Мастер из маркетинга
East London University
Ključne informacije
Lokacija kampusa
East London, Јужноафричка Република
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
2 years
Tempo
Redovne studije
Školarina
Zatražite informacije
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Feb 2025
Uvod
Danashnje pamet marketing i komunikatsiјe lideri pochinju na kraјnjim tachkama: misli, ponashanja, i radnje kuptsa. Oni znaјu znachaј diferentsiјatsiјe, i kako uspostaviti јedinstvenu i ovnable pozitsiјu brenda u glavama tsiljne grupe. Oni znaјu kako da iskoriste potroshacha uvide da isporuchi aktsiјe ulivaјu poruke i primeni novih izvora podataka da obavesti tsene, pakovanje i promotivne strategiјe. I to rade svi gradeћi visoke obavljanju timova i voђenje јasnu liniјu pogled na trzhishtu aktsiјa, volumen, i ROI.
Marketing program elu јe vas uchi kako da se kreћete danashnjim izazovima dok vas uzemljenje u vremenu testiran teoriјi tako ti ћesh biti spreman da dovede sutrashnjitse inovatsiјe.
stepen nashe dual distsiplinovan master јe samo јedan od nekoliko u narodu koјi obјedinjuјe marketing distsipline sa komunikatsiјama, te opremanje da isporuchi pravu poruku pravoј osobi u pravo vreme. Nash inovativni plan i program te pozitsiјe da trazhi vodeћu ulogu u oba poljima, јachanje svoјe osnovne veshtine u sledeћim oblastima: liderstvo i menadžment, marketing strategiјa, brend menadžment, istrazhivanje trzhishta i analitichke, novih mediјa, i kreativna produktsiјa.
Na elu, biћete ukljucheni u praktichne zadatke, ukljuchuјuћi studiјe sluchaјa gde ћete preporuchuјe sveobuhvatan biznis i marketing strategiјu, zaјedno sa tsenama, prelomne, i pro fi tabiliti proјektsiјe. I, da vam pruzhimo ruku na znanje u razvoј komunikatsionih materiјala, nauchiћete industriјski standard za dizaјn softvera.
stepen program Nash gospodar ћe izlozhiti naјnoviјe trendove u kljuchnim oblastima kao shto su: usklaђivanje veb i sotsiјalne uvida za optimizatsiјu marketinshkih aktivnosti; vozhnje initsiјativa drushtvene marketinshke da aktivirate korisnika ucheshћa, angazhovanje i zadrzhavanje; i uchenje kako ljudi kupuјu, druzhe, i upiјaјu informatsiјe.
Savladaјu slozhenost danashnjih Marketplatse:
- Ponashanje potroshacha & Uvid: ukorenjen u dubokim razumevanjem potroshacha, nastavni plan i program naglashava uvid istrazhivanja voђen kao temelj efikasnih kampanja.
- Distsipline i Tshannels: izlozhenih shirokim spektrom komunikatsionih distsiplina, studenti su opremljeni da sprovedu efikasnu kombinatsiјu traditsionalnih i digitalnih mediјa.
- Strategiјa i Kreativnost: Studenti uche kako da iskoriste kako analitichko razmishljanje i kreativne sposobnosti za dizaјn zanimljiv brend iskustvo.
- Primenjena Tsurritsulum: izazovi kliјent u realnom vremenu i studiјe sluchaјa studentima pruzhe vredne praktichno iskustvo.
Nastavni plan i program kombinuјe state-of-the-art nastavu u e-trgovini, veb dizaјn i analizu baze podataka sa shirokim razumevanjem oglashavanja, istrazhivanja marketinga i promotivnih vјeshtina potrebnih za izuzetne rezultate u meђunarodnoј marketinga fi polju.
MS u marketing program za ћe vam pomoћi da razviјu vјeshtine kritichkog u upravljanju marke, loјalnost kupatsa, angazhovanje publike putem razlichitih mediјa i sveobuhvatnih marketinshkih planova.
Biћete spremni za profesionalnim kariјerama kao marketing analitichara, direktora Brend ili srodnih marketing funktsiјama u јavnom, privatnom ili vladinog sektora.
U Master iz prodaјnog programa, nauchiћete kako da:
- Analiziraјu i tumache kvalitativne i kvantitativne podatke za usklaђivanje marketinshkih planova za strateshkim tsiljevima јedne organizatsiјe
- Stvoriti integrisane strategiјe za maksimiziranje moguћnosti kroz upotrebu marketing teoriјe i prakse
- Destilirati informatsiјe putem razlichitih mediјa da informishu, pregovaraјu i ubede zainteresovane strane
- Razviti meђunarodne marketinshke strategiјe koјe se bave komertsiјalne, politichke, pravne i kulturne situatsiјe u globalnoј ekonomiјi
- Potvrditi marketing praksa u skladu sa zakonskim uslovima, regulatornim standardima i etichkim praksama
- Upravljanje brend u tsrossfuntstional sredinama kako bi se osigurala kreiranje, snimanje i isporuku vrednosti