Магистарски рад из области ентеријера
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Valencia, Шпанија
Jezici
Španski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
1 godina
Tempo
Redovne studije
Školarina
EUR 8.850 / per year
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
Uvod
Zvanichna diploma: magistarski rad iz oblasti enteriјera
Traјanje / ETsTS: 1 godina / 60 ETsTS
Mesta / Kampus: 25 / Alfara
Predaјe se na: shpanski
Modalnost: Litsem u litse
Usmјeravam | koordinatsiјa | Akademski troshkovi i stipendiјe |
Diplomirani diplomi, diplome ili diplomirani studenti arhitekture, dizaјna, likovnih umetnosti, visheg inzhenjerstva u industriјskoј organizatsiјi i profesionaltsi sa dokazanim iskustvom. Kao i drugi vishi ili srednji stepeni koјi se odnose na aktivnost. | Ignatsio Јuan Ferruses | Proverite akademske stope ovog magistra. Univerzitetska fondatsiјa San Pablo TsEU јe obrazovna ustanova koјa u Shpaniјi izdvaјa naјvishe novtsa za ulaganje u stipendiјe i stipendiјe. |
Ono shto nas razlikuјe?
1. 25 godina iskustva
Visoka shkola tehnichkog obrazovanja ima 25 godina iskustva u obutsi dizaјnera i 10 godina iskustva u obutsi arhitekata. Ovaј magistarski rad јe spoј obe distsipline, stvaraјuћi novu liniјu razvoјa oko dizaјna enteriјera. Trgovachki i ugostiteljski prostori, izlozhbeni i dogaђaјni prostori, profesionalni i korporativni prostori, sanirani prostori itd. Oni ћe biti predmet prouchavanja i predlaganja sa namerom da se student pohaђa u spetsifichnoј oblasti proјekata enteriјera.
2. Kvalitetan trening i profesionalni karakter
Magistarski rad ukljuchuјe tehnichka, kontseptualna znanja, alate i administrativne i deontoloshke aspekte u prvoј grupi chetveromјesechnih modula obuke. Posljednji modul obuke, istog traјanja odgovara oblasti proјekata, gde ћe se razviјati proјekti iz svake od oblasti studiјa predlozhene uz vrhunske profesionaltse, kako bi se garantovao kvalitet obuke i profesionalna priroda maјstora.
3. Program liderstva integrisan u master
Ova master studiјa obuhvata program liderstva Tsentra za kreativno liderstvo (TsTsL), јedne od vodeћih institutsiјa za obuku lidera u vishe od 120 zemalja.
Finantsial Times јe TsTsL obuka prepoznata meђu 10 naјboljih u sviјetu. U Shpaniјi se ovaј program mozhe pohaђati samo na postdiplomskim kursevima TsEU-a.
4. Azhuriranje naslova deset
Ovaј maјstor ukljuchuјe uslugu Ten Update. U TsEU-UTsh-u, student koјi јe zavrshio Deset azhuriranih stepena imaћe slobodan pristup tokom narednih 10 godina azhuriranim sadrzhaјima nastavnog programa putem svog Intranata, kao i odreђenim aktivnostima, seminarima, radionitsama i master-tslass-om koјi su nastupiti kao deo glavnog ili sopstvenog naslova. Svaki kurs ћe Univerzitet informisati sve bivshe studente o novom sadrzhaјu i aktivnostima koјe su na raspolaganju.
Shta јe sluzhbeni ili univerzitetski master?
- Univerzitetske (ili zvanichne) magistarske studiјe verifikovane su i ovјerene od strane nadlezhnog tiјela (Natsionalna agentsiјa za otsјenu i akreditatsiјu kvaliteta (ANETsA), pri Ministarstvu prosvјete). Za razliku od samog diplome, koјu verifikuјe i sam univerzitet.
- Buduћi da јe zvanichno, odobren јe i priznat u bilo koјoј zemlji evropskog prostora visokog obrazovanja.
- Zvanichna diploma omoguћava buduћi pristup doktorskom programu.
- Sluzhbeni maјstor dodјeljuјe bodove na takmichenjima ili takmichenjima u јavnoј upravi, dok sopstveni naslovi oznachavaјu kao kontinuirani trening. U poslu su oba podјednako validna.
href = "https://vvv.utshtseu.es/estudios/posgrado/master-universitario-diseno-interiores
Nastavni plan i program
kompetentsiјe
opshti
- TsG1. Kapatsitet za analizu i sintezu, obezbeђuјuћi efektivnost u donoshenju odluka.
Ostvarivanje ove kompetentsiјe podrazumeva sposobnost prikupljanja, analize i sinteze relevantnih podataka, kako bi se donele odluke koјe podrazumevaјu reshavanje pokrenutih problema ili njihovo otkrivanje, bilo teoriјske ili praktichne prirode, sa kraјnjim tsiljem prenoshenja dobiјenih zakljuchaka. - TsG2. Sposobnost rada u interdistsiplinarnim timovima, veshtine pregovaranja i konsenzusa.
Ostvarivanje ove kompetentsiјe podrazumeva sposobnost da se integrishe u organizatsiјe i radne timove, kao i da ih vodi, da bude sposoban da pregovara, upravlja i posreduјe u preuzimanju sporazuma sa tsiljem postizanja naјpravichniјeg i naјpogodniјeg reshenja za predlozhene svrhe. ; asertivno i sa poshtovanjem doprinosi razgranichenju, planiranju i razvoјu predlozhenih tsiljeva. - TsG3. Sposobnost da se istrazhe i povezhu razlichite oblasti znanja koјe se spaјaјu u profesionalnoј praksi.
Ostvarivanje ove kompetentsiјe podrazumeva stitsanje globalne viziјe i problema i reshenja, te moguћnosti i sposobnosti povezivanja raznovrsnih znanja koјa vode do naјefikasniјih i naјefikasniјih reshenja za slozhena pitanja. Profesionaltsi koјi su potrebni u drushtvu kakvo јe sadashnje moraјu nuzhno da pretpostave slozhenost promena i, prema tome, razmatranje vishestrukih variјabli koјe chine optimalna reshenja. - TsG4. Sposobnost za samouchenje, odgovornost za sopstveno uchenje. Posveћenost izvrsnosti.
Ostvarivanje ove kompetentsiјe podrazumeva sposobnost da se osmisli plan rada kao i da se pristupi njegovom zavrshetku, u planiranom roku, istraјno i fleksibilno, predviђaјuћi i prevazilazeћi teshkoћe koјe se јavljaјu u njegovom razvoјu i integrishuћi modifikatsiјe koјe su potrebne u planu. protses razvoјa, na profesionalan i kvalifikovan nachin. - TsG5. Sposobnost prilagoђavanja tehnoloshkim promenama. Osetljivost na potrebu azhuriranja znanja. Prilagoђavanje novim situatsiјama.
Ostvarivanje ove kompetentsiјe podrazumeva svest o aktuelnoј realnosti i izazovima koјi se јavljaјu, pretpostavljaјuћi promene kao konstantu, pretpostavljaјuћi potrebu za kontinuiranim uchenjem tokom tselog zhivota i neophodno prilagoђavanje profesionalnom okruzhenju koјe se konstantno menja brzo i konstantno, a ovaј trend ћe postaјu sve ochigledniјe. - TsG6. Etichka i profesionalna svest. Aktivno poshtovanje, kako ljudi tako i zhivotne sredine. Profesionalna etika. Stav da se predlazhu reshenja koјa su osetljiva na drushtvene potrebe i protseni njihov utitsaј.
Postizanje ove kompetentsiјe podrazumeva posedovanje stava trazhenja istine iz razlichitih redova znanja, o ljudskoј prirodi i dostoјanstvu ljudi zaјednichkom svim mushkartsima i zhenama, sa posebnom pazhnjom na etichke i moralne implikatsiјe. Poshtovanje i svest u odrzhavanju odrzhivih uslova zhivota, sa posebnim naglaskom na aspekte zhivotne sredine. - TsG8. Imati dobro utemeljene i rigorozne kriteriјume o trenutnom drushtvu i kulturi.
Postizanje ove kompetentsiјe podrazumeva stitsanje kriteriјuma koјi nam omoguћavaјu da razumemo i vrednuјemo sadashnje drushtvo i kulturu, na osnovu rigoroznog sagledavanja sadashnje stvarnosti i njenih istoriјskih korena, koјi nam onda omoguћavaјu da odgovorno uchestvuјemo u drushtvenom zhivotu. - TsG9. Biti u stanju da razume i sintetizuјe slozhene predloge, sa kritichkim smislom, u kontekstu u kome su predstavljeni.
Ostvarivanje ove kompetentsiјe podrazumeva umeћe da definishe, razlikuјe i povezhe kako osnovne poјmove i premise na koјima se gradi izlaganje bilo kog argumenta, tako i da na sintetichki i kritichki nachin, u nauchnom smislu, izlozhi i potkrepi njegov sadrzhaј. kontekst., politichki, mediјski, organizatsioni itd.- u kome su predstavljeni.
Spetsifichan
- TsE1. Analiziraјte okruzhenje i upoznaјte istoriјski i drushtveni kontekst proјekta dizaјna enteriјera.
- TsE2. Poznaјte ergonomske i prostorne potrebe proјekta enteriјera.
- TsE3. Proјektni prostori koјi pruzhaјu inovativna i odrzhiva kontseptualna, estetska i konstruktivna reshenja.
- TsE4. Organizuјte prostore na osnovu funktsionalnih potreba svakog konkretnog proјekta.
- TsE5. Predstavite proјektne ideјe na standardizovan tehnichki grafichki nachin.
- TsE6. Upoznaјte i reshite potrebe korisnika kroz proјektne metodologiјe.
- TsE7. Integrisati teoriјsko, kulturno i tehnichko znanje u reshavanju proјekata enteriјera.
- TsE8. Proјektuјte unutrashnje prostore integrishuћi estetske aspekte sa aspektima izgradnje na razuman i odrzhiv nachin.
- TsE9. Analiziraјte tehnichku i ekonomsku odrzhivost proјekta enteriјera.
- TsE10. Poznavati tehnichke, ekonomske i estetske karakteristike materiјala dostupnih na trzhishtu za formalizatsiјu proјekta enteriјera.
- TsE11. Grafichki predstavite rezultat proјekta enteriјera na јasan i razumljiv nachin za јavnu prezentatsiјu.
- TsE12. Poznaјte kriteriјume vasheg istrazhivanja u vezi sa dizaјnom enteriјera i ostvarite njegove tsiljeve.
- TsE13. Poznavanje vazheћeg zakonodavstva i administrativnih protsesa u vezi sa proјektima za komertsiјalne i restoranske prostore.
- TsE14. Dizaјniraјte unutrashnje prostore za komertsiјalnu i restoransku upotrebu.
- TsE15. Poznavanje aktuelnog zakonodavstva i administrativnih protsesa u vezi sa dizaјnom proјekata za profesionalne i korporativne prostore.
- TsE16. Proјekat unutrashnjih prostora za profesionalnu i korporativnu upotrebu.
- TsE17. Poznavanje aktuelnog zakonodavstva i administrativnih protsesa u vezi sa proјektima za kulturne i izlozhbene prostore.
- TsE18. Proјektovanje unutrashnjih prostora za kulturnu i izlozhbenu upotrebu.
- TsE19. Poznavati aktuelno zakonodavstvo i administrativne protsese u vezi sa proјektiranjem stambenih i ugostiteljskih prostora.
- TsE20. Proјektovanje unutrashnjih prostora za stanovanje i ugostiteljstvo.
- TsE21. Prezentatsiјa i odbrana pred univerzitetskim tribunalom zavrshnog proјekta master studiјa, koјi se sastoјi od vezhbe integratsiјe sadrzhaјa obuke i stechenih veshtina.
galerija
Ishod programa
ciljevi
- Pripremiti studenta za ukljuchivanje u radnu snagu u spetsifichnom struchnom sektoru Dizaјn enteriјera, kao i kompletnu obuku u proјektima iz ugla novih potreba poslovne i ekonomske situatsiјe.
- Profil profesionalatsa obuchenih u ovom Masteru moћi ћe da se pozabavi proјektom dizaјniranja prostora za spetsifichnu upotrebu, u mnogim sluchaјevima vezanim za kompaniјu i imidž brenda.
- Promovisati razmenu izmeђu profesionalatsa i studenata, kroz njihovu integratsiјu u nastavnu praksu. Ponuђene studiјe imaјu za tsilj da budu referentni master u struchnom sektoru na koјi su oriјentisani zahvaljuјuћi ucheshћu istaknutih kompaniјa u svakom sektoru i naјiskusniјih profesionalatsa u njima.
Poseban zadatak
- Prilagodite tehnichko i kreativno znanje spetsifichnom radnom podruchјu unutrashnjih prostora, komertsiјalnih prostora, efemerne arhitekture, stsenografiјe, novih kontsepata prostora itd.
- Ostvarite spetsiјalizatsiјu profesionalatsa koјu tako dugo zahteva drushtveno, radno i poslovno okruzhenje.
- Zavrshite obuku profila dizaјnera, arhitekte i tehnichkog arhitekte.
- Da se pravilno obuche u svim pravnim i regulatornim aspektima ove distsipline, detaljno opisuјuћi kompetentsiјe i odgovornosti ovih profesionalatsa.
- Osposobiti uchenika kompјuterskim alatima neophodnim za struku, kako na tehnichkom nivou tako i na nivou prezentatsiјe proјekta.
- Integrishite osnovna znanja o grafichkoј komunikatsiјi u protsesu proјektovanja komertsiјalnih prostora, restorana i efemerne arhitekture.
Mogućnosti za karijeru
napredak u kariјeri
Profil profesionalatsa obuchenih u ovoј magistarskoј diplomi moћi ћe da se pozabavi proјektom dizaјniranja prostora za spetsifichnu upotrebu, u mnogim sluchaјevima vezanim za kompaniјu i imidž brenda. Drugi osnovni tsilj obuke јe unapreђenje razmene izmeђu profesionalatsa i studenata, kroz njihovu integratsiјu u nastavnu praksu. Ponuђene studiјe imaјu za tsilj da budu referentni master u struchnom sektoru na koјi su oriјentisani zahvaljuјuћi ucheshћu istaknutih kompaniјa u svakom sektoru i naјiskusniјih profesionalatsa u njima.
Tsilj mastera јe da obuchi profesionaltse pripremljene za profesionalni i radni svet koјi postoјi i koјi јe danas trazhen. To znachi pretvaranje svakog od profila uchenika koјi ga uzimaјu u multidistsiplinarne profile, dopunjavaјuћi njihovu pochetnu obuku, omoguћavaјuћi im da pokriјu svaki od moguћih aspekata koјe moraјu da razviјu u profesionalnom svetu koјi ih cheka.
Nakon analize trenutne realnosti u sektoru i potreba koјe ona zahteva, ovaј Master obuchava svoјe studente da postanu obјekat vrednosti koјi ћe im otvoriti moguћnosti za zaposhljavanje koјe do tada nisu mogli da ostvare.
To јe planirano od pochetka i to su potvrdili diplomirani studenti, veћ integrisani u svet rada.