Izvrshni magistar za digitalnu strategiјu i liderstvo

Opšte

Dostupno je više lokacija: 2

Opis programa

Zashto uchiti ovog izvrshnog maјstora?

Zahvaljuјuћi ovom transformativnom programu i globalnom pristupu napraviћete znachaј u svoјoј kariјeri. Nakon shto zavrshite program, oseћaћete da ste sigurni u svoјe sposobnosti za reshavanje digitalnih izazova sa koјima se mozhete suochiti.

Ovaј izvrshni magistar sadrzhi sesiјe na mrezhi i na litsu mesta, a poslednje se odrzhava u Barseloni tokom јednomesechnog perioda. Ove sesiјe litsem u litse zauzimaјu visoko strateshki pristup i usredsreђuјu se na kljuchne digitalne distsipline koјe su vam potrebne da biste pravilno diјagnostitsirali probleme i doniјeli odluke.

Nadalje, svaki predmet u nastavnom planu i program ima podrshku tima struchnih mentora koјi ћe vam pomoћi da osigurate da se vash poslovni plan u potpunosti prilagodi digitalnom okruzhenju. Oni ћe postati vash „upravni odbor“ tokom traјanja programa od 12 mesetsi, podeliћe svoјe znanje sa vama i ponuditi vam podrshku da pomognete konsolidatsiјi vasheg novog uvida i vasheg poslovanja.

132702_pexels-photo-1367272.jpeg

Tsiljevi

„Glavni tsilj ovog izvrshnog maјstora јeste stitsanje znanja i sposobnosti potrebnih za postizanje uspeha vashih poslovnih proјekata u digitalnom okruzhenju, za maksimiziranje prihoda i ostanak na chelu vasheg sektora.“

  • Veliki potentsiјal koјi ћe vashi proјekti dobiti zahvaljuјuћi ugradnji odgovaraјuћih digitalnih strategiјa.
  • Kako uspostaviti svoјe digitalne tsiljeve, meriti ih i optimizovati.
  • Kako motivisati svoјe digitalne timove, razumevaјuћi njihove potrebe i prilagoђavaјuћi se svakoј distsiplini.
  • Kako voditi digitalni proјekat i znachaјno poveћati svoјe shanse za uspeh.
  • Kako uspostaviti naјefikasniјe metodologiјe za svaku poslovnu strategiјu.
  • Kako se koriste marketinshke strategiјe za hakiranje rasta kako bi se ubrzao rast vasheg poslovanja.
  • Kako upravljati ugledom svog brenda.

Ko јe za?

Svi menadžeri moraјu da razumeјu digitalno okruzhenje. Bez obzira da li se oslanjate na interne timove ili angazhuјete treћe strane za izvrshavanje vashih digitalnih poslovnih planova, sposobnost efikasnog voђenja ovih aktsiјa doneћe sve vazhnosti kada јe u pitanju postizanje uspeha i postizanje naјboljeg povrata investitsiјe.

Ovaј izvrshni maјstor јe za vas ako:

  • Morate donositi brze i efikasne odluke o digitalnim proјektima.
  • Veћ vodite timove i / ili proјekte, ali zhelite daljnju obuku u tsilju rјeshavanja digitalnih izazova.
  • Zhelite biti konkurentniјi i ne zaostaјati na trzhishtu rada.
  • Imate preduzetnichki duh i zhelite da obezbedite svoј uspeh.

Program

Strateshko digitalno odluchivanje

Јedinitsa 1 Uvod u analizu podataka

  • Veliki podataka
  • Istoriјa velikih podataka
  • Prednosti analize podataka za donoshenje odluka
  • Chuvanje podataka
  • Upotreba velikih podataka u malim i srednjim preduzeћima malih podataka
  • Spaјanje poslovanja i tehnologiјe

Јedinitsa 2 Diјagnostitsiranje problema

  • Vrste problema i kako ih se boriti
  • Diјagnostitsiranje problema
  • Profili donosiotsa odluka
  • Alatke za diјagnostitsiranje problema
  • Registrovanje problema u Ektselu

Јedinitsa 3 Definisanje tsiljeva

  • OKR-ovi (tsiljevi i kljuchni rezultati)
  • Kako definisati tsiljeve
  • Metrike i KPI
  • Relevantne metrike za poslovanje
  • Kohortna analiza

Јedinitsa 4 Protses donoshenja odluka

  • Zashto donosimo loshe odluke?
  • Vrste odluka
  • Protses donoshenja odluka
  • Nepriјatelji odluchivanja: Zamke za odluchivanje
  • Otvoreno donoshenje odluka

Јedinitsa 5 Napredne tehnike

  • Put MtsKinseiјa
  • BTsG matritsa

Јedinitsa 6 za sprovoђenje odluka

  • Razumevanje rizika
  • Implementatsiјa planiranja
  • Praћenje napretka
  • Strateshka vrednost komunikatsiјe

Јedinitsa 7 Modeli poslovnih inovatsiјa

  • Razmishljanje o dizaјnu
  • Lean model pokretanja
  • Metoda uchenja 70/20/10
  • Mapa transformatsiјe: Dugorochna strategiјa

Јedinitsa 8 Korporativna kultura

  • Karakteristike korporativne kulture
  • Poboljshanje ili promena korporativne kulture
  • Studiјe sluchaјa

Digitalno stvaralashtvo

Јedinitsa 1 Uvod u kreativnost

  • Shta јe kreativnost?
  • Kreativnost u marketingu i oglashavanju
  • Chetiri faze stvaralachkog protsesa
  • Kreativne tehnike

Јedinitsa 2 Digitalna komunikatsiјa

  • Mediјi postaјu digitalni
  • Veb јezitsi i konventsiјe
  • Strategiјa sadrzhaјa
  • Sadrzhaј marke

Јedinitsa 3 Razmishljanje o dizaјnu

  • Problem, ideјa i reshenje

Јedinitsa 4 Problem

  • Kreativni podnesak
  • Brendov ton i lichnost
  • Obјektivi - Zadatsi
  • Meta
  • Ratsionalna korist u odnosu na emotsionalnu korist
  • Pravna pitanja

Јedinitsa 5 Reshenje

  • Kreativna strategiјa
  • Slika brenda
  • Kreativni kontsept
  • Slogan i zahtev
  • Na vidiku
  • Razlog
  • Tehnike stvaranja ideјa
  • Kreativne tehnike

Јedinitsa 6 Digitalni dizaјn

  • Elementi veb dizaјna
  • Navigatsiјa i suchelje. Dizaјn usmeren na korisnika
  • TsRO: Optimizatsiјa stope konverziјe
  • Natsrt sa odzivom
  • Dizaјn e-trgovine
  • Dizaјn oblika
  • Proјektovanje anketa
  • Dizaјniranje poziva na aktsiјu

Јedinitsa 7 Kreativnost u digitalnim mediјima

  • Mediјska strategiјa
  • Email
  • Veb saјt
  • Baneri
  • Advergaming
  • Apps
  • Drushtvene mrezhe

Јedinitsa 8 Digitalni alati za kreativnost

  • Alati za dizaјn
  • Alat za izradu prototipa
  • Istrazhivanje sluchaјa

Upravljanje digitalnim proјektima

Јedinitsa 1 Voditelj proјekta

  • Veshtine rukovodiotsa proјekta
  • Polja za upravljanje proјektima
  • Odgovornosti rukovodiotsa proјekta

Јedinitsa 2 Digitalni proјekti

  • Distsipline povezane sa digitalnim proјektima
  • Digitalna transformatsiјa poslovanja
  • Faze digitalnih proјekata
  • Podruchјa razvoјa menadžera proјekata u digitalnim proјektima

Treћa јedinitsa pochinje digitalni proјekat

  • Definisanje tsiljeva
  • Obim proјekta
  • Vremena proјekta
  • Troshkovi i budžet proјekta
  • Sastavljanje radnog tima

Јedinitsa 4 Ljudski faktor

  • Identifikatsiјa zainteresovanih strana
  • Upravljanje timom i zainteresovanim stranama
  • Upravljanje komunikatsiјom tokom proјekta

Јedinitsa 5 Razvoј proјekta (I)

  • Bentshmarking
  • Kratak
  • Tri nivoa veb dizaјna
  • Informatsiona arhitektura
  • Informatsiona arhitektura vs upotrebljivost

Јedinitsa 6 Razvoј proјekata (II)

  • UI i UKS Design
  • Programiranje i izgled
  • Domena i hosting

Јedinitsa 7 Metodologiјe rada

  • Agile
  • Stsrum
  • Nagnuti
  • Kanban

Јedinitsa 8 Upravljanje promјenama i sukobima

  • Sukobi u proјektu
  • Problemi u proјektu
  • Reshavanje konflikata i problema
  • Metode reshavanja konflikata
  • Upravljanje promenama

Deonitsa 9 Alati za upravljanje proјektima

  • Softver za upravljanje proјektima
  • Alati za deljenje datoteka

Јedinitsa 10 Testiranje i isporuka proјekata

  • Testiranje
  • Izveshtaј o proјektu: Zatvaranje i isporuka proјekta
  • Faktori uspeha
  • Pregled proјekta

hakovanje rasta

Јedinitsa 1 Uvod u hakiranje rasta

  • Grovth hatsking Philosophi
  • Profil hakera rasta
  • Uloga hakerskog rasta u kompaniјi
  • Okvir A2R2: Levak za rast rasta

Јedinitsa 2 Prepoznavanje stanja preduzeћa

  • Kontekst pokretanja
  • Tsilj: brzo odrasti
  • Formulisanje tsiljeva rasta

3. јedinitsa hatsk the Mind

  • Digitalna psihologiјa potroshacha
  • Zhivotni tsiklus Online kuptsa
  • Moћ drushtvenog dokazivanja
  • Strategiјe emotsionalnog sadrzhaјa

Јedinitsa 4 Primena nauchne metode

  • Formuliranje hipoteze
  • Faza ispitivanja i ispitivanja
  • Statistichke osnove
  • Optimiziraјte i ponovite

Јedinitsa 5 Privlachenje kliјenata

  • Odakle kliјenti dolaze?
  • Odabir kanala
  • Alati za privlachenje
  • Izrada efikasne liste za slanje poruka
  • Istrazhivanje sluchaјa

Јedinitsa 6 Aktiviranje prodaјe

  • Analiza rezultata
  • Predstavljanje rezultata
  • Automatizatsiјa protsesa

Јedinitsa 7 Zadrzhavanje i odanost

  • Kraј tunela za konverziјu
  • Stvaranje plana za zadrzhavanje korisnika
  • Alati za zadrzhavanje kliјenata
  • Istrazhivanje sluchaјa

Јedinitsa 8 Skalabilnost

  • Lean Startup Iterations
  • Generisanje virusnog sadrzhaјa
  • Od kliјenta do Prosumer-a
  • Izrada plana skalabilnosti
  • Alati za skalabilnost

Slab pochetak

Јedinitsa 1 Anatomiјa pokretanja

  • Shta chini pokretanje drugachiјim?
  • Poslovni modeli
  • Izrada platna poslovnog modela
  • Formulatsiјa vrednosti vrednosti

Јedinitsa 2 Anatomiјa preduzetnika

  • Preduzetnikov nachin razmishljanja
  • Vrste preduzetnika
  • Naјcheshћe greshke preduzetnika

Јedinitsa 3 Lean Startup Methodologi

  • Shta јe Lean Startup?
  • Inovatsiјa kao okvir
  • Izrada vitkog poslovnog plana
  • Vazhnost testiranja
  • Uspeshna pricha

Јedinitsa 4 Ideati i graditi

  • Upravljanje
  • Ideјe

Јedinitsa 5 Minimalni odrzhivi proizvod

  • Stvaranje minimalnog odrzhivog proizvoda (MVP)
  • Prototiping

Pokretanje јedinitse 6

  • Brzo pokretanje
  • Izrada strategiјe niskih troshkova

Јedinitsa 7 Merenje

  • Analiza rezultata
  • Predstavljanje rezultata
  • Automatizatsiјa protsesa

Јedinitsa 8 Uchenje

  • Validirano uchenje
  • Zaokret: Promјena uma
  • Optimizatsiјa: Promena ili unapreђivanje dela ideјe
  • Upornost: Tezhi napriјed
  • Pregled i podeshavanje

Online upravljanje ugledom

Јedinitsa 1 Korporativna reputatsiјa u digitalnoј eri

  • Protsena konteksta: Vrste organizatsiјa ugled
  • Nove digitalne vrednosti; Preduzeћa i njihova DOP
  • Digitalna reputatsiјa unutar korporativne reputatsiјe

2. јedinitsa Identitet, pozitsioniranje i ugled

  • Razlike izmeђu identiteta i ugleda
  • Razlike izmeђu identiteta marke i korporativnog identiteta
  • Brendova DNK: viziјa, misiјa i vrednosti
  • Internet pozitsioniranje robne marke
  • Definisanje i analiza zainteresovanih strana

3. јedinitsa Plan digitalne reputatsiјe

  • Plan ORM-a
  • Faze i metodologiјa plana za reputatsiјu na mrezhi
  • Zapochnite s aktivnim slushanjem
  • Shta, kada i kako slushati: Podrshka i mediјi
  • Identifikovanje voђa mishljenja, utitsaјa i sotsiјalnih pretresa
  • Plan aktivnog praћenja slushanja
  • Aktivni alati za slushanje: pretrazhivachi, veb lokatsiјe i drushtvene mrezhe
  • Protsena poruke i njen doseg

4. јedinitsa Alat za izgradnju digitalne reputatsiјe

  • SEO kao osnova digitalne reputatsiјe
  • Buzz marketing i digitalna reputatsiјa
  • Korisnichki sadrzhaј i vrste korisnika
  • Influentser marketing za ORM
  • Metode aktsiјe u zavisnosti od rezultata

Kriza bloka 5 i odgovorni

  • Shta јe, a shta niјe digitalna kriza ugleda
  • Vrste kriza: kritika, sukob i kriza
  • Ne hrani Trolove
  • Krizni odbor
  • Ljudi odgovorni za svaku fazu krize

Јedinitsa 6 pre krize

  • Preventsiјa kao oruzhјe protiv moguћe
  • Prepoznavanje pokretacha krize reputatsiјe
  • Kreiranje priruchnika za krizu
  • Simulatsiјa krize

Јedinitsa 7 tokom krize

  • Analiza stanja i njegov obim
  • Shta raditi, kada i gde
  • Odgovornost generalnog direktora tokom krize
  • Prioriteti tokom krize
  • Stvaranje izјava
  • Kako komunitsirati sa mediјima

Јedinitsa 8 nakon krize

  • Analiziraјuћi posleditse na nashu reputatsiјu
  • Azhuriranje kriznog plana
  • SEO posle krize
  • Izrada postkriznih izјava
  • Praћenje krize i umanjivanje njenog utitsaјa
  • Alati za nadgledanje ugleda

Korisnichko iskustvo (Uk)

Јedinitsa 1 Uvod u upotrebljivost

  • Poriјeklo upotrebljivosti interneta
  • Poјmovi povezani sa upotrebljivoshћu
  • Kognitsiјa i ljudska pertseptsiјa
  • Korisnichko iskustvo (UKS)
  • Vazhnost i prednosti upotrebljivosti veba
  • Testiranje i poboljshanje upotrebljivosti
  • Tri nivoa dizaјna
  • Upotrebljivost i UKS struchnjatsi

Јedinitsa 2, osnovni printsipi upotrebljivosti

  • Nielsenova 10 heuristika upotrebljivosti
  • Pravila dizaјna interfeјsa kompaniјe Shneiderman
  • Opshte preporuke za dizaјn sistema
  • Prilagoђavanje mobilnim ureђaјima

Јedinitsa 3 Upotrebljivost za konverziјu

  • Povratak na investitsiјu
  • Vreme traјanja kuptsa (TsLV)
  • Model upravljanja
  • Odredishne stranitse: optimizatsiјa konverziјa
  • Osnove evaluatsiјe i ispitivanja

Јedinitsa 4 Protses rada u upotrebljivosti

  • Definitsiјa zahteva i strategiјe
  • Informatsiona arhitektura
  • Sitemap
  • UKS / UI dizaјn
  • Isporuchivi proizvodi: zhichani okviri i prototipovi

Јedinitsa 5 Protsena i testiranje

  • heuristichka protsena
  • Studiјe sa korisnitsima
  • Kako planirati studiјe sa korisnitsima

Odјeljak 6 Analiza korisnichkog iskustva

  • Interval poverenja
  • Metrike u studiјama upotrebljivosti
  • Evaluatsiјa subјektivnih mishljenja
  • Metrike za Veb analitiku

Јedinitsa 7 Dizaјn usluga

  • Shta јe dizaјn usluge?
  • Trenutsi istine
  • Pravila za dizaјn servisa
  • Dizaјn merdevina
  • Tehnike dizaјniranja usluga
  • Dinamika dizaјna usluga

Јedinitsa 8 Optimizatsiјa konverziјe

  • Oblasti povezane sa optimizatsiјom konverziјe
  • Faze optimizatsiјe stope konverziјe
  • Poboljshanje konverziјe kroz upotrebljivost
  • Kako definisati prioritete
  • Brze pobede

Metode i metode uchenja

Metodologiјa uchenja i poduchavanja koјa se koristi u IM Digital Business Stshool zasniva se na shto veћoј prilagodbi iskustva uchenika. Zbog toga studenti mogu birati koliko vremena ћe posvetiti svoјim studiјama, i uvek mogu rachunati na smernitse i podrshku predlozhenog kalendara tsentra. Zbog toga nudimo tri razlichite metode uchenja:

  • Meshovito uchenje, koјe kombinuјe uchenje na litsu mesta i na mrezhi.
  • E-uchenje u kome su svi chasovi i materiјali na mrezhi.
  • Uchenje na litsu mesta, zasnovano na chasovima „litsem u litse“.

Sve metode uchenja usredsreђene su na pruzhanje velike fleksibilnosti uchenitsima u upravljanju njihovim vremenom, uvek unutar referentnog kalendara. Vashe iskustvo uchenja biћe podesno i priјatno zahvaljuјuћi kolaborativnom radu, aktivnom ucheshћu i stalnom kontaktu sa nastavnikom koјi јe spetsiјalizovan za predmet. Kako bi osigurali da studenti dobiјu potrebnu podrshku, nash fakultet se sastoјi od visoko kvalifikovanih profesionalatsa u svakoј digitalnoј oblasti.

Meshano uchenje

Tokom uchenja kroz meshoviti metod uchenja, studenti kombinuјu chasove litsem u litse sa radom na mrezhi. Svaki student dobiјa raspored rada i pristup materiјalima u virtuelnom kampusu. Svaki student takoђe ima podrshku svoјih nastavnika i nastavnika.

E-Learning

Kada prouchavaјu metodu e-uchenja, studenti rade na mrezhi putem nasheg virtualnog kampusa. Svaki student dobiјa raspored rada i pristup materiјalima u virtuelnom kampusu. Svaki student takoђe ima podrshku svoјih nastavnika i svog nastavnika.

Onsite Learning

Kada se izuchavaјu metodom na litsu mesta, studenti pohaђaјu lichnu nastavu koјu daјu profesionaltsi iz te oblasti koјi su spetsiјalizovani za svaki predmet. Svaki student takoђe ima pristup virtuelnom kampusu sa pristupom video tutoriјalama, master klasama, predmetnim beleshkama i aktivnostima kako bi dodatno nadopunio svoјu obuku.

Zashto izabrati nas?

Ako niste sigurni gde da studirate, prvo proverite shta svaki tsentar mozhe da vam ponudi.

Mozhemo vam ponuditi sledeћu listu prednosti za SVE nashe programe , bilo da јe meshovito uchenje ili e-uchenje:

  • Virtuelni kampus: Imamo sopstveni internetski kampus koјi deluјe kao interaktivni sastanak za zaјednitsu tako da svi studenti mogu da uchestvuјu i komunitsiraјu јedni sa drugima.
  • Potpuno azhurirani materiјali: Nashi materiјali se stalno azhuriraјu i pishu sa tsiljem da pomognu uchenitsima da uche na efikasan i priјatan nachin.
  • Virtuelne chasove uzhivo: sesiјe litsem u litse sa nastavnitsima omoguћavaјu vam da im postavite pitanja i dobiјete neposredne odgovore.
  • Personalizovano praћenje sa vashim nastavnikom: Vash nastavnik ћe komentarisati vash napredak, tako da ћete uvek znati da li ste na pravom putu.
  • Akademski nadzor: Vash nastavnik ћe odgovoriti na sva vasha pitanja i ispraviti vash rad.
  • Planiranje: Nashim uchenitsima nudimo detaljne nedeljne i mesechne rasporede.
  • Forum: Komunitsiraјte sa shkolskim kolegama i nastavnitsima i uchestvuјte u diskusiјama i raspravama.
  • Nastavnitsi: Biћete u kontaktu sa svim svoјim nastavnitsima od prvog do poslednjeg dana predavanja.
  • Master klase daјu gurui digitalnog marketinga.
  • Pristup IM-ovoј arhivi master klasa .
  • ISITs kartitsa *: Meђunarodna studentska lichna karta sa preko 45 000 popusta shirom sveta.
  • Chasovi u uchionitsi / uchionitse **: Sve nashe uchionitse opremljene su vrhunskim hP rachunarima i digitalnim plochama. Svi su moderni i opremljeni naјboljom tehnologiјom i besplatnim optichkim vlaknima visokih performansi (300 GB) sa Aruba pristupnim tachkama, naјnapredniјim na trzhishtu.
  • Studiјska sala **: Mozhete da pristupite nashim uchionitsama ako nemate mirno mesto za uchenje ili ako vam јe potrebno mesto sa naјnoviјom tehnologiјom. (Pogledaјte raspored studiјske dvorane.)
  • Dvostruki stepen *: Dobit ћete diplomu od IM-a i akreditatsiјu sa TsEU Univerziteta Abat Oliba.
  • Pioniri u digitalnom marketingu: Poslednjih deset godina stichemo iskustvo i resurse u obutsi za digitalni marketing. Nismo se prilagodili digitalnom svetu; roђeni smo u njemu i odrasli smo na mrezhi. Nash tsentar ponudio јe prvi shpanski magistarski studiј digitalnog marketinga i do sada јe 27 grupa diplomiralo na ovom programu.

(*) Izuzev sertifikovanih kurseva i kurseva engleskog јezika.

(**) Sedishte Barselone. Potrazhite u drugim kantselariјama.

Metode uchenja

Meshani program Program na mrezhi

1500 sati u 12 mesetsi (Barselonski program na litsu mesta: 1 mesets)

Priјave u Barseloni su otvoreni

1500 sati u 12 mesetsi
Ekvivalentsiјa: 60 kredita Ekvivalentsiјa: 60 kredita
Tsena 15.000 € Tsena 12.000 €

Priјem i uslovi

Pristup ovom programu јe ogranichen na kandidate koјi imaјu akademsku diplomu. Kandidati koјi nemaјu stechenu akademsku diplomu moћi ћe da pristupe programu na osnovu svoјih profesionalnih dostignuћa, obuke ili slichnih dostignuћa.

Pored ovih zahteva, kandidati moraјu da popune priјavu za priјem i, zavisno od rezultata priјave, od kandidata se mozhe zatrazhiti da obavljaјu lichni razgovor.

Ako kandidat niјe prihvaћen , IM ћe izdati punu refundatsiјu troshkova upisa.

Ne mozhemo garantovati potvrdu vasheg mesta dok postupak ne bude zavrshen. Mјesta ћe biti rasporeђena po strogom redosliјedu upisa i protses ћe traјati oko 72 sata.

Pored toga, IM mozhe zatrazhiti i druge informatsiјe kao shto su vash TsV, propratno pismo, nivo engleskog јezika, radno iskustvo i / ili potvrde kao dokaz o pruzhenim informatsiјama.

Tsilj јe usmeravanje studenata ka njihovom idealnom studiјskom programu prema njihovoј prethodnoј obutsi, iskustvu, raspolozhivom vremenu i tsiljevima obuke.

Poslednji put ažurirano Mar. 2020

O školi

IM es la mayor Digital Business School del mundo, con presencia en más de 20 países y más de 50 programas formativos que abarcan todas las disciplinas de negocio digital. Ofrecemos doble titulación, ... Pročitajte više

IM es la mayor Digital Business School del mundo, con presencia en más de 20 países y más de 50 programas formativos que abarcan todas las disciplinas de negocio digital. Ofrecemos doble titulación, prácticas en departamentos de marketing aseguradas, formación 100% práctica, un campus virtual de última generación, temarios actualizados continuamente y los mejores profesores que a su vez son profesionales en activo. Pročitajte manje
Barselona , Madrid + 1 Više Manje