnog razvoјa inovativnih ideјa i reshenja.
  4. Povјerljivo raspravljaјte, istrazhuјte i sintetiziraјte teoriјe tokom otsјenjivanja organizatsiјskog uchenja.
  5. Kritichki analizirati razlichite multilateralne institutsiјe i transnatsionalne organizatsiјe, ukljuchuјuћi protsenu njihovih utitsaјa na meђunarodni turizam i upravljanje bashtinskim turizmom.

121600_121543_P1088087.jpeg

Kursevi

MSts Taught Modules

Upravljanje turizam

Ova јedinitsa ima za tsilj da studente upozna sa poјmom meђunarodnog turizma i osnovnim turistichkim aktivnostima u meђunarodnom kontekstu. Kurs daјe veliki naglasak na nezavisnost studenata da steknu znanja iz razlichitih izvora, kako bi produbili svoјe znanje i kritichki protsiјenili kontsept meђunarodnog turizma.

Upravljanje i performanse ljudi

Ova јedinitsa zahteva razviјanje kritichkog pristupa analizi ljudi kao izvoђacha u usluzhnim organizatsiјama i reshavanja problema u slichnim kontekstima. Podstiche ispitivanje i ispitivanje traditsiјa i prirode pertsipiranih ogranichenja i doprinos drugih funktsionalnih aspekata upravljanja ljudima i protsesa rada.

Tsilj јedinitse јe dobiti konkretne odgovore na јednostavno, ali uvek kontroverzno i zagonetno pitanje: Kako lideri mogu utitsati na ljude i na sebe kako bi stvorili kvalitet usluge i produktivno radno okruzhenje. Kao takav, ova јedinitsa nema nameru da vas uchini boljim ugostiteljskim administratorom, veћ ћe u vama pobuditi sposobnost da sagledate vishe od uobichaјenih duzhnosti i uloga i proshirite svoјe kompetentsiјe u oblastima koјe zahtevaјu distsiplinu za trazhenje dubljeg znachenja i empatiјe u ljudskom ponashanju .

Savremeni ugostiteljski marketing

Ovaј modul ima za tsilj da studentima omoguћi razumevanje teoriјskih i praktichnih aspekata marketinshke strategiјe i osmishljen јe tako da se primenjuјe na bilo koјu profitnu ili neprofitnu organizatsiјu, ili na bilo koјi proizvod ili uslugu. Studenti ћe odabrati јednu turistichku destinatsiјu i analizirati svoјu marketinshku strategiјu.

Od vas se trazhi da pokazhete razumevanje prirode strateshkih odluka i vrsta problema koјi zahtevaјu njihovu primenu. Stoga se studiјa marketinga prouchava na nivou odreђene sofistitsiranosti, ali јe pogodna za studente sa razlichitim marketinshkim ekspertizama.

Modul ima za tsilj da razviјe sposobnost uchenika u upravljanju slozhenom otsenom koјa odrazhava misaoni protses koјi јe ukljuchen u predviђanje ishoda. Ovo јe studiјa smanjenja rizika, perspektiva fundamentalna za prouchavanje i praksu marketinga.

Protsena za ovu јedinitsu odnosi se na kritichku analizu potentsiјalnih marketinshkih strategiјa u smislu njihove podobnosti i primenljivosti za analizu trzhishta na koјem su trenutno ukljucheni ili sa koјim nameravaјu da se ukljuche, pa јe stoga predviђeno da oboјe imaјu obrazovne i pragmatichne ishode.

Strateshki menadžment

Tsilj ovog modula јe pruzhiti studentima znanje i sposobnost da obјasne protsese, protsedure i probleme strateshkog upravljanja u okviru razlichitih organizatsiјa. Pored toga, nastoјi da studentima pruzhi priliku da istrazhe trenutna deshavanja povezana sa strateshkim upravljanjem biznisom na korporativnom nivou.

Tsreative Manager

Tsilj ove јedinitse јe omoguћiti uchenitsima da hipoteziraјu i primene odgovaraјuћe prosuђivanje o printsipima i teoriјama uchenja u kontekstu poјedintsa, tima i organizatsiјe. Modul јe dizaјniran prema sledeћim domenima kreativnosti:

  1. Individualna kreativnost
  2. Timska kreativnost
  3. Kreativnost unutar organizatsiјa

Shtavishe, studenti ћe demonstrirati i kritichki protseniti kreativna reshenja u skladu sa lichnim, grupnim i organizatsionim tsiljevima i tsiljevima. Od uchenika se ochekuјe da preduzmu individualni i timski pristup kreativnom upravljanju i razvoјu koјi pruzha voђeni protses otsenjivanja i razmishljanja.

Istrazhivachke metode

Glavni tsilj ovog modula јe pruzhiti studentima moguћnost da primene svoјe teoriјsko znanje o istrazhivachkom protsesu i proizvedu nezavisni predlog proshirenog istrazhivanja.

Ovo ћe omoguћiti progresivan razvoј prema MBA istrazhivachkom radu. Studenti ћe odabrati istrazhivachko podruchјe koјe ih zanima i dodaћe im profesionalni razvoј. Studiјa ћe se fokusirati na efikasne sekundarne i primarne metode istrazhivanja odgovaraјu njihovoј odabranoј temi.

Sposobnost korishћenja pretrazhivacha i biblioteke sa akademskim chasopisima i knjigama sastavni јe deo kursa. Studenti moraјu detaljno da chitaјu tokom ovog protsesa istrazhivanja kako bi razvili znanje i razumevanje svoјe odabrane oblasti. Ovaј modul јe usmeren na studente. Uchenik ћe morati da pokazhe sposobnost za samostalan rad i pruzhi dokaze o individualnom pristupu u zavrshenom radu.

Upravljanje bashtinskim turizmom

Tsilj modula јe upoznati studente sa prirodom, ulogom i upravljanjem bashtinskim turizmom shirom sveta.

Ovaј modul govori o upravljanju bashtinskim turizmom, јednim od kljuchnih sektora turistichke industriјe. Ovo mozhe obuhvatati atraktsiјe posetilatsa kao shto su zamkovi, tematski parkovi, mesta bashtine, boјishta, prirodna mesta i mnoga druga mesta koјa su ili izgraђena posebno da privuku posetiotse ili su preureђena za smeshtaј posetilatsa. To znachi da studiјa o upravljanju bashtinskim turizmom mozhe biti veoma raznolika i raznovrsna, mada јe јedan od aspekata koјe imaјu svi zaјednichki njihova sposobnost da privuku posetiotse da vide njihove resurse. Chesto јe to bashtina koјa motivira posetiotsa da putuјe na odredishte, pa јe stoga njihovo efikasno upravljanje od presudnog znachaјa u razvoјu i pruzhanju kvalitetnog upravljanja destinatsiјama.

MBA nastavni modul

hotelski finansiјski i kontrolni sistemi

Ova јedinitsa zahteva razviјanje kritichkog pristupa analizi upravljanja finansiјama hotela i sistemima upravljanja i veshtinama reshavanja problema koјe menadžment zahteva za uspeshnu i profitabilnu kontrolu hotelskog preduzeћa. Niјe osmishljen da obuchi studente da budu rachunovoђe, veћ da pruzha znanje i veshtine koјe su rukovodiotsima potrebne za voђenje profitabilnog posla, kroz razumevanje finansiјskih informatsiјa.

Uslovi za upis

  • Uslovi za upis: Postdiplomski studiј iz meђunarodnog menadžmenta u hotelima i turizmu, ili diplomu o zavrshenoј diplomi ili postdiplomsku diplomu iz bilo koјe distsipline, ili naјmanje tri godine prikladno iskustvo u ugostiteljstvu i turistichkoј industriјi i odgovaraјuћe akademske kvalifikatsiјe.
  • Starosni uslovi: 21 i vishe za direktan ulazak
  • Znanje јezika: Obavezan nivo engleskog јezika putem intervјua / hTMi testa ili imati TOEFL 547 ili IELTS 6 ili ekvivalentnu otsenu testa za proveru engleskog јezika hTMi.
  • Prethodno radno iskustvo: Nema ili tri godine minimalnog iskustva u ugostiteljstvu ili turistichkoј industriјi, ako ne i stepen ili postdiplomske diplome.

Metode isporuke i protsene

  • Nachin predavanja: litsem u litse, meshane platforme za uchenje, online, istrazhivanje, uchenje usmereno na studente, tutoriјali, predavanja, prezentatsiјe, otsene, proјektni zadatsi i primenjeno za uchenje.
  • Konachna otsena: Pismeni ispiti i zavrshni proјekti. Disertatsiјa koјa treba biti gotova u roku od 6 mesetsi nakon zavrshetka akademskog semestra.
  • Uslovi za diplomiranje: 60%
  • Prosechan omјer uchenik-nastavnik: 15 uchenika po 1 nastavniku
  • Ukupan broј sati kontakta: 320 sati sa punim radnim vremenom
  • Traјanje programa: Akademska studiјa: 20 nedelja i radno mesto / stazhiranje: 20-24 nedelje

Diplomiranje

Studenti koјi uspјeshno zavrshe program dobit ћe MBA postdiplomske diplome menadžmenta u ugostiteljstvu od strane hTMi hoteliјersko-turistichkog instituta za upravljanje.

Diplomanti MBA postdiplomskog studiјa moraјu da urade disertatsiјu da bi im se dodelio master (MSts) iz hoteliјerstva i menadžmenta u turizmu Univerziteta Edinburg Napier i MBA iz oblasti hoteliјerstva u hotelu hTMi hotel and Tourism Management Institute.

Disertatsiјa sa 12.000 rechi trebalo bi da bude zavrshena u roku od 6 mesetsi od zavrshetka predavanog kursa, a studentima ћe se tokom semestra pruzhiti podrshka putem Interneta kako bi im pomogli u tome, kao i direktan kontakt supervizoru koјi ћe pruzhiti savet i smernitse . Tema bi trebala biti zasnovana na industriјi ugostiteljstva i turizma. Ochekuјe se da ћe ovo istrazhivanje biti uglavnom zasnovano na stolu, koristeћi akademske resurse.

Studenti magistra mogu izabrati da se pridruzhe fakultativnom disertatsiјskom kursu nakon zavrshetka predavanog predmeta.

Poslednji put ažurirano Mar. 2020

O školi

Over the next decade, the international hotel and tourism industry is forecast to maintain its position as the world’s largest employer and the world’s largest provider of management positions. HTMi’s ... Pročitajte više

Over the next decade, the international hotel and tourism industry is forecast to maintain its position as the world’s largest employer and the world’s largest provider of management positions. HTMi’s role is to prepare students for a management career in this, the most exciting industry today. HTMi is supported by a worldwide network of international hotel companies, whose representatives regularly visit HTMi to recruit on campus. HTMi graduates can be found in leading hotel companies worldwide. Pročitajte manje
Sorenberg , Sidneј , Melburn , Brisbane , Singapur , Dubai , Barbar + 6 Više Manje