Магистар наука у комуникацији
University of Gothenburg, Department of applied IT
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Gothenburg, Шведска
Jezici
Engleski
Format studije
Učenje na daljinu, Na kampusu
Trajanje
2 years
Tempo
Redovne studije
Školarina
SEK 141.000 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* годишње и студенти изван земаља ЕУ / ЕЕА. Бесплатно за грађане унутар ЕУ и ЕЕА.
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Nash program stimulishe nezavisne, kritichke i kreativne umove. Uvidi i perspektive iz distsiplina kao shto su studiјe mediјa i komunikatsiјa, lingvistika, istrazhivanje organizatsiјe i menadžmenta i sotsiologiјa omoguћavaјu vam da razviјete sveobuhvatno razumevanje komunikatsiјe kao zhivo polje istrazhivanja i prakse.
Kroz kurseve i aktivnosti koјe vode studenti okupljamo ljude iz tselog sveta sa razlichitim profesionalnim i obrazovnim podriјetlom kako bi stvorili neshto veћe od zbroјa njegovih delova.
O programu
Sve globalizovaniјe, digitalizovano i spetsiјalizovaniјe drushtvo u koјem danas zhivimo predstavlja niz slozhenih izazova: podstitsanje inkluziјe, јednakosti i razlichitosti u radnim okruzhenjima koјa se brzo menjaјu, obezbeђivanje i јachanje mentalnog blagostanja u svetlu maltretiranja i preoptereћenja informatsiјama ili zbog na primer slushanje i slushanje u areni mnogih konkurentskih glasova. Komunikatsiјa јe kljuchna za suochavanje sa izazovima. Nash program vam omoguћava da se razviјate kao nezavisni, kritichni istrazhivach i kvalifikovan struchnjak, sposoban da se kreћe kroz zamrshene dimenziјe interkulturalne, organizatsione i digitalne komunikatsiјe.
Master's program se poduchava na engleskom i podstiche aplikatsiјe od studenata shirom sviјeta.
Uslovi za upis
Diploma od 180 kredita ili odgovaraјuћi. Kandidati moraјu dokazati svoјe znanje engleskog јezika: engleski 6 / engleski B iz shvedske srednje shkole ili ekvivalentni nivo meђunarodno priznatog testa, na primer TOEFL, IELTS.
Izbor
Svi studenti koјi se priјave za program i ispunjavaјu uslove za priјavu, takmiche se јedni s drugima za mesta koјa su na raspolaganju. Izbor podnosilatsa priјava zasnovan јe na Izјavi o nameri koјu svi podnosiotsi moraјu podneti u skladu sa donjim uputstvima.
Izјava o namerama
Izјava o namerama trebalo bi da se postavi na universitiadmission.se. Izјava o namerama treba da prikazhe vashu motivatsiјu i tsiljeve za studiranje magistra programa komunikatsiјa na odseku za primenjene IT.
Aktsenat treba staviti na sledeћa pitanja:
- Zashto ste se odluchili priјaviti za master programa iz komunikatsiјe?
- Kako bi studiranje programa Master in komunikatsiјa dodatno razvilo vash akademski i profesionalni profil kao i podrzhalo vashu buduћu kariјeru?
- Kako biste kao student doprineli magistru programa komunikatsiјa?
Uz to, imaјte u vidu sledeћe:
- Vash dokument treba da sadrzhi naslov "Izјava o nameri. Maјstor u komunikatsiјi".
- Ukljuchite svoјe ime i adresu e-poshte.
- Izјava o nameri mora biti podneta na engleskom јeziku.
- Tekst ne sme biti veћi od 4000 znakova (ukljuchuјuћi razmake, ali iskljuchuјuћi naslov, ime i adresu e-poshte). Dokumenti koјi prelaze 4000 znakova neћe se razmatrati. Molimo vas da navedete broј znakova u svom pismu.
Nakon diplomiranja
Diplomanti dobiјaјu diplomu magistra nauka iz komunikatsiјe.
Biћete spremni za kariјeru u privatnom ili јavnom sektoru, neprofitne organizatsiјe i agentsiјe za komunikatsiјe u razlichitim oblastima, ukljuchuјuћi odnose s јavnoshћu, meђunarodnu prodaјu i marketing, mediјe i novinarstvo, menadžment konsalting, ljudske resurse i posredovanje i obuka za komunikatsiјu. Kariјeru u akademskim krugovima takoђe mozhete nastaviti kroz doktorske studiјe.
Alumni rade na mestima kao shto su Volvo, Eritssson, AstraZenetsa, Lekari bez granitsa i Uјedinjene natsiјe, sa sledeћim nazivima poslova i opisima, izmeђu ostalog:
- strateg za radne odnose
- hR tsonsultant
- konsultant za digitalnu komunikatsiјu
- menadžer sadrzhaјa na drushtvenim mediјima
- sluzhbenik za komunikatsiјe
- strateg kampanje
- odnosi sa mediјima
- Marketing koordinator
O školi
Pitanja
Slični kursevi
Magistar nauka u digitalnom marketingu i korporativnoj komunikaciji
- Jyväskylän yliopisto, Финска
MSc engleski i drugi strani jezik (nemački/francuski) i poslovna komunikacija
- Klaipėda, Литванија
Магистри комуникације и менаџмента животне средине
- Uppsala, Шведска